Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut työajalla tai koulussa?

Vierailija
14.11.2018 |

Työkaveria tai koulukaveria? Miten tilanne eteni?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuluttanut varmaan 100 tuntia "työaikaa" naintiin. Monesti etätyöpäivän aikana kun ei ole palavereja niin on naitu ja samoin aiemmin työmatkoilla erään kollegan kanssa muhinoitiin aina kun tilaisuus salli. Jerran oltiin viikko intiassa ja toinen huoneistamme oli koskematon tuon viikon jälkeen.

Vierailija
42/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä usienkin. Muutenkin työaika ja vapaa-aika sekoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjänä usienkin. Muutenkin työaika ja vapaa-aika sekoittuu.

Unohtui mainita, että harrastuspuolella sitten myös koulussakin, oikeammin koulun pukuhuoneissa... Treenit kun ovat koulusaleissa.

Vierailija
44/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30v mies ja teen säänöllisesti matkatöitä. Yritys missä olen töissä on iso, ja siksi meitä lähtee usein kaksi henkilöä liikkeelle. Viime vuonna firman eräs naisjohtaja joka lähentelee 60 vuoden ikää, vaati että Hänen on tultava mukaan liikematkoille koska Hänellä on kokemusta niistä töistä. Kun menimme ensimmäistä kertaa näihin neuvotteluihin, niin tietenkin olimme yötä hotelissa. 

Naisella ei kylläkään ollut asian takana muu kuin että halusi nuorempaa miestä. No, meillä on siitä asti ollut seksisuhde, ja nykyään aina kun matkustamme työasioissa tämä vanhempi nainen tulee minun mukaan. Meillä on varattuna eri hotellihuoneet, mutta oikeasti käytämme vain toista huonetta koska naidaan todella paljon.

Vierailija
45/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion vessassa luokkakaveria, joka oli siis mun poikaystävä. Nykyään ollaan naimisissa ja lapsiakin pari. 

Vierailija
46/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätöissä lukuisia kertoja. Suuri kysymys on, että onko tää prosituutiota kun molemmilla palkka juoksee pannessa 😃

Ruokatunti on palkaton, joten sen saa käyttää miten tykkää. Vaikka sit panemiseen 😁 kiva kun päivällä lapset ei ole kotona niin ei tartte miettiä kuuleeko joku.  

Vierailija
47/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni täällä on oikeasti harrastanut seksiä koulussa, kouluaikana tai muulloin. Tuntuu vähän että monet sepittelee juttuja. Meillä ainakin oli niin tarkka kuri maaseudulla, ettei tilaisuuksia seksiin ollut. Kukaan ei olisi halunnut tehdä sitä jossain vessassa.

Riippuu varmaan millä vuosikymmenellä on koulunsa käynyt. Ei meillä ainakaan lukioikäisenä enää pahemmin valvottu mitä oppilaat teki, kunhan siis yleinen järjestys pysyi hyvänä eikä ketään kiusattu. Ihan sai vapaasti poistua koulun alueelta ja oli hyppytuntejakin, joitten aikana hyvin ennätti lähellä sijaitsevaan kotiin puuhastelemaan.... Ja lukio oli iso rakennus josta vain pieni osa oli aktiivisessa käytössä, eli ihan sieltä koulultakin pystyi sopivan sopen löytämään, kun teini-ikäisenä halut hyrräsi.

Vierailija
48/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten nuorena sairaanhoitajana mulla oli suhde toiseen mieshoitajaan muutaman vuoden ajan. Molemmat oltiin varattuja, mutta töissä naitiin aina kun oli mahdollisuus. Päivystyaikana oli mahdollisuuksia enemmän, kun väkeä vähemmän. Vessassa, arkistossa, varastossa, toimenpidehuoneessa, pukuhuoneessa.. Miten sitä nuorena jaksoikin ja himoitsi.

Vierailija
49/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla naidaan päivittäin. Toimistot saa lukkoon. Myös varastotiloissa naidaan.

Vierailija
50/66 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En kerro.

Vierailija
51/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Minulla oli joskus, vuosiasitten, työpaikkasuhde.

Kyllä me naitiin työaikana, joskus alkuaikoina montakertaa viikossa.

Vierailija
52/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika moni ainakin Koronaaikana ole etätöitä tehdessään.

Vierailija
53/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa vähintään, olen toimitusjohtaja ja panen johdon sihteeriä, joka on uskomattoman seksikäs ja nuori nainen.

Just.

Tj:nä omassa yhdenmiehen firmasssa.

Ja sihteeri on oma käsi.

Vierailija
54/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, joitakin vuosia sitten opiskelijana, mutta en kylläkään työkaverin kanssa. Opiskelin historiaa ja olin kesätöissä kotiseutumuseossa. Koska museo oli pieni maalaismuseo, niin olin ainoa työntekijä siellä. Yhtenä viikonloppuna kun ei ollut yhtään kävijöitä vaan tosi hiljaista, niin poikaystävä tuli käymään museolla ja pantiin ensin museon toimistossa pöydän päällä, sitten museon rakennuksiin kuuluvassa morsiusaitassa. 

Vierailija
55/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa vähintään, olen toimitusjohtaja ja panen johdon sihteeriä, joka on uskomattoman seksikäs ja nuori nainen.

Just.

Tj:nä omassa yhdenmiehen firmasssa.

Ja sihteeri on oma käsi.

Ja sä heräsit jälleen kerran paskat housussa!

Vierailija
56/66 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa työajalla kun muutama tunti vapaata aamulla kun oli iltapäivähommia. Opettajakollegan kanssa pantiin hänen luona.

Vierailija
57/66 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana, yökkönä ollessa hyödynnettiin mahdollisuus pieniin lemmenleikkeihin vanhemman varatun perushoitajanaisen kanssa.

Vierailija
58/66 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen koko ajan, olen panimossa töissä!

Vierailija
59/66 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ois nähny sen.

Vierailija
60/66 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu koulussa pantiin koko ajan välinevarastossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi