Instagramissa kaveri lopettanut seuraamisen
Ärsyttää. Kertokaa mulle syitä miksi lopetatte jonkun kaverin tai kollegan seuraamisen.
Kommentit (12)
Ystävä ei jaksanut pitää yhteyttä, joten hänen päivityksensä alkoivat ärsyttää. Todella paha mieli pitkän ystävyyden hiipumisesta.
Kaveri jakaa jatkuvasti valtavan määrän ihkuja kuvia elämästään. Siirappinen kaiken mahdollisen hehkuttaminen koko ajan tuntui tympeältä.
No voi kyynel. Ehkä löysi elämäänsä mielenkiintoisempaa sisältöä Instagramin ulkopuolelta.
Lopetan niiden kavereiden seuraamisen jotka eivät koskaan tykkää kuvistani mutta ovat kuitenkin aktiivisia eli päivittävät paljon itse tai tykkäävät muiden kavereiden kuvista. Seuraan alle 50 ja seuraajia minulla myös tosi vähän niin huomaan nopeasti ketä kuvani kiinnostaa.
Finnishgirl hashtag tyypit menee poistoon.
Jos postailee vaan tylsiä kuvia niin poistan kyllä.
Jos kuvat ovat huonoja ja niitä on liikaa, vaikka 15 päivässä, en jatka seuraamista.
Instagramissa on myös mute-toiminto, eli ei ole mikään pakko katsella ärsyttävää/huonoa/liian usein päivittyvää sisältöä kuvavirrassa, mutta ei myöskään tarvitse aiheuttaa kaverille mielipahaa lopettamalla seuraamisen.
Ihan vinkkinä vain.
Olisit kiinnostavampi niin seuraisi .