Ex-mieheni petti uutta naistaan mun kanssa, mitä pitäisi ajatella
Siis erottiin exän kanssa suht riitaisasti ja mies löysi tyyliin heti uuden naisen. Yksi ilta mies sitten tuli käymään mun luona kun oli joitain tavaroita tässä ja asiat eteni vähän kummallisille raiteille. No, ovat nyt sitten tämän episodin jälkeen eronneet tuon uuden naisystävän kanssa.
Mies on sitä mieltä, että oon hänen elämänsä nainen ja nyt hän sen tajuaa ja haluaisi palata yhteen. Muakin kiinnostais vielä kokeilla, että josko sittenkin, koska eromme oli aika harkitsematon ja pikaistuksissaan tehty.
Mutta mua kaivelee se, että mies petti silloista naisystäväänsä (mun kanssa). Tarkottaako tää nyt jotain löyhää moraalia miehellä ylipäänsä? Voiko tuollaiseen luottaa? Joka kerran pettää, pettää joka suhteessa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuosta löysi heti uuden mieleen,että onko ollut uusi katsottuna ennen eroa jo. En ainakaan itse ottaisi ihan helpolla takaisin arpovaa miestä.
Sama tuli mieleen, huomasi sitten että uudella onkin rumat tissit ja äksy luonne, niin eikun takasin kotiin häntä koipien välissä?
Niinhän se on, miehet oppii hitaasti että ei se vaihtamalla parane. Tässä maassa erityisesti, löytää ainavain huonomman. Kaikki menee huonommaksi kun happanee, sen oppii vain iän myötä. T vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Koska kirjoitat tänne niin kuvittelet olevasi jotenkin parempi, sellainen oikein valioyksilö. Sinulta puuttuu täysin moraalikäsitykset, olet toiselle naiselle p... . Jos haluat tyhmän miehen, ota se, mutta mieluummin kuitenkin koira vaikka ei sitäkään saa pelkästään leluna pitää. Jos otat sen miehen niin kyllästyt pian, ellei se taas petä.
Se toinen nainenhan sai maistaa omaa lääkettään, sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein tavallaan henkisen kasvun kannalta, sittenpähän oppii tietämään miltä pettäminen tuntuu petetystä. Karman laki, syy ja seuraus. Jos tekee tietoisesti väärin, niin se palautuu jotenkin itselle takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuosta löysi heti uuden mieleen,että onko ollut uusi katsottuna ennen eroa jo. En ainakaan itse ottaisi ihan helpolla takaisin arpovaa miestä.
Sama tuli mieleen, huomasi sitten että uudella onkin rumat tissit ja äksy luonne, niin eikun takasin kotiin häntä koipien välissä?
Niinhän se on, miehet oppii hitaasti että ei se vaihtamalla parane. Tässä maassa erityisesti, löytää ainavain huonomman. Kaikki menee huonommaksi kun happanee, sen oppii vain iän myötä. T vanha mies.
Eiköhän oikea vanha papparainen olisi jo löytänyt sinne pattyalle tuossa iässä ja huomannut ettei tuo ole totta. Älä sä mamma mitään vanhaa miestä täällä esitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kirjoitat tänne niin kuvittelet olevasi jotenkin parempi, sellainen oikein valioyksilö. Sinulta puuttuu täysin moraalikäsitykset, olet toiselle naiselle p... . Jos haluat tyhmän miehen, ota se, mutta mieluummin kuitenkin koira vaikka ei sitäkään saa pelkästään leluna pitää. Jos otat sen miehen niin kyllästyt pian, ellei se taas petä.
Se toinen nainenhan sai maistaa omaa lääkettään, sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein tavallaan henkisen kasvun kannalta, sittenpähän oppii tietämään miltä pettäminen tuntuu petetystä. Karman laki, syy ja seuraus. Jos tekee tietoisesti väärin, niin se palautuu jotenkin itselle takaisin.
Niin totta! Ilahduttava näkökulma!
Ajattele positiivisesti, ei niitä paljon ole, 2/3 . Eihän 2 ole suuri luku, eiks niii.