Monta kertaa olet käyttänyt taksia tänä vuonna?
Kun tuosta taksista nyt puhutaan niin paljon, niin olisi kiva tietää kuinka yleistä taksin käyttö on.
Kommentit (30)
4 kertaa Kela-taxia silmäleikkauksien vuoksi.
Olen käyttänyt taksia viimeksi noin 40 v sitten kun koulukyydit hoidettiin taksikuljetuksin. Kaupungissa asuessa olen päässyt kaikialle jalkaisin tai julkisilla. Maalla asuessa on pakko olla oma auto, koska julkista liikennettä ei ole. Vaikea kuvitella tilannetta, jossa taksikyyti olisi tarpeen.
Kymmenittäin.
Keväällä oli tasapainon kanssa ongelmia. En pystynyt kävelemään esim. bussipysäkille ilman huimausta eikä miehen aikataulut aina sopineet minun työaikoihin. Olin kuitenkin lääkärin mukaan kuitenkin työkuntoinen (toimistotyö) eli taksilla ajelin.
En kertaakaan, muistaakseni tmpari vuotta sitten viimeksi istuin taksin kyydissä työkavereiden kanssa. En tarvitse taksia oikeastaan koskaan, omalla autolla pääsee. N44
Vierailija kirjoitti:
Taksin käyttö on jotenkin noloa. Eikö niitä käytä vain juopot ja hullut?
Tiedän monia tosirikkaita helsinkiläisiä, jotka käyttävät vain taksia -- eivät edes omista autoa.
Eivät he tunnu nolostelevan asemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkäytän vain julkista liikennettä, se kun on meidän vihreiden arvojen mukaista.
T: J. Toivola
Jos oli tarkoitus olla vitsi, niin muistutan että taksi on joukkoliikennettä.
Ehkä parikymmentä kertaa, puolet omia ja puolet firman ajoja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miettii kaksi kertaa ottaako taksin ja vain pakosta sen ottaa. Berner pitäis lähettää kantoraketilla kuuhun.
Ei kuuhun. Siellähän se säilyisi liki ikuisesti.
Minun taksi ajelut on baarista kotiin ja niitä on kertynyt tälle vuodelle tuo 5 tai ehkä 6, ja kerran olen pojan kanssa käynyt kelataksilla keskussairaalassa päivystyksessä.