Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo maksanut tämän vuoden verot veroprosenttilaskurin mukaan, eli joulukuun oikea prosentti olisi 0%

Vierailija
13.11.2018 |

Mutta jos hae uuden verokortin, menee tammikuun verotus myös sen mukaan :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, voit hakea tammikuulle uuden verokortin. Tai sitten ihan vaan ilmottaa palkanlaskijalle suuremman ennakonpidätysprosentin kuin mitä verokortissa on. Aina voi pyytää ottamaan enemmän kuin mitä verokortti käskee, mutta jos haluaa pienemmäksi niin pitää ottaa uusi kortti.

Vierailija
2/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaarallista, saat ne yli maksamasi sitten veronpalautuksina ensivuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene, voit hakea tammikuulle uuden verokortin. Tai sitten ihan vaan ilmottaa palkanlaskijalle suuremman ennakonpidätysprosentin kuin mitä verokortissa on. Aina voi pyytää ottamaan enemmän kuin mitä verokortti käskee, mutta jos haluaa pienemmäksi niin pitää ottaa uusi kortti.

Uutta verokorttia ei ainakaan viime vuonna saanut haettua vero.fistä tammikuulle.

Vierailija
4/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin vaarallista, saat ne yli maksamasi sitten veronpalautuksina ensivuonna.

Taidan päätyä tähän.

Vierailija
5/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei juuri tammikuulle saa, mutta vuodelle 2019 saa niin että se on tammikuusta voimassa. Ja eikö ensi vuonna tämä verotuskuvio jotenkin nopeudu niin että jotkut saavat veronpalautukset jo elokuussa? Lisäksi niitä veroja voi maksaa itsekin, katsoo vaan verottajan sivuilta ennakontäydennystä, jos tammikuun vähäinen veronpidätys häiritsee.

Verottaja maksoi tänä vuonna veronpalautuksille 0,5% korkoa. Talletuskoroksi tuo on ihan ok eikä siitä mene edes veroja, mutta itse haen sijoituksilleni hieman parempaa tuottoa enkä lainaile verottajalle huvin vuoksi. Ennemmin maksan jälkeenpäin, muutama tonni menee ilman lisäkorkoja eli ne rahat on ilmaiseksi lainassa.

Vierailija
6/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää lainaamistahan tuo on, varsinkin jos kyse isoista summista.

Vierailija
7/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta verokorttia ei ainakaan viime vuonna saanut haettua vero.fistä tammikuulle.

Soittamalla saa.

Muutan aina verotuksen jouluun palkkaan. En todellakaan halua odotella rahoja vuotta ja lainata valtiolle korottomasti.

Soitto verotoimistoon, ei nykyisin ole enää edes jonoja.

Vierailija
8/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta kertaa tehnyt niin että olen hakenut joulukuuksi nollaprossaverokortin. Tut mä valtiolle rahaa lainaan.Haluan kyllä ansaitsemani palkan käyttööni jo samana vuonna kun olen työnkin sen eteen tehnyt.

Vierailija
9/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista.

Itselle tulee joku 700e palautusta, enkä pidä sitä erityisen suurena summana, eikä talouteni kaadu jos sitä joutuukin vuoden odottelemaan.

Vierailija
10/13 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa haettua. Ja sai viime vuonnakin. 13.12 alkaen voi hakea verokortin tammikuulle.

Vierailija
11/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista.

Itselle tulee joku 700e palautusta, enkä pidä sitä erityisen suurena summana, eikä talouteni kaadu jos sitä joutuukin vuoden odottelemaan.

Mutta sen summan lainaaminen valtiolle osoittaa suurta tyhmyyttä.

Vierailija
12/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutosverokortti tulee voimaan heti.

Vierailija
13/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota tuohon laskuriin, joka kerta sitä käyttäessä on tullut mätkyjä, vaikka olis liki euron tarkkuudella antanut sekä todelliset alkuvuoden, että arvioidut loppuvuoden tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän