Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää astianpesukonetta

Vierailija
13.11.2018 |

Nykyinen Electrolux vetelee viimeisiään ja veronpalautuksilla tarkoitus ostaa uusi. Nykyisessä 12v vanhassa koneessa ärsyttää mm. äänekkyys ja se, että muovikipot jää märiksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosch tai siemens ei voi mennä vikaan.

Vierailija
2/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä Electroluxillakin ole koneet kehittyneet 12 vuodessa. 

Meillä on uusi Miele ja jättää astiat märemmiksi kuin edellinen, joka oli Electrolux. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upo Siniviiri

Vierailija
4/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asko, eikä valittamista ole löytynyt, 5v pesty sillä.

Vierailija
5/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa käy, kunhan siinä ei ole omaa tasoa aterimille vaan kori.

Vierailija
6/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Askon kone. Noin 5 vuotta ollut käytössä. Gigantista ostin, maksoi noin 700€, vähän kalliimpi kuin olin ajatellut, mutta tykästyin erityisesti siihen, että aterintaso on kahden ison tason välissä, eikä ylhäällä piilossa. Aterimet puhdistuvat todella hyvin. Lisäksi aterintasoon saa vaihdettua toiselle puolelle "tavallisen" ritilän (ilman niitä aterimien paikkoja siis) ja siihen saa lastat ja kauhat mahtumaan hyvin. Ja mukana tuli vielä korikin aterimille, sitä en kyllä ole koskaan tarvinnut.

Lisäksi katsoin, että alakorin piikit ovat järkevät lautasille. Joissain koneissa on vain pienet nyppylät ja korkeita lautasia on vaikea saada pysymään niissä

Mun koneessa on myös kosketusnäyttö, joka on piilotettu siihen yläosaan ja jää siis piiloon tason alle, kun luukku on kiinni. Edessä näkyy vain jäljellä oleva pesuaika, ei turhia nappuloita.