Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinoin te laihduttajat olette saaneet itseänne niskasta kiinni

Vierailija
13.11.2018 |

Että ajatuksen tasolta siirtyy tekoihin. Itse en pääse ajatusta pidemmälle vaikka kuinka oma ulkonäkö ja olo ällöttää. Ei auta sanoa että syö vähemmän liiku enemmän kun se jää vain sinne pääkopan sisälle se ajatus.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kilot ovat lähteneet muuttamalla tavat kokonaan. Arkisin tunnin lenkki päivittäin ja sokerit minimiin. Kevyttä ruokaa ja vähän. Viikonloppuisin teen ja syön mitä haluan. Minulla toimii.

Vierailija
22/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ranskalaistyyppinen asennoituminen. Laatua, ei määrää. Nautintoja, kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos alkaisi käymään vaikka kylpylässä säännöllisesti, missä täytyy olla alasti muiden edessä?

Vierailija
24/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppimalla, ettei kannata luopua herkuista vaan vähentämällä niitä. Itse lisäsin liikuntaa ja muuttamalla vähän kerrallaan, kunnes tuloksia alkoi näkyä hieman. Se motivoitti vähentämään herkkuja. Niin ja alulle pisti myös se, että vaaka näytti alunperin 35 kg enemmän kuin nyt. Homma on vielä kesken, mutta ei niinkään laihduttamisen osalta, vaan pitäisi saada sitä lihastakin enemmän ja kiinteytyä enemmän timmimpään muotoon.

M30

Minulla ei toimi,se on joko tai.

Vierailija
25/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko jos alkaisi käymään vaikka kylpylässä säännöllisesti, missä täytyy olla alasti muiden edessä?

Ei auta.En pidä kylpylöistä olin sitten lihava tai laiha.

Parisuhde auttaisi,olen aina parisuhteessa ollut laihempi mutta nyt sinkkuna lihava.Mutta ei lihava miestä saa.

Vierailija
26/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon pitäis tulla vastaamaan tähän, mutta se ei taida täällä käydä. Kai? Odottelee siis kutsua leikkaukseen ja siksi joutui laihduttamaan, kuukaudessa mennyt 10 kg. Ja nyt kai jo toinen kymppi, koska tästä on aikaa kun juttelin. On joku vähäenerginen dieetti kyseessä, saa syödä vain 800 kcal päivässä...kuolisin kyllä. Siinä on niitä pussijuttuja, mitä ne lie nimeltään. Jotka varmaan on aika kamalia. Hän ei käsittääkseni ole juuri kuureilla ollutkaan. Ainakaan en ole kuullut.

Vierailija
27/31 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätökset tehdään kaupassa. Ajattelen aina kaupassa että minulla on oma tahto, eikä markkinat voi minua pakottaa syömää. Jos sorrun ottamaan jotakin lihottavaa käteeni, katson valmistusaineluettelon ja huomaan että lisäaineita on paljon. Jätän hyllyyn.

Käyn vain kertaa viikossa kaupassa ja ostan terveellisiä ruoka aineita, en osta sokeria enkä voita.

Niinä päivinä kun en käy kaupassa jätän pankkikortin ja rahat kotiin etten vahingossakaan tee heräteostoksia.

Näin olen laihtunut vuodessa kuusi kiloa.

Vierailija
28/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kalliin matkan ja sellaiseen paikkaan, jossa pitää olla vähissä vaatteissa. Mulla toimi hyvin, 20 kiloa lähti ennen matkaa. Ja on pysynyt poissa. Oli muuten todella motivoiva syy saada kiloja pois.

Miksi 26.n viestiä on alapeukutettu?

Vierailija
29/31 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikausia jojoillut 10-15 kg. Ylipainoa on tällä hetkellä 14 kg ja olen täysin kyllästynyt ulkonäkööni. Aiemmin 10 kg pudottaminen oli helppoa mutta keski-ikäisenä ei enää. Ongelmani ovat liian iso annokset ja päivittäinen herkuttelu.

Yritän nyt muuttaa tapojani ja ostin astiat joilla ruoka-annosten mittaaminen on helppoa. Googlella löytyy: portion controlled diet, tällä mennään kevääseen saakka ja katsotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
30/31 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt mitään mitä en ollut punninnut ja syöttänyt kaloripäiväkirjaan. Mukaanlukien paistamiseen käytetty öljy, kahvimaito yms pienetkin jutut. Ruoanlaitto oli vaivalloista mutta mulle tämä oli ainut mikä toimi. Niin ja liikuntakoukku syntyy kanssa melko äkkiä, siihen itsellä innostus syttyi vasta kun oli 15kg jo lähtenyt.

Vierailija
31/31 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin pudottamaan viitisen kiloa n. 8 kk aikana ruoan avulla ja houkuttelin itseni terveellisempään ruokaan ruoanlaiton kautta: pidän kokkailusta ja aloin tutustua uusiin, terveellisempiin resepteihin. Näin olen päätynyt syömään ruokia joita en eineksinä olisi varmaankaan ostanut, einesosastolla kun iskee helposti "mättöruokahimo". Itse tehtyä ruokaa arvostan jotenkin paljon enemmän jolloin vähemmänkin houkuttelevat ruoat ovat tyydyttäviä.

Olennaista siis oli tuoda elämään jotain uutta, jotain opittavaa, eikä ryhtyä taistelemaan omaa itseä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi