Olen tehnyt jännän havainnon pariskunnista! (Töissäni soitan pariskunnille, erikseen naiselle ja miehelle)
Työssäni siis soittelen pariskunnille, erikseen kummallekin. Todella usein on niin, että se pariskunnan mies on todella mukava (ainakin minulle). Ja nainen on puolestaan minulle erittäin *ittumainen suoraan sanottuna siinä puhelimessa. Mistä johtuu? Jännä juttu.
Kommentit (58)
Niin se varmaan riippuu siitä että mikä on se asia mitä soitat...
Tietty se mies on kohtelias, koska asunto menee myyntiin,kun hän on uskoton. Naista taas ottaa päähän koko muutto, koska mies ei tietenkään vie sieltä mitään ja odottaa exän pakkaavan kaiken valmiiksi. Kiinteistövälittäjänä tehtäväsi on olla neutraali.
Itsellä vähän samanlaisia kokemuksia. Usein naiset ovat eri yhteyksissä, sekä työ - että vapaaehtoistoiminnassa, olleet minua kohtaan kylmäkiskoisempia ja tylympiä kuin miehet.
Work on your people skills, woman.
Jännä juttu.. Melkein alkoi naurattaa.
Nojoo. Mullaki on tolleen esim jos oon vaikka tehnyt, no esimerkiks henkilökohtasen avustajan töitä. :D
Miehet on aina oikee kehunu että oot niin hyvä yms yms yms, ja naisilta tullu taas valitusta. :D Ihme juttu? Ja oon siis nainen.
Vähäkö mua jännitti lukea sun juttus... ihan pyörryttää vieläkin.... apua...
Olen nainen asiakaspalvelutyössä....joo miesasiakkaat on ystävällisempiä. En tiedä mistä johtuu. Varsinkin 50+ naiset ovat todella töykeitä ja täynnä omaa tärkeyttään. Tekevät myös valituksia eniten, vaikka usein kannattaisi katsoa peiliin...
Ruokakaupan myyjänä tulee vastaan ystävällisiä miehiä sekä naisia ja sitten tulee niitä töykeitä jotka ovat naisia sekä miehiä. Molemmissa sukupuolissa tulee vastaan niitä töykeitä.
Jaa. Kyllä minulle ilkeimpiä olivat nuorena kesätyöläisenä keski-ikäiset perheelliset miehet. Sitä kettuilun ja pätemisen määrää :/
Naiset eivät pysty piilottamaan tunteitaan.
Mä oon ennustaja!!! Tiesin jo pelkästä otsikosta että naisia tässä tullaan morkkaamaan :D
Mikä ihmeen työ sellainen on, jossa soitellaan erikseen pariskunnille? Haistan uliprovon.
Meillä, jos mies tulee lääkärin vastaanotolle, vaimo tulee yleensä mukaan ja tietää paremmin miehet vaivat. Mies on kiltisti hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen tyytyväinen, kun miestäni palvelee esim vaateostoksilla ammattitaitoinen ja miellyttävä naismyyjä. Jättäydyn tarkoituksella kauemmaksi.
Kiva saada toisen naisen näkemys mieheni pukeutumiseen. Monesti voittaa omat lukkiutuneet, sillä saan uusia ideoita.
Saat uusia ideoita miehesi pukeutumiseen?
Anteeksi nyt, mutta sinäkö sen miehesi puet?
Ainakin yleisönosastoille kirjoittavat miehet on todella ikäviä kyynisiä v........... a ja omasta mielestään kaikkitietäviä. Ei tarvitse kuin naulan kannan muodosta keskustella niin tulee eripuraa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä, jos mies tulee lääkärin vastaanotolle, vaimo tulee yleensä mukaan ja tietää paremmin miehet vaivat. Mies on kiltisti hiljaa.
Sama tulos, kun mietin kokemuksia omalta työuralta.
Iso osa miehistä on jäänyt emännän tossun alle, suorastaan kynnysmatoksi. Vaimo määrää ja päättää kaikesta. Mies alistuu ja kärsii tai on nyhverö, joka ei osaa pitää puoliaan.
Minäkin olen ollut lehtimyyjänä. Monet miehet ulkoista at tarjouksista kieltäytymisen vaimoilleen. Varmasti se alkaa aikaa myöten tökkiä.
Minä taas olen tyytyväinen, kun miestäni palvelee esim vaateostoksilla ammattitaitoinen ja miellyttävä naismyyjä. Jättäydyn tarkoituksella kauemmaksi.
Kiva saada toisen naisen näkemys mieheni pukeutumiseen. Monesti voittaa omat lukkiutuneet, sillä saan uusia ideoita.