Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Joululahjatoiveesi 2018?

Vierailija
13.11.2018 |

Kerro joululahja, minkä kaikkein mieluiten haluaisit sekä ikäsi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan mitään toivo itselleni, koska turha tavara vaan ahdistaa. Hankin sitten itse mieleisiäni, kun kun on oikeasti tarve. Lahjakorttienkin antaminen puolin ja toisin tuntuu ihan tyhmältä. Oon varmaan vaan tylsä.

Vierailija
22/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautus masennuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein lämpimän norjalaisvillapaidan ja Stockan sirkusaiheisen peltipurkkisarjan. Ikä 32.

Vierailija
24/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vuosi ikinä, kun en oikeasti halua yhtään mitään. Asun väliaikaisesti ulkomailla pienessä soluhuoneessa ja matkustan Suomeen vain pienen matkalaukun kanssa. En siis voi ottaa oikeastaan mitään mukaani, enkä viitsi Suomeen jättää vanhempien nurkkiin mitään pyörimään. Rahaa voisin ottaa, se alkaa olla täällä vähän tiukoilla, mutta sukulaiset eivät tietenkään halua antaa rahaa. 

Vierailija
25/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sen jo itselleni: viiden päivän matkan Istanbuliin, jonne menen IHAN YKSIN! :)

Ei matkakumppania, oma-aikataulu, viisi päivää pois kaikesta tästä normaalista arjesta.

Äitini kuulema antaa joululahjaksi minulle matkarahaa, vaikken ole sitä vailla, muttei lahjoista kieltäydytäkään... ;)

Oi miten ihanaa! Mäkin toivoisin Istanbulin matkaa. Harmi, että liiran kurssi on noussut. Loppukesästä olis ollut niin hyvä kurssi tehdä ostoksia :D.

1 eurolla saa 6 liiraa.

Ei se kovin paljon ole huonontunut.

Vierailija
26/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltakultainen rubiinisormus. Nainen 48v.

Vierailija
27/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perherauhaa ja rakkautta. Että on hyvä ja turvallinen olla, eikä kukaan huuda tai rähjää.

Vierailija
28/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en mitään.

Vierailija
29/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo G niin kuin Guestion?

Vierailija
30/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sen jo itselleni: viiden päivän matkan Istanbuliin, jonne menen IHAN YKSIN! :)

Ei matkakumppania, oma-aikataulu, viisi päivää pois kaikesta tästä normaalista arjesta.

Äitini kuulema antaa joululahjaksi minulle matkarahaa, vaikken ole sitä vailla, muttei lahjoista kieltäydytäkään... ;)

Apua, oletko nainen? En voi muuta kuin varoittaa jos olet. Istanbul on yksin matkailevna naisena pelkkää helvettiä, ällöt äijät huutelee perään KOKO ajan, lähtee seuraamaan, ihan hirveä paikka siinä suhteessa. Ikinä enkä missään en ole tuntenut itseäni niin objektiksi ja epämukavaksi kuin tuolla. Mulle kävi niin että Turkish Airlines ei odottanut Suomesta tulevaa konetta jatkolennolle vaan siirsi suomalaiset seuraavalle illalle ja majoitti Istanbuliin, oli siis vuorokausi aikaa katsella nähtävyyksiä, mutta tuon jälkeen totean ettei IKINÄ enää sinne.

Olen nainen.

Olen asunut Istanbulissa, jonka pakopaikakseni valitsi juuri siksi, että se on "koti", en ole objekti, puhun turkkia...

Ei tarvitse laukata nähtävyyksiä läpi, vaan vain kuljeskella rauhassa.

Jos joku minut ulkomalaiseksi tunnistaa, loppuu höpötys aika äkkiä!

Vierailija
31/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet koko suvun kesken että emme osta aikuisille lahjoja. Ilmastosyistä!

Vierailija
32/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aineeton lahja.

Esim lahjakortti joka oikeuttaa minut tilaamaan antaja ikkunanpesuun.

Tai vaikka koiranulkoilutusta lahjakortissa. Tai koirahoito viikonlopun ajaksi.

Vierailija
33/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Museokortti, edellinen on menossa umpeen. Suklaa ja villasukat kelpaa myös. N33

Museokortti on hieno aineeton lahja. Ilmasto kiittää!

Vierailija
34/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka Vietnamiin. Sen saankin, mies oli varannut kahden viikon matkan helmikuuksi meille ja maksaa myös minun matkani joululahjaksi minulle.

Paras lahja, mitään aineellista en tarvitse mutta matkailu avartaa ja muistoista on iloa koko loppuelämä :)

Nainen 36

Vierailija
35/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kuusi sisarusta. Sovittiin taas että ei osteta lahjoja. Jokainem tekee jotakin salaattia (rosolli, waldorf, italiansalaatti) tai laatikkoa niin.paljin että sitä jaetaan.lahjana muille.

Tulee samalla gelppo joulu.

Ympäristöystävällistä!

Vierailija
36/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo tosiaankaan mitään muuta kuin joulumieltä kaikille ja että joulu olisi muutakin kuin tavaran paljoutta.

Vierailija
37/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka Vietnamiin. Sen saankin, mies oli varannut kahden viikon matkan helmikuuksi meille ja maksaa myös minun matkani joululahjaksi minulle.

Paras lahja, mitään aineellista en tarvitse mutta matkailu avartaa ja muistoista on iloa koko loppuelämä :)

Nainen 36

Häpeä! Ihan hurveet hiilidioksidipäästøt. Toivottavasti äiti maa rankaisee kaikkia kaukomatkailujoita oikein kunnon turistiripulilla!

Voi sieltä Vietnamista saada vaika ameeban aivoihin!

Vierailija
38/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat

Rahaa

Joku dekkari

Vierailija
39/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet silmälasit

Merkkilaukku

Tiettyä astiasarjaa mitä kerään

Halvemmista toivoisin

Pitkän yöpaidan

Hyvän kirjan

Villasukat

Vierailija
40/54 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksille joku tehonaamio ja manikyyrisetti. Vanhempien toivon äänestävän oikein vaaleissa, se on paras lahja. Haluaisin myös vastamelukuulokkeet. Olen 15.