G: Joululahjatoiveesi 2018?
Kerro joululahja, minkä kaikkein mieluiten haluaisit sekä ikäsi?
Kommentit (54)
Oikein lämpimän norjalaisvillapaidan ja Stockan sirkusaiheisen peltipurkkisarjan. Ikä 32.
Ensimmäinen vuosi ikinä, kun en oikeasti halua yhtään mitään. Asun väliaikaisesti ulkomailla pienessä soluhuoneessa ja matkustan Suomeen vain pienen matkalaukun kanssa. En siis voi ottaa oikeastaan mitään mukaani, enkä viitsi Suomeen jättää vanhempien nurkkiin mitään pyörimään. Rahaa voisin ottaa, se alkaa olla täällä vähän tiukoilla, mutta sukulaiset eivät tietenkään halua antaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin sen jo itselleni: viiden päivän matkan Istanbuliin, jonne menen IHAN YKSIN! :)
♥
Ei matkakumppania, oma-aikataulu, viisi päivää pois kaikesta tästä normaalista arjesta.
Äitini kuulema antaa joululahjaksi minulle matkarahaa, vaikken ole sitä vailla, muttei lahjoista kieltäydytäkään... ;)
Oi miten ihanaa! Mäkin toivoisin Istanbulin matkaa. Harmi, että liiran kurssi on noussut. Loppukesästä olis ollut niin hyvä kurssi tehdä ostoksia :D.
1 eurolla saa 6 liiraa.
Ei se kovin paljon ole huonontunut.
Keltakultainen rubiinisormus. Nainen 48v.
Perherauhaa ja rakkautta. Että on hyvä ja turvallinen olla, eikä kukaan huuda tai rähjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin sen jo itselleni: viiden päivän matkan Istanbuliin, jonne menen IHAN YKSIN! :)
♥
Ei matkakumppania, oma-aikataulu, viisi päivää pois kaikesta tästä normaalista arjesta.
Äitini kuulema antaa joululahjaksi minulle matkarahaa, vaikken ole sitä vailla, muttei lahjoista kieltäydytäkään... ;)
Apua, oletko nainen? En voi muuta kuin varoittaa jos olet. Istanbul on yksin matkailevna naisena pelkkää helvettiä, ällöt äijät huutelee perään KOKO ajan, lähtee seuraamaan, ihan hirveä paikka siinä suhteessa. Ikinä enkä missään en ole tuntenut itseäni niin objektiksi ja epämukavaksi kuin tuolla. Mulle kävi niin että Turkish Airlines ei odottanut Suomesta tulevaa konetta jatkolennolle vaan siirsi suomalaiset seuraavalle illalle ja majoitti Istanbuliin, oli siis vuorokausi aikaa katsella nähtävyyksiä, mutta tuon jälkeen totean ettei IKINÄ enää sinne.
Olen nainen.
Olen asunut Istanbulissa, jonka pakopaikakseni valitsi juuri siksi, että se on "koti", en ole objekti, puhun turkkia...
Ei tarvitse laukata nähtävyyksiä läpi, vaan vain kuljeskella rauhassa.
Jos joku minut ulkomalaiseksi tunnistaa, loppuu höpötys aika äkkiä!
Olemme sopineet koko suvun kesken että emme osta aikuisille lahjoja. Ilmastosyistä!
Jokin aineeton lahja.
Esim lahjakortti joka oikeuttaa minut tilaamaan antaja ikkunanpesuun.
Tai vaikka koiranulkoilutusta lahjakortissa. Tai koirahoito viikonlopun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Museokortti, edellinen on menossa umpeen. Suklaa ja villasukat kelpaa myös. N33
Museokortti on hieno aineeton lahja. Ilmasto kiittää!
Matka Vietnamiin. Sen saankin, mies oli varannut kahden viikon matkan helmikuuksi meille ja maksaa myös minun matkani joululahjaksi minulle.
Paras lahja, mitään aineellista en tarvitse mutta matkailu avartaa ja muistoista on iloa koko loppuelämä :)
Nainen 36
Meitä on kuusi sisarusta. Sovittiin taas että ei osteta lahjoja. Jokainem tekee jotakin salaattia (rosolli, waldorf, italiansalaatti) tai laatikkoa niin.paljin että sitä jaetaan.lahjana muille.
Tulee samalla gelppo joulu.
Ympäristöystävällistä!
En toivo tosiaankaan mitään muuta kuin joulumieltä kaikille ja että joulu olisi muutakin kuin tavaran paljoutta.
Vierailija kirjoitti:
Matka Vietnamiin. Sen saankin, mies oli varannut kahden viikon matkan helmikuuksi meille ja maksaa myös minun matkani joululahjaksi minulle.
Paras lahja, mitään aineellista en tarvitse mutta matkailu avartaa ja muistoista on iloa koko loppuelämä :)
Nainen 36
Häpeä! Ihan hurveet hiilidioksidipäästøt. Toivottavasti äiti maa rankaisee kaikkia kaukomatkailujoita oikein kunnon turistiripulilla!
Voi sieltä Vietnamista saada vaika ameeban aivoihin!
Uudet silmälasit
Merkkilaukku
Tiettyä astiasarjaa mitä kerään
Halvemmista toivoisin
Pitkän yöpaidan
Hyvän kirjan
Villasukat
Hiuksille joku tehonaamio ja manikyyrisetti. Vanhempien toivon äänestävän oikein vaaleissa, se on paras lahja. Haluaisin myös vastamelukuulokkeet. Olen 15.
En oikeestaan mitään toivo itselleni, koska turha tavara vaan ahdistaa. Hankin sitten itse mieleisiäni, kun kun on oikeasti tarve. Lahjakorttienkin antaminen puolin ja toisin tuntuu ihan tyhmältä. Oon varmaan vaan tylsä.