G: Joululahjatoiveesi 2018?
Kerro joululahja, minkä kaikkein mieluiten haluaisit sekä ikäsi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Uudet silmälasit
Merkkilaukku
Tiettyä astiasarjaa mitä keräänHalvemmista toivoisin
Pitkän yöpaidan
Hyvän kirjan
Villasukat
Ilmastomuutoksen vuoksi voisitko edes ostaa kotimaisen merkkilaukun eikä jotain kiinassa tehtyä? Eikä ainakaan Marimekko made in china laukkua!
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa "lahjakortin" yksityistunneille Tallinnaan kehittämään viron kielen keskustelutaitojani. 320e on mahdollista saada hyvityksenä takaisin, jos kielikokeen suorittaa hyväksytysti.
Kiva aineeton lahja!
Vierailija kirjoitti:
Perherauhaa ja rakkautta. Että on hyvä ja turvallinen olla, eikä kukaan huuda tai rähjää.
👍. Tämä
Opiskelupaikan. Pitäisi tässä kuussa vahvistua. 44v :)
Vierailija kirjoitti:
SodaStreamin, korvakorut (kalevalan yks tietty sarja), suklaamuotti, iphonen langattomat kuulokkeet
Voi olla että joudun hankkiin nää itse...
Sodastriimillä pilaat hampaasi! Jätä pois listalta.
Vuoden apurahan tutkimusta varten eräältä säätiöltä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin sen jo itselleni: viiden päivän matkan Istanbuliin, jonne menen IHAN YKSIN! :)
♥
Ei matkakumppania, oma-aikataulu, viisi päivää pois kaikesta tästä normaalista arjesta.
Äitini kuulema antaa joululahjaksi minulle matkarahaa, vaikken ole sitä vailla, muttei lahjoista kieltäydytäkään... ;)
Apua, oletko nainen? En voi muuta kuin varoittaa jos olet. Istanbul on yksin matkailevna naisena pelkkää helvettiä, ällöt äijät huutelee perään KOKO ajan, lähtee seuraamaan, ihan hirveä paikka siinä suhteessa. Ikinä enkä missään en ole tuntenut itseäni niin objektiksi ja epämukavaksi kuin tuolla. Mulle kävi niin että Turkish Airlines ei odottanut Suomesta tulevaa konetta jatkolennolle vaan siirsi suomalaiset seuraavalle illalle ja majoitti Istanbuliin, oli siis vuorokausi aikaa katsella nähtävyyksiä, mutta tuon jälkeen totean ettei IKINÄ enää sinne.
Oliko pakko kulkea liian vähissä vaatteissa ja hämärillä kujilla nättinä?
Miksi alapeukkuja lahjatoiveisiin? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SodaStreamin, korvakorut (kalevalan yks tietty sarja), suklaamuotti, iphonen langattomat kuulokkeet
Voi olla että joudun hankkiin nää itse...
Sodastriimillä pilaat hampaasi! Jätä pois listalta.
Höpö höpö. En juo makuvesiä.
Petter Northugin kirjan ja suklaata.
Vaikkapa "lahjakortin" yksityistunneille Tallinnaan kehittämään viron kielen keskustelutaitojani. 320e on mahdollista saada hyvityksenä takaisin, jos kielikokeen suorittaa hyväksytysti.