Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kompastuin pimeässä rappukäytävässä lasten vaunuihin, onneksi en tippunut rappusia alas ja taittanut niskojani.

Vierailija
13.11.2018 |

Miksi niitä vaunuja pidetään rappukäytävässä, eikä varastossa jos kotiin ei mahdu.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa missä asuin oli kerroksissa yksi valokatkaisija juuri rappukuilun kohdalla per kerros. Kapea käytävä, eikä valoa tullut muualta kuin lampuista jotka sammuivat tietyn minuuttimäärän kuluttua. Talo rakennettu 2014, eli ei remppaikäinen.

Eli näitä suunnittelun kukkasia on olemassa, eikä läheskään kaikkia ihan heti remontoida.

Vierailija
22/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhassa kerrostalossa ja onneksi rappukäytävän valokatkaisin on asuntoni eteisessä. Ainut asunto ylimmässä kerroksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas murheet, onneksi asun omassa talossa eli omakotitalossa:=

Vierailija
24/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasta ja myy ne vaunut.

Vierailija
25/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vanhoista kerrostaloista ja asunkin sellaisessa. Suurimmassa osassa on pimeät raput, joissa hyvin voi kompastella. Mulla on huono pimeänäkö niin kännykän valossa kuljen, kunnes pääsen valokatkaisijalle. Että jospa keskitytään asiaan eli siihen, että joku mulkero piti vaunuja vaarallisesti rapussa.

Vierailija
26/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä ei saa säilyttää mitään. Piste.

Vierailija
27/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä uusittiin rappukäytävän kaikki valaisimet. Uusissa lampuissa on liiketunnistin eli valo syttyy kun avaan oven ja liikun rapussa tai vaikka oven raosta kättä heilauttamalla. Muuta remppaa ei tarvinnut tehdä, pelkkä valaisimen vaihto. Tätä ennen oli vain yksi katkaisija kerroksessaan.

Vierailija
28/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, rappukäytävissä, varasto/ ullakkokäytävillä EI saa säilyttää mitään. Ne pitää heivata ulos. Olen itse asunut talossa, jossa paloi niin kellari, rappukäytävä ja ullakko, kolme eri paloa. Ottakaa ne määräykset vakavasti. Ei niitä ole tehty huvikseen, ihmisiä ärsyttämään, vaan niillä pyritään suojaamaan teidänkin henkenne.

Vierailija
29/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,ilmoitus isännöitsijälle.

Ja pimeänä aikana voi pitää pientä taskulamppua mukana.

Vierailija
30/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT rapun valoista: Tämä talo on vanha, 50-luvulla rakennettu. Tehtiin sähköremppa, jolloin rappuihin ja kellaritiloihin tuli ne itsestäänsyttyvät valot. Jotenkin tuntui kesällä tyhmältä, kun aurinko paistoi suoraan ikkunoista ja rappukäytävään syttyi valot. Onneksi vaan siihen kerrokseen, josta asukas tulee ulko-ovestaan. Olen huomannut, että kun menen eteisessäni vaatehuoneeseen, valo syttyy :) Ikänkuin olettaa, että olen ulostautumassa. Säästyykö tässä sähköä?

Minäkin kuljin aina ilman valoja, koska asun ensimmäisessä kerroksessa ja näen kyllä ulkovalon takia ihan hyvin kulkea. Ja pyykinkuivaushuoneessa on aina valot, jos siellä on pyykkiä....valot ei tajua :)

Vierailija
31/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei rattaat kuulu rappuun, silti suosittelen kattelemaan mihin kävelet.

Vierailija
32/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti, rappukäytävissä, varasto/ ullakkokäytävillä EI saa säilyttää mitään. Ne pitää heivata ulos. Olen itse asunut talossa, jossa paloi niin kellari, rappukäytävä ja ullakko, kolme eri paloa. Ottakaa ne määräykset vakavasti. Ei niitä ole tehty huvikseen, ihmisiä ärsyttämään, vaan niillä pyritään suojaamaan teidänkin henkenne.

Tulipalon sattuessa ne vaunut  yms. tavarat voivat myös olla palomiesten tai asukkaiden tiellä ja niihin kompuroidaan kun yritetään päästä ulos.

Vierailija
33/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä saa valot sytytettyä omassa eteisessä. Ei tarvii koskaan astua pimeeseen rappuun.

Vähän makeilen, kun on muitakin tuommoisia pikkuisia jelppejä. Tän talon suunnittelija on ollut nero. Toivottavasti näistä otetaan mallia.

Vierailija
34/34 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kostanut ja kussut niihin vaunuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän