Olenko turhasta mustasukkainen?
Mies on työreissulla kahdestaan naispuolisen kollegan kanssa. Yöpyvät samassa hotellissa ja olivat käyneet yhdessä illallistamassa.
Miehen mielestä suutuin turhasta ja olen turhasta mustasukkainen.
Olisitteko te?
Kommentit (34)
Siis... mies menee työmatkalle naispuolisen työkaverinsa kanssa. Ja sitten siellä reissulla he työpäivän jälkeen möllöttäisivät yksin omissa hotellihuoneissaan aamuun asti, niinkö? Vaimoni tekee erilaisia työreissuja miespuolisten työkaveriensa kanssa, ja totisesti toivon, ettei hän möllötä majoituspaikassaan yksin iltakausia, vaan on sosiaalinen ja nauttii vaihtelusta siinä määrin kuin se työmatkan ohjelman puolesta on mahdollista. Sänkyyn ei toki pidä mennä, mutta pitäähän ihmisten kanssa olla ihmisiksi!
Entisen pomon kanssa tehtiin työmatkoja, jolloin jouduttiin yöpymään hotelleissa tai jossain majapaikoissa tosi pienissä kylissä. Aina syötiin yhdessä lounas ja illallinen. Ei tullut edes mieleen jokin muu vaihtoehto. Olisi ollut tosi outoa syödä eri aikaan. Aika paljon kyllä ylireagoit.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut koko työurani miesvaltaisella alalla ja omassa työpaikassani on sattunut, että useammin olen ollut miespuolisen työkaverin kanssa työmatkoilla (lähinnä koulutustilaisuuksia) kuin naispuolisten. Minusta se on hiton loukkaavaa minua kohtaan, jos minua tuntematta jonkun miespuolisen kollegan puoliso ajattelee, että minä olen heti valmis hänen miehensä kanssa puuhailemaan jotain asiatonta työmatkoilla. Ei se teidän kultakimpale ihan niin mahtava ole, että kiinnostaisi riskeerata työpaikkaa ja välejä kollegoitten kanssa ja omaa mainettaan, joka naisen kohdalta on tuollaisessa sekoilussa aina pahemmin mennyt kuin miesten, mikä on perseestä sekin.
Voi kauhea kun kehtaa Sinua tuollalailla loukata ja vielä tuntematta! Selkeästi on henkilökohtainen loukkaus! Harmi että tällainen loukkaava ketju on ihan Sinua vastaan tehty!
Vierailija kirjoitti:
Olisin. Minun mies ei saa olla kahdestaan kenenkään naispuolisen henkilön kanssa
Eikö edes sinun kanssasi? Kuka teillä on kolmantena makkarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut koko työurani miesvaltaisella alalla ja omassa työpaikassani on sattunut, että useammin olen ollut miespuolisen työkaverin kanssa työmatkoilla (lähinnä koulutustilaisuuksia) kuin naispuolisten. Minusta se on hiton loukkaavaa minua kohtaan, jos minua tuntematta jonkun miespuolisen kollegan puoliso ajattelee, että minä olen heti valmis hänen miehensä kanssa puuhailemaan jotain asiatonta työmatkoilla. Ei se teidän kultakimpale ihan niin mahtava ole, että kiinnostaisi riskeerata työpaikkaa ja välejä kollegoitten kanssa ja omaa mainettaan, joka naisen kohdalta on tuollaisessa sekoilussa aina pahemmin mennyt kuin miesten, mikä on perseestä sekin.
Voi kauhea kun kehtaa Sinua tuollalailla loukata ja vielä tuntematta! Selkeästi on henkilökohtainen loukkaus! Harmi että tällainen loukkaava ketju on ihan Sinua vastaan tehty!
Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan ärsyttäisi minuakin.
Tietty miehen mielestä saatat ”suuttua turhasta” jos hän ei ole mitään sopimatonta tehnyt eikä aio tehdä. Ei ehkä osaa asettua sun asemaan ja tajuta että tuo koko tilanne on mielestäsi ikävä.
Mikä tuossa tilanteessa on ikävää?
Ap:n mielestä on kurjaa kun mies on naispuolisen työkaverin kanssa reissussa. Ap tuntee olonsa epävarmaksi ja mustasukkaisuus vaivaa.
/rautalanka
Ap:n mies on allekirjoittanut työsopimuksen, jossa on kerrottu, että työhön sisältyy matkustamista. Jos ap haluaa miehen, joka ei matkusta työkseen, ap:n ei pidä sitoutua mieheen, jonka työhön sisältyy matkustamista.
/rautalanka
Näin on! Suhdetta aloitettaessa on tehtävä kirjallinen sopimusasiakirja josta ilmenee kaikki sellainen mitä suhteen aikana saa ja ei saa tehdä. Sopimuksen allekirjoitettuaan suhteen osapuolet sitoutuvat olemaan pahoittamatta mieltään ja suuttumatta suhteen voimassaoloaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi.
Viitsinpäs :D
/7777______222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222.-**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************8ui/
Piti kommentoida tätä mutta kissa teki sen puolestani! :D Ihan samaa mieltä olen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi.
Viitsinpäs :D
No joo, tarkoitukseni oli tuoda esille se, ettei ole reilua ajatella automaattisesti, että se naispuolinen kollega on kiinnostunut joka jampasta, jonka kanssa joutuu työmatkalle lähtemään. Ei ole. :)
Ap tässä.
Kiitos näistä, oikeasti ymmärrän että ylireagoi ❤️
Taitaa olla terapian paikka😅
Ap tässä.
Kiitos näistä, oikeasti ymmärrän että ylireagoni ❤️
Taitaa olla terapian paikka😅
Täällä myös yksi nainen, joka miesvaltaisella alalla työskentelevänä tekee työmatkoja miespuolisten kollegoiden kanssa, usein kahdestaan.
Kieltämättä olisi hyvä mahdollisuus pettää, jos siihen hinkua olisi. Mutta kun ollaan pelkkiä työkavereita, ei sellaista edes ajattele.
Matkustan vähintään kerran kuussa, joskus työkaverien (miesten kanssa) ja joskus yksin. Illallisella käyn miesten kanssa, koska olen miesvoittoisella alalla. Työmatka on työmatka, siitä on todella turhaa suuttua kenellekään, kun se ei automaattisesti tarkoita pettämistä. En ole siis pettänyt miestäni, en muutenkaan halua riskeerata työmainettani tällaisilla jutuila. Jos on taipumusta olla sellainen ihminen niin onhan se mahdollisuus, mutta nuo ihmiset ovat sellaisia kaikissa tilanteissa. eivät vain työmatkoilla.