Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina ne miehet johon ihastun ovat varattuja?

Vierailija
13.11.2018 |

Niin täh?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kiinnostaa miehet, joka ovat jo todistetusti kelvanneet jollekulle. Muuthan voi olla ihanntoopeja. Ja ah, se ihana toisen naisen kiihottavuuskuvitelma. Kunnes tulee kylmää kyytiä ja jäät rannalle ruikuttamaan. Yleisesti nääs miehet jättää sen tokaseikailun aika pian, kun tavoite saavutettu.

Vierailija
2/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja se on ihan hitookseen turhauttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisia naisa kiinnostaa varastaa muiden miehiä.. Kunnes jos vaimo jättää ne, kiinnostavuus karisee. Vrt touko aalto ja masennus. Kohta ero.

Vierailija
4/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kiihoittaa ja saa sut kostumaan napaan asti.

Vierailija
5/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä aiheesta olekaan yhtään tutkimusta julkaistu.

Vierailija
6/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin täh?

Aika selkeä kuvio, kaikki parhaathan aina viedään ensin ja kelpaisi monelle muullekin.

Et kerro ikääsi, mutta toteanpa vain että näin nelikymppisenä "toisella kierroksella" olevalle tämä täsmälleen sama ongelma on todella piinaava.

Tai täsmälleen sama, mutta samalla käänteinen. Katsos kun olen mies ja kaikki naiset, johon ihastun ovat varattuja, yleensä naisimisissa mutta eipä se lopputulemaa muuta vaikka avoliitossa eläisi.

Vapaitakin naisia toki on ja juuri heitä olen koettanut deittaillakin, mutta voi hyvä elämä kun näyttää pahasti siltä että on varsin hyvät syyt sille että eivät ole varattuja.

Kaipa se on vaan odoteltava, todella hankalaa on tämä ihmiselo.

Vierailija
7/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: syy on sama kuin se miksi ruokalassa hyvä ruoka loppuu ensimmäisenä. Jäljellä jää paha ruoka. Ihmisten osalta sama: jos on vapaa, ei voi olla hyvä, mutta jos on varattu, on pakko olla hyvä.

Vierailija
8/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet juntti. Täh?

Vierailija
9/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on viety jo parikymppisinä. Niin se vaan menee että joku syy on siihen jos kolmikymppisenä on sinkku. 

Vierailija
10/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehillä, vaikea niitä vapaita 'kunnon' naisia on löytää. Joku syy siihen yleensä on miksi ikisinkuksi tai sarjadeittailijaksi päätyy, syy ei ole se ettei 'kunnon' ihmistä löydä, vaan se, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Usein siksi, että luulee olevansa 'kunnollinen', vaikka tosiasiassa on yhtä markkinakelpoinen parisuhteeseen kuin vaikka kilt.timies. Onneksi minulla kävi tuuri, vaikka monta "markkina-arvotonta" ennen sitä tapasinkin.

Vierailija
11/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti miellät, että koska mies on kelvannut jollekulle muulle, hänessä täytyy olla jotain todella hyvää. Yleensä se mielleyhtymä haihtuu, jos satut saamaan sen varatun miehen ihan omaksesi eikä ympärillä enää pörrää naisia (sinä olet mahdollisesti ollut ainut), ja mies paljastuu ihan tavalliseksi tallaajaksi. Joillakin on tämmöinen juttu.

Vierailija
12/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat on viety jo parikymppisinä. Niin se vaan menee että joku syy on siihen jos kolmikymppisenä on sinkku. 

Minun kohdalla se syy on, että haluan olla sinkku.

Vierailija
13/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma, haluatko keksin?

Vierailija
14/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene aina. Moni vasta tosissaan löytää itsensä lähempänä kolmen kympin ikää. Oppii mitä oikeasti haluaa elämältä. Iso osa parikymppisistä on vielä aivan täysin hukassa sen kanssa kuka oikein on ja mitä elämältä odottaa. Ei tietenkään kaikki, mutta monet haahuilee elämässään aika päämäärättömästi.

Vierailija
15/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vikaa päässä, kun tyydyt jämiin.

Vierailija
16/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atm-miehet eivät kiinnosta naisia. Tutkimusten mukaan vain pieni osa miehistä on sellaisia, että nämä nähdessään naisilla oikeasti värähtää viisari.

Vierailija
17/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli olet huonointa mahdollista parisuhdemateriaalia kuten jo aiemmim todettiinkin.

Vierailija
18/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös se vaihtoehto, että vaikka luulee haluavansa parisuhdetta, ei oikeasti sisimmässään uskallakaan sellaiseen ruveta. Silloin on turvallista ihastua varattuihin, kun saa syyn sille, ettei sitä oikeata parisuhdetta muodostukaan. Mulla oli nuorempana tämä syndrooma, ja sain tehdä lujasti töitä, että sain sen purettua. Sittemmin olen ollut pysyvässä suhteessa.

Vierailija
19/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on turvallista ihastua varattuun. Sehän on vähän kuin teinien ihastus julkkiksiin. Saavuttamaton ja tietää jo etukäteen miksi siitä ei tule mitään. Säästyy kaikelta väännöltä ja säädöltä ja itsetunto säilyy, koska pakkien syy ei ole itsessä vaan siinä että toinen on varattu.

Vierailija
20/27 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt taas pissiksellä pikkasen liian korkealle tuo RIMA ?