Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa koulua

Vierailija
13.11.2018 |

En jaksa enää elää. Kaikki on ihan kamalaa kidutusta. Minua kiusataan koulussa, olen väsynyt ja kyllästynyt opiskeluun vaikka olen vasta ekaa vuotta lukiossa. Minulla on oppimisvaikeuksia ja keskittymishäiriö ja sen takia opiskelu ei suju. Migreeniä on joka viikko ja rytmihäiriöitä myös. Epäonnistuminen pelottaa ja stressaa ja minusta on tullut itsetuhoinen. Myös syömishäiriöni on alkanut taas oireilla. Vain harvoin on sellaisia hetkiä, jolloin en haudo itsem*rhaa. Harrastukseni on ainoa asia, mikä vielä pitää minut elämässä kiinni. Ilman sitä en olisi nyt tässä. Jatkuvasti epätodellinen olo, kuin en olisi täällä ollenkaan. Muilla samanlaisia fiiliksiä lukiosta tai opiskelusta ylipäätään?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähellä erilaisten oppijoiden liittoa? He järjestävät tukitoimintaa eri aineisiin liittyen ja keskusteluryhmiä, peli-iltoja jne. OppimisvaiJos tykkäät ja haluat yliopistoon niin ehdottomasti jatka sitkeästi!

Vierailija
22/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meidän kunnassa erilaisten oppijoiden liittoa eikä taida olla koko maakunnassa. Lähin Kuopiossa. Täällä ei myöskään ole erityisopetusta lukiossa. Tiedäm olevani wt ja epäonnistunut roska, ei tarvitse muistuttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä valmaa tai luovia?

Vierailija
24/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuota kutsutaan elämäksi.

Vierailija
25/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua on kiusattu yläasteella ja lukiossa ja eri ihmisten toimesta, on kyllä aika katsoa peiliin. Mikä sinussa houkuttaa kiusaajia?

Voi hitto sentään! Olisiko kannattanut jättää tuo kirjoittamatta? Et ole kovin empaattinen ja älykäs ihminen.

Onko parempi olla empaattinen ja väärässä, vai epäempaattinen ja oikeassa?

Vierailija
26/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki poikaystävä.

Vierailija
27/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua on kiusattu yläasteella ja lukiossa ja eri ihmisten toimesta, on kyllä aika katsoa peiliin. Mikä sinussa houkuttaa kiusaajia?

Oletko aivan ääliö vai mikä helve*ti riivaa kun pitää se pää aukaista?! Olisi kannattanut jättää sanomatta jos olisin sinut nähnyt tuota kirjoittamassa olisit varmasti katunut sen jälkeen syntymääsi. Hanki aivot ja käytä niitä, jos et osaa niin älä näytä sitä muille.

Voi vi*tujen kevät että ottaa päähän tuollaiset idiootit.

Vierailija
28/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kelvoton wt luuseri.

Onneksi ei ole sinä, elämä vielä hirveämpää olla ääliö.

Vierailija
29/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmat. Jostain syystä en saanut niihin hakea, ilmeisesti vanhemmat pelkäävät leimaantumista. Minuakin kiinnostaa amiksessa lähinnä sellaiset alat, jotka ei varmasti työllistä, paitsi hoitoala. Haluaisin lastenhoitajaksi tai matkailu-alalle.

Ap

Vierailija
30/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto sentään! Olisiko kannattanut jättää tuo kirjoittamatta? Et ole kovin empaattinen ja älykäs ihminen.

Onko parempi olla empaattinen ja väärässä, vai epäempaattinen ja oikeassa?

v#ttu ei sun kanssa kannata kinata, et ymmärrä kuitenkaan.

Vierailija
31/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä poikaystävällä?

Vierailija
32/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo käyt jonkinlaisessa terapiassa, niin kerro avoimesti kaikista ongelmistasi. Eivät ne psykologit ja kuraattorit ym. ole ajatustenlukijoita. Niin kauan kuin et kerro mitään, et myöskään saa apua.

Vierailija
33/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöt voi aiheuttaa vitamiini- ja kivennäisainepuutoksia. Epätodellinen ja masentunut olo voi johtua siitäkin. Syötkö ruokaa, josta saa esim. rautaa ja B-vitamiineja, D-vitamiini on myös tärkeä.

Googlaa vaikka `masennus ja puutosoireet ` niin saat tietoa.

Vierailija
34/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksentelen ja suolistosairauskin on sellainen, ettei mitkään aineet varmaan ehdi edes imeytyä kunnolla.

Ap

Vierailija
35/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ongelmista täytyy puhua. Rytmihäiriöt voivat johtua myös oksentelusta.

Vierailija
36/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä toisi iloa elämään.

Vierailija
37/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. En tosiaan kaipaa nyt elämääni vielä jotain poikaystävää sähläämään, paremmin viihdyn ilman. Tänään sain E:n ruotsin aineesta ja englannista 9. Ihan ok meni siis.

Ap

Vierailija
38/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää elää. Kaikki on ihan kamalaa kidutusta. Minua kiusataan koulussa, olen väsynyt ja kyllästynyt opiskeluun vaikka olen vasta ekaa vuotta lukiossa. Minulla on oppimisvaikeuksia ja keskittymishäiriö ja sen takia opiskelu ei suju. Migreeniä on joka viikko ja rytmihäiriöitä myös. Epäonnistuminen pelottaa ja stressaa ja minusta on tullut itsetuhoinen. Myös syömishäiriöni on alkanut taas oireilla. Vain harvoin on sellaisia hetkiä, jolloin en haudo itsem*rhaa. Harrastukseni on ainoa asia, mikä vielä pitää minut elämässä kiinni. Ilman sitä en olisi nyt tässä. Jatkuvasti epätodellinen olo, kuin en olisi täällä ollenkaan. Muilla samanlaisia fiiliksiä lukiosta tai opiskelusta ylipäätään?

Tiedän miltä sinusta tuntuu koska minulla oli sama ongelma. Voimia sulle Ap!

Vierailija
39/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miltä sinusta tuntuu koska minulla oli sama ongelma. Voimia sulle Ap!

Vierailija
40/40 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, tosin olen jo AMKssa. Ei olekaan oma ala :/