Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin just, mikä yhdistää pettäviä naisia

Vierailija
13.11.2018 |

Heti ekaksi totean, etten tietenkään tiedä kaikkia naispuolisia, jotka ovat avioliitossaan pettäneet, mutta muutama on minulle kertonut. Ja töistä tiedän nämä pikkujoulupettäjät.

Tämän kokemuksen mukaan heissä on selkeä piirre: tosi chic ja tyylikäs. Käyvät kosmetologilla, laadukkaita vaatteita, panostavat ulkonäköönsä, aina huoliteltuja. Siis ne, joiden tyylikkyyttä ihaillaan.
Heillä kaikilla on myös rikas mies, ei sellaista pitäisi pettää... liikaa menetettävää...

Mitä kokemuksia teillä on?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en ole elämäni aikana tuntenut yhtään naista, joka olisi pettänyt. Toki niitä varmasti on, mutta ainakin omissa piireissäni todella vähän. Ja omissa piireissäni naiset eivät ole chic tai laittaudu tai ylipäänsä baareissa juuri notku. Muuta asiat, kuten työ ja perhe ovat niitä tärkeämpiä.

Nainen 45 v

Vierailija
22/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan tosta vetää sellaisenkin johtopäätöksen, että koulutetut ihmiset suhtautuvat ehkä avarakatseisemmin asioihin, kun taas heikommissa piireissä pettäminen on suunnilleen maailmanloppu eikä siihen osata suhtautua kuin yhdellä tavalla. 

Mites mun tietämä vankilassakin ollut akka, jolla on ollut vuosikymmeniä yksi avomies, mutta lapsia monen kanssa, ja koulutus lähinnä elämämkoulua, sopii sun teoriaan?

Ei se mikään teoria ollut, varsinkaan "mun teoria" (tarkoitat ehkä mielipidettä?), vaan ap:n viestistä vedetty yhdenlainen johtopäätös. Johtopäätöksiä voi toki vetää muunkinlaisia, keskustelu on mukavaa mutta mielenkiintoista vain, mikäli monenlaisia näkövinkkeleitä tuodaan esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kokemuksen mukaan hyvännäköiset naiset pettävät keskimäärin enemmän. Erityisesti eräs tietynlainen naistyyppi, jolle naisellisuus, viehättävyys vastakkaisen sukupuolen silmissä ja vetovoima ovat tärkeitä asioita, ja niitä testataan myös käytännössä.

Meikki, hiuslisäkkeet, tekoripset ja rakennekynnet ovat tällaisen naisen tunnusmerkkejä. Yleensä myös tietynlainen lyhytjänteisyys. Koulutustaso on yleensä matala. Kiksit haetaan miehistä, kun elämässä ei ole muuta, paitsi ehkä salilla käynti ja lapset. Niitä tehdään kyllä herkästi miehille, varsinkin, jos heissä on elättäjäpotentiaalia. Ikääntyminen on näille naisille hirveän pelottava asia, ja usein omaa viehätysvoimaa halutaan testata itseä nuorempien miesten kanssa. Varmistellaan, että vielä kelpaa.

Joku iät ja ajat tylsän tavismiehensä kanssa homehtunut pullero ei todellakaan lähde herkästi pettämään. Ei ole itsevarmuutta sellaiseen, ei sen puoleen kysyntääkään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
24/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kyllä mun kokemuksen mukaan hyvännäköiset naiset pettävät keskimäärin enemmän. Erityisesti eräs tietynlainen naistyyppi, jolle naisellisuus, viehättävyys vastakkaisen sukupuolen silmissä ja vetovoima ovat tärkeitä asioita, ja niitä testataan myös käytännössä.

Meikki, hiuslisäkkeet, tekoripset ja rakennekynnet ovat tällaisen naisen tunnusmerkkejä. Yleensä myös tietynlainen lyhytjänteisyys. Koulutustaso on yleensä matala. Kiksit haetaan miehistä, kun elämässä ei ole muuta, paitsi ehkä salilla käynti ja lapset. Niitä tehdään kyllä herkästi miehille, varsinkin, jos heissä on elättäjäpotentiaalia. Ikääntyminen on näille naisille hirveän pelottava asia, ja usein omaa viehätysvoimaa halutaan testata itseä nuorempien miesten kanssa. Varmistellaan, että vielä kelpaa.

Joku iät ja ajat tylsän tavismiehensä kanssa homehtunut pullero ei todellakaan lähde herkästi pettämään. Ei ole itsevarmuutta sellaiseen, ei sen puoleen kysyntääkään.

Tykkään tästä analyysista. Oon just tollanen itekin, paitsi ilman noita kynsiä, ripsiä ja muita mauttomia härpäkkeitä. Eikä mua pelota vanheneminenkaan, ehkä siksi, että olen nykyään paremman näköinen kuin nuorempana. No joo, enhän mä olekaan yhtään tuollainen... Olen kouluttautunutkin. Samaistuin kuitenkin :D Syy, miksi voisin oikean ihmisen kanssa pettää, olisi läheisyydenkaipuu ja olenkin demiseksuaali idealisti (pettämistä en rajaa mihinkään tiettyyn toimintaan myöskään). Oma mieheni on kylmä, etäinen ja ikävä, enkä halua kokea huonoa omatuntoa siitä, että pidän itseni jotenkin kasassa. Ihanaa tai kilttiä miestä en kuuna päivänä pettäisi.

Vierailija
25/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tuntuma että tää WT-tyypin nainen pettää enemmän. Viimeistään sillon kun "miehensä" on linnassa tai muuten jossain. Lainausmerkit siksi että joku tatuoitu elämänkoulun keskenjättänyt kuulapää ei ole mikään mies.

Vierailija
26/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksimyönteiset naiset.

Vierailija
27/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti kaikki naiset, jotka eivät saa hyvää seksiä suhteessaan - tai jotka saavat pirusti huomiota komeilta miehiltä kaiken aikaa. Kiusaus varmasti liian kova.

Vierailija
28/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ekaksi totean, etten tietenkään tiedä kaikkia naispuolisia, jotka ovat avioliitossaan pettäneet, mutta muutama on minulle kertonut. Ja töistä tiedän nämä pikkujoulupettäjät.

Tämän kokemuksen mukaan heissä on selkeä piirre: tosi chic ja tyylikäs. Käyvät kosmetologilla, laadukkaita vaatteita, panostavat ulkonäköönsä, aina huoliteltuja. Siis ne, joiden tyylikkyyttä ihaillaan.

Heillä kaikilla on myös rikas mies, ei sellaista pitäisi pettää... liikaa menetettävää...

Mitä kokemuksia teillä on?

Rikkaita miehiähän petetään sen takia, että heidän kanssaan on menty yhteen pääasiassa rahan takia. Se tunnepuoli pitää sitten hakea muualta.

Vierailija
29/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat lapset tai muuten lellityt .  Minun kokemusten mukaan siis.

Hakevat jatkuvasti hyväksyntää tai jotain miehiltä.

Ja ihan koulutustasosta riippumatta .

ja tuo ei ole minkään tutkimuksen tulos .

Vierailija
30/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksimyönteiset naiset.

Olen irtoseksimyönteinen ja seksistä pitävä nainen enkä ole koskaan pettänyt. En edes siinä suhteessa, jossa ei ollut lainkaan seksiä kahden viimeisen vuoden aikana ja josta haluasin erota. Kun vihdoin erosimme, niin käsittelin eroa yksin reilut puolivuotta kunnes aloitin irtosuhteet. Minun kaveripiirissäni pettäjiä ovat olleet parisuhdehakuiset naiset, jotka ovat olleet suhteiden välissä sinkkuna korkeitaan muutamia kuukausia, useimmiten vai joitakin päiviä tai viikkoja. He tuntuvat olevan riippuvaisempia miesten ihailusta ja huomiosta kuin irtoseksimyönteiset naiset, mutta tämä onkin vain havainto omasta kaveripiiristäni.

Vierailija
31/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani pettäjähenkilöt  kertovat panokavereistaan: hän on niiiiin ihana ihminen, ihan ystäviä ollaan, niin upea ja välittävä ih-minen, ymmärtävä-ystävä.

Vierailija
32/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksella ne pettävät, jotka ovat paljon kotona. Silloin harvoin kun lähdetään viihteelle, niin ei osata olla ihmisiksi. Monen monta kertaa nähty sama kuvio.

Vierailija
33/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on olemassa mitään muuta yhdistävää tekijää kuin se että eivät rakasta puolisoaan koska pettävät, eivätkä ole muutenkaan luonteeltaan rehellisiä ihmisiä, voivat varmaan pettää mitä tahansa sopimuksia yhtä hyvin kuin aviovalaa.

No aviovalaa ei ole, mutta olen pettänyt. Petänkö sopimuksia? En. Tunnollisesti tulen töihin, teen työni, en ole ikinä lintsannut. Maksan veroni, vuokrani, velkani, kaiken. Kukaan ei kuvailisi minua epäluotettavaksi. Osaan pitää salaisuudet, jos joku puhuu esim.sairauksistaan.

En kyttää omaa enkä toisten painoa, ylipainoa on, en meikkaa (ainut ripsiväri joskus), en ole tyylikäs, en chic. Seksikokemuksia vain muutaman, mikä on tosi vähän keski-iän korkeammalla puolella olevassa. En siis.tyypillinen pettäjä ulospäin palstan mukaan.

Vierailija
34/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettäneet naiset, joita tunnen, ovat tulleet pahasti emotionaalisesti loukatuksi parisuhteessaan, jossa ovat pettäneet.

Tämän paremmin asiaa ei voi ilmaista.

Vierailija
35/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettäneet naiset, joita tunnen, ovat tulleet pahasti emotionaalisesti loukatuksi parisuhteessaan, jossa ovat pettäneet.

Tämän paremmin asiaa ei voi ilmaista.

Eli siis tämäkin miehen syy ? ei pettäjän..

Kyllä ne pettäjä-naiset niitä joiden pakko olla aina jonkun kanssa,  ei viikkoakaan ilman sitä poikkista nuoruudessa. ja sama meno aikuisena.

Vierailija
36/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'kiitti, hyvä tietää

Vierailija
37/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse asun rikkaalla alueella ja olen hyvin rikkaasta perheestä. Todella harvassa näissä piireissä ovat naiset jotka ovat pettäneet.

Alemmissa piireissä petetään 10x enemmän. Muistan myös lukeneeni tutkimuksen siitä että eniten pettävät nuoret naiset samanikäisten partnerien kanssa.

Mutta ihan hyvä stoori. Takuulla saa vauva foorumilla yläpeukkuja jos kertoo että varakas vanhempi mies joka on ottanut kauniin nuoren naisen tulee petetyksi. Täällähän aina nuori nainen on h-uora ja kodinrikkoja ja vanhempi mies kelpaa nuorelle naiselle vain lompakon tai julkisuuden takia eikä se koskaan ole rakkautta.

Vierailija
38/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pettäjät jotka itse tiedän esim työpaikkojen salasuhteesta ovat olleet sellaisia työpaikan hiljaisia hiiriä, joista ei olisi voinut edes kuvitella mitään sellaista.