Joko on jouluvaloja ikkunoissa?
Äsken laitoin äidiltä jääneen enkelin ikkunaan, se on enemmän kuin koriste.
Kommentit (17)
Meillä ei ole vielä, mutta on muilla näkynyt jo.
Omasta mielestäni liian aikaista vielä, mutta toiset voivat ajatella tuoda lisää valoisuutta tähän pimeyteen.
Pari tähteä olen laittanut ikkunoihin kun tämä synkkyys masentaa. Joulukuussa sitten loput
Kaamos- tai kausivaloja. Suoraan jouluaiheisia koristeita tai valoja en laita ennen kuin joulun alla.
Mmmmhhhh... en tiedä, onko ne niinkään jouluvaloja, mutta kausivaloja kyllä on. Hyvä niin - on nyt niin hirveen pimeetä!
Ei mulla ole jouluvaloja, mutta valosarjoja ja valolyhty kyllä, on palaneet jo kuukauden verran.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä. Pitäis ensin pestä ne ikkunat.
Sama täällä ja samalla vaihdan uudet Stoppari pölynsuodattimet tuuletusluukkuihin raikastamaan ilmaa ja eikun valoja asentamaan :D
Joulukuun alusta kyntteliköt ikkunalle. Ulos tuohon pihlajaan mies ja poika laittavat, kunhan nämä sateet loppuvat, tarvitsee tikkaat, kun sitä valosarjaa kieputtaa ympäri isoa puuta. Ja juu, on helvetin pimeää, tällä viikolla vapaata töistä, ja päivällä saa polttaa ihan tavan valoja sisälläkin.
Oon ihastellut jo muiden jouluvaloja. Itsellänikin pari tunnelman tuojaa olkkarissa. Laitan lisää kunhan etin ne varastosta.
Meillä on terassilla valoporo, ollut elokuusta asti.