Huh, ONNEKSI olen tyytyväinen ratkaisuihin, jotka olen tehnyt imetyksen ja lasten hoitoasioiden suhteen!!
Eipähän tarvitse täällä provosoitua joka h*mmetin aloituksesta... Vinkki teille, jotka provosoidutte: opetelkaa olemaan sinut oman elämänne kanssa. :)
Kommentit (6)
Joskus silti vastailen ...mua kun provosoi syyllisyyden sijaan se kun törmää täällä ihan luonnottoman tyhmiin taikka käsittämättömän suvaitsemattomiin kirjottajiin.
imettää kauemmin, töihin meno aiottua aiemmin, päiväkotiin vieminen, 5v väli sisaruksilla... Ihmettelen eniten niitä ihmisiä, jotka vaivaavat päätään toisten valinnoilla ja urputtavat niistä tänne. En nykyään enää provosoidu niistä, koska tiedän, että olen tehnyt kykyni mukaan parhaat valinnat omassa elämäntilanteessani.
Mukava lukea sinunlaistesi vahvojen naisten ajatuksia, jotka ajattelevat itse ja uskaltavat " olla oikeassa" oman elämänsä suhteen.
Vierailija:
että syyllisyys paistaa läpi
ap
Mutta takana kaksi imetystä, toinen 8 kk ja toinen 1v 2kk. Molemmat lopetin omasta tahdostani ja ilman hankaluuksia. Hoitoasioiden osalta olen ratkaissut niin että hoidan lapsia kotona kunnes kuopus on 3 v.
ap
Mutta viimeinen lause oli kyllä naurettava...