Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, haluaako mies vain petihommia?

Vierailija
12.11.2018 |

Erosin loppukesästä 3v kestäneestä suhteesta. En eron jälkeen ole tapaillut muita, paitsi hieman alle kuukausi sitten löysin deittipalstalta mukavan ja kivanoloisen miehen. Olen nyt tapaillut häntä neljä kertaa. Ekoilla kerroilla suutelimme illan päätteeksi, viimeisimällä tapaamisella touhu oli jo todella intiimiä vaikka emme yhdyntään asti edenneet.
Juttelemme lähes päivittäin ja hänen seurassaan minulla on hyvä olo. Pelkään kuitenkin edellisten suhteiden takia, että hän haluaa vain seksiä, ja minun on todella vaikea uskoa, että hän haluaisi jatkaa tapaamista. Ero oli todella rankka, ja mietin, näkeekö hän minussa sitten vain hyvän mahdollisuuden saada seksiä.
Juttelinkin sitten tästä pelosta, ja hän vakuutti, ettei ole sellaisen perässä. En tiedä, miksi pelkään sitten hänen heti lopettavan tapailun? Olemme puhuneet avoimesti jo suhteesta "jos tapailu etenee vakavempaan" jne, mutta pelkään, että hän näkee vaivaa puhua vain sen takia, että saisikin sitten seksiä. Itse kuitenkin olen alkanut häneen ihastua, joten tuntuisi kurjalta, jos epävarmuuteni takia kaikki kariutuisi tai jos hän ei haluaisikaan vakavempaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas aloitin seksisuhteen ennekuin aloitn seurusteusuhteen joten siksi en vongannutkaan pillua heti kärkeen kun suoraan sanottuna olin aina niin puhki ja pelkäsin että nainen alkaa sitä vongata ensin.

eli nostelin vielä edellisiä verkkoja jos ymmärrät mitä tarkoitan.

se että et tiedä kiinnostuuko mies sinusta riippuu ihan siitä miten imet munaa ja pyörit mulkun päällä kuin poranterä ja kuinka tiukalta pimppasi tuntuu peräreiän jälkeen

näistä asioista muotoutuu kokonaisuus oletko ajettavassa kunnossa tälle miehelle. tietysti tissien koko määrittelee joillekkin miehille jotakin, minulle ei

osaan ajaa sekä pienillä puskureilla taikka isommilla puskureilla varustettuja vehkeitä

mutta jos sylinteri valskaa joudun miettimään koeajon jälkeen onko pitovehje kyseessä eli ei

Vierailija
22/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea noin pitkää avausta, mutta otsikon perusteella vastaus on että et mistään. lisäksi suurin osa vapaista miehistä on pelkän irtos*ksin perässä. Ja iso osa varatuistakin hakee salap*noa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajomies kirjoitti:

minä taas aloitin seksisuhteen ennekuin aloitn seurusteusuhteen joten siksi en vongannutkaan pillua heti kärkeen kun suoraan sanottuna olin aina niin puhki ja pelkäsin että nainen alkaa sitä vongata ensin.

eli nostelin vielä edellisiä verkkoja jos ymmärrät mitä tarkoitan.

se että et tiedä kiinnostuuko mies sinusta riippuu ihan siitä miten imet munaa ja pyörit mulkun päällä kuin poranterä ja kuinka tiukalta pimppasi tuntuu peräreiän jälkeen

näistä asioista muotoutuu kokonaisuus oletko ajettavassa kunnossa tälle miehelle. tietysti tissien koko määrittelee joillekkin miehille jotakin, minulle ei

osaan ajaa sekä pienillä puskureilla taikka isommilla puskureilla varustettuja vehkeitä

mutta jos sylinteri valskaa joudun miettimään koeajon jälkeen onko pitovehje kyseessä eli ei

😂 jooh.. tässä taas yksi syy miksi kannattaa odottaa sen seksin kanssa.

Vierailija
24/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse pidä edes seksiä sillä tavalla ihmeellisenä asiana, enkä tiedä mistä tämä kumpuaa.

Ja siis siitä ei ole kyse, ettenkö pitäisi seksistä, päinvastoin. Joku vaan takaraivossa huutaa.

Ap

Kyllä sä varmasti tiedät, mistä intuitiosi on peräisin. Et vain halua olla itsellesi rehellinen, koska et haluaisi lopettaakaan tapailua. Joko mies on tehnyt tai sanonut jotain, mikä herätti epäilyksesi, etkä pysty luottamaan mieheen tai sitten vaistoat hänen käytöksestään jotain hälyyttävää, minkä yrität sivuuttaa kunnes toisin todistetaan.

Mikäli sulla on useita huonoja kokemuksia, niin ongelmasi on se, että annat sellaisille miehille mahdollisuuden, jotka normaalit naiset tajuavat kiertää kaukaa.

Vierailija
25/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat sille ja mies häipyy tiedät että halusi vain seksiä, jos et anna sille ja mies häipyy tiedät että halusi vain seksiä. Molemmissa tapauksissa lopputulos sama.

Selvästikään itse et välitä seksistä kun käytät sitä jonkinlaisena aseena.

Vierailija
26/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä harrasta sen kanssa heti seksiä? Odota kuukausi ja katso onko mies vielä kiinnostunut.

Olisin naisena lähtenyt jo ajat sitten, mikäli mies pihtailisi seksiä monta kuukautta. Ajattelisin, että ihmisellä on ongelmia seksuaalisuuden kanssa (ja niinhän ap:lla onkin), eikä se olisi ainakaan mun juttu.

Sinun mielestäsi ei saa haluta tutustua rauhassa ennenkun mennään iholle? Ja nyt oli kyse miehestä, ei sinusta.

Aivan minä olen yleensä halunnut tutustua platonisesti vähintään pari vuotta.

Eikä ole vielä löytynyt sielunkumpparia.

Vierailija
27/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä harrasta sen kanssa heti seksiä? Odota kuukausi ja katso onko mies vielä kiinnostunut.

Olisin naisena lähtenyt jo ajat sitten, mikäli mies pihtailisi seksiä monta kuukautta. Ajattelisin, että ihmisellä on ongelmia seksuaalisuuden kanssa (ja niinhän ap:lla onkin), eikä se olisi ainakaan mun juttu.

Sinun mielestäsi ei saa haluta tutustua rauhassa ennenkun mennään iholle? Ja nyt oli kyse miehestä, ei sinusta.

Sinun mielestäsi ei saa etsiä seksiin mutkattomasti suhtautuvaa kumppania? Mitäs jos annetaan kaikkien lähteä tai jäädä sen mukaan miten itse haluavat, ilman moralisointia. -eri

Vierailija
28/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä suhteessa aloitimme seksielämän kuukauden jälkeen, mutta olimme sitä ennen useammin tekemisissä, kun työ/elämäntilanteet olivat erit silloin.

Mä tapailin miestäni 3 kk ennen seksiä ja nyt ollaan naimisissa ja sitä on paljon. Kaikki eivät halua hypätä sänkyyn heti ja minusta se on ihan fiksua tutustua ensin.

Vierailija
29/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi ei saa etsiä seksiin mutkattomasti suhtautuvaa kumppania? Mitäs jos annetaan kaikkien lähteä tai jäädä sen mukaan miten itse haluavat, ilman moralisointia. -eri

Ihan vapaasti saat.

On kuitenkin tyhmää luulla, että ne jotka haluavat eka tutustua, eivät pitäisi seksistä ja harrastaisi sitä aktiivisesti suhteessa.

Vierailija
30/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin reilu 8kk seksisuhteessa nykyisen mieheni kanssa ennen varsinaista seurustelua, en voisi edes kuvitella suhdetta jos seksi ei toimisi. Vielä vähemmän haluisin huomata toimimattomuuden vasta useiden kuukausien tapailun jälkeen.

Vierailija
31/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti saat.

On kuitenkin tyhmää luulla, että ne jotka haluavat eka tutustua, eivät pitäisi seksistä ja harrastaisi sitä aktiivisesti suhteessa.

En kysynyt lupaasi enkä kertonut mitään omista asenteistani.

Eikä kukaan ole luullut tuollaista. Miksi otat niin itseesi? Aloittajalla selvästi on ongelmia asian kanssa, kun hän myöntää hermoilevansa seksiä kovasti.

Vierailija
32/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos annat sille ja mies häipyy tiedät että halusi vain seksiä, jos et anna sille ja mies häipyy tiedät että halusi vain seksiä. Molemmissa tapauksissa lopputulos sama.

Selvästikään itse et välitä seksistä kun käytät sitä jonkinlaisena aseena.

Eiiih tohon vimppaan vaan sanon, että välitän seksistä ja en todellakaan käytä sitä aseena.

Nimenomaan jotkut suojamekanismit vaan on päällä, en kai haluaisi olla kenellekään vain mikään kaato. Pelkään sitä ensiaskeleen ottoa tavallaan.

Ap

Vierailija
33/38 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olette edenneet aika nopeasti. Tietäneekö mies vielä itsekään, mitä haluaa.

Vierailija
34/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse pidä edes seksiä sillä tavalla ihmeellisenä asiana, enkä tiedä mistä tämä kumpuaa.

Ja siis siitä ei ole kyse, ettenkö pitäisi seksistä, päinvastoin. Joku vaan takaraivossa huutaa.

Ap

Kyllä sä varmasti tiedät, mistä intuitiosi on peräisin. Et vain halua olla itsellesi rehellinen, koska et haluaisi lopettaakaan tapailua. Joko mies on tehnyt tai sanonut jotain, mikä herätti epäilyksesi, etkä pysty luottamaan mieheen tai sitten vaistoat hänen käytöksestään jotain hälyyttävää, minkä yrität sivuuttaa kunnes toisin todistetaan.

Mikäli sulla on useita huonoja kokemuksia, niin ongelmasi on se, että annat sellaisille miehille mahdollisuuden, jotka normaalit naiset tajuavat kiertää kaukaa.

Tässä voi hyvin olla totuus myös. Jokin sinua varottaa, mutta jotenkin ajaudut aina samanlaisten miesten kanssa suhteeseen. Sellaisten miesten, jotka monet muut naiset kiertävät kaukaa.

Minkälainen oma isäsi oli ja miten hän kohteli äitiäsi? Tuon asian pohtiminen usein auttaa miesasioissa. Jos olet saanut huonon miehen mallin niin et osaa välttää sitä aikuisena.

Mutta toisaalta voi olla kyse siitä, että olet liian herkkä. Joka tapausessa seksi tulee kuvaan mukaan sitten kun sinä ITSE sitä haluat. Jos se ei tule lainkaan kuvioon mukaan, niin sitten tämä mies ei ollut se oikea. Jos kuukauden päästä ei edelleenkään sinua kiinnosta riittävästi että olet valmis ottaa hyvältyksi tulemisen riskin (koska siitähän tässä on kyse, ei seksistä) niin sitten tämä mies ei ole se oikea.

Vierailija
35/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puutut ja vastaat kysymyksellä kysymykseen kun et edes ollu aiempi kirjoittaja? Hänhän se tässä arvosteli odottamista.

Vierailija
36/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen tuo usein lisää valaistusta tilanteeseen. Silloinkin jos ei saa oikein vastausta.

Vierailija
37/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyminen tuo usein lisää valaistusta tilanteeseen. Silloinkin jos ei saa oikein vastausta.

Luuletko oikeesti että miehet kertoo aina totuuden ton suhteen? Eikä mies voi välttämättä vielä edes tietää mitä tarkalleen haluaa ja vakuutella ap:ta turhaan, mutta sitten seksin jälkeen voikin mieli muuttua.

Jos ei kestä sitä, että mies voikin seksin jälkeen sanoa heipat niin kannattaa vaan olla harrastamatta sitä ennenkuin on tutustuttu paremmin ja näkee että mies on varmasti kiinnostunut muutenkin.

Vierailija
38/38 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- - -

Jos ei kestä sitä, että mies voikin seksin jälkeen sanoa heipat niin kannattaa vaan olla harrastamatta sitä ennenkuin on tutustuttu paremmin ja näkee että mies on varmasti kiinnostunut muutenkin.

Juuri näin.

Seksistä ei tarvitse tehdä mitään suhteen virstanpylvästä. Usein seksiä harrastetaan ihan molempien halusta vaikka suhde sitten päättyisikin vain muutaman viikon tai kuukaudenkin tapailun/seurustelun jälkeen. Jos ei itse halua harrastaa seksiä ennenkuin suhde on satavarmasti vakiintunut, älä sekstaile. Ei sen kummempaa ole.

Nykyään monille seksi on ihan osa tutustumista. Jos seksi toimii ja ihminen on oman tuntuinen kaikin puolin, suhde jatkuu kyllä omalla painollaan.

Kyllä minäkin oon pannu kolmansilla treffeillä useinkin eikä ole ollut kummallakaan tietoa tuleeko tästä vielä syvempää. Olisi ollut outoa jos toinen olisi halunnut vakuuttelua että ethän ole vain seksin perässä. Viimeisimmän kanssa olen nykyään avoliitossa, ollaan oltu jo useampi vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan