Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tyttärellä anorexia, on laihtunut

Vierailija
12.11.2018 |

N 20 kiloa vuodessa. Painoindeksistä 30+ painoindeksiin 21. Syö pieniä annoksia ruokaa, mutta herkut kelpaa. Ikää 16.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otan asian puheeksi tyttö aina turhautuu ja sanoo että hössötän.

Vierailija
2/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen kyseessä, kasvaako vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa ei pitäisi olla ok se, että ei syö kunnon ruokaa vaan herkkuja.

Vierailija
4/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukautisen tulee normaalisti ei varmaan ole mitään hätää.

Vierailija
5/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 20 on ehdoton raja. Kannattaa ottaa asia uudelleen puheeksi ja keskustella, että median esittämät hoikat naiset eivät ole terveellisiä. Nykyään laihuutta tyrkytetään joka paikasta.

Vierailija
6/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL varmaan joo... Trolli.

Vierailija
7/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältteleekö lapsi muiden kanssa syömistä? Ahdistuuko, jos joutuu syömään, jotain, mitä ei halua? Harrastaako yltiöpäisesti liikuntaa? Onko mielestään lihava? Jos joku noista toteutuu lapsesi kohdalla niin hänellä voi olla syömishäiriö. Terveisin yhden anoreksiaan sairastuneen äiti

Vierailija
8/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä :'D Mulla oli menkat vielä kun BMI oli 13.6

Vierailija
9/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kuukautisen ovat normaalit. On muuttunut kuitenkin vuodessa pullukasta hoikaksi. Solisluu törröttää..

Vierailija
10/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vältteleekö lapsi muiden kanssa syömistä? Ahdistuuko, jos joutuu syömään, jotain, mitä ei halua? Harrastaako yltiöpäisesti liikuntaa? Onko mielestään lihava? Jos joku noista toteutuu lapsesi kohdalla niin hänellä voi olla syömishäiriö. Terveisin yhden anoreksiaan sairastuneen äiti

Ei välttele, mutta ruoka-annokset ovat n 1.5-2 dl + salaattia. En tiedä syökö koulussa, väittää syövänsä. Harrastaa liikuntaa kahdesti viikossa ja pitää itseään kai ihan hoikkana, mutta tuntuu kutistuvan koko ajan..

Vierailija
11/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö on mielenterveysongelma, johon liittyy masennusta ja ahdistusta, joten hip hei, hoitoon ja heti. Pahimmillaan syömishäiriö kaventaa elämän niin, ettei siihen mahdu enää muuta kuin lapsi itse ja pakonomainen ruuan ajattelu.

Vierailija
12/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on kaunista ja yhä harvinaisempaa. Läskit haluavat kehorauhan, että saavat positiivisena syödä itsensä emakoiksi. Kaikki kaunis ja normaali, hoikka, on heille saatanasta, joka tulee tuhota.

Vierailija
13/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vakavasta ylipainosta normaaliin? Tuskin on anoreksia, järki kasvanut päähän. Vielä kun jättää ne herkut vähemmälle ja syö enemmän sitä oikeaa ruokaa.

Vierailija
14/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriö on mielenterveysongelma, johon liittyy masennusta ja ahdistusta, joten hip hei, hoitoon ja heti. Pahimmillaan syömishäiriö kaventaa elämän niin, ettei siihen mahdu enää muuta kuin lapsi itse ja pakonomainen ruuan ajattelu.

Hui. Tyttö myös leipoo ja laittaa ruokaa..ei vaikuta masentuneelta kyllä mutta mistäs minä tiedän.. aiemmin häntä haukuttiin edellisessä koulussa läskiksi.

Vierailija
15/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui. Tyttö myös leipoo ja laittaa ruokaa..ei vaikuta masentuneelta kyllä mutta mistäs minä tiedän.. aiemmin häntä haukuttiin edellisessä koulussa läskiksi.

Tästä sen näkee että ei se läskiksi haukkuminen aina niin pahasta ole, joskus joku voi ottaa jopa onkeensa! Lääkäri kiittää.

Vierailija
16/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vaan kyllästyi olemaan ylipainoinen. Tiedän muitakin, jotka halusivat teini-iässä normaalipainoisiksi. Jos ei kauheasti enempää laihdu, niin ei varmaan hätää.

Vierailija
17/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ongelma, tai sitten ei. 

En ollut itse koskaan noin ylipainoinen, mutta käytös oli aika samanlaista teininä: söin vain vähän, mutta herkkuja enemmän. Joskus jätin nekin pois, mutta suurimman osan vuosista menin noin. 

Ei mulla ole todettua syömishäiriötä, mutta kyllä sen tiedän että suhteeni ruokaan ja kehoon on vääristynyt. Sitä oli (ja on) vain pakko yrittää olla laiha, muu ei auta. Kiitos koulukiusaaminen ja yhteiskunta.

Vierailija
18/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ongelma, tai sitten ei. 

En ollut itse koskaan noin ylipainoinen, mutta käytös oli aika samanlaista teininä: söin vain vähän, mutta herkkuja enemmän. Joskus jätin nekin pois, mutta suurimman osan vuosista menin noin. 

Ei mulla ole todettua syömishäiriötä, mutta kyllä sen tiedän että suhteeni ruokaan ja kehoon on vääristynyt. Sitä oli (ja on) vain pakko yrittää olla laiha, muu ei auta. Kiitos koulukiusaaminen ja yhteiskunta.

Tarkennus: itse asiassa en välttämättä ollut ollenkaan ylipainoinen, vain normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
19/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tytön äiti, veisin hänet lääkäriin varmuuden vuoksi. Lääkäri osaisi ottaa kantaa siihen onko huoli perusteltu vai ei.

Vierailija
20/23 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö sellainen suorittaja, kympin tyttö? Entä mitä kaverit sanovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan