Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te voitte olla niin tampioita, että jankutatte esim. tota

Vierailija
09.05.2006 |

äidinmaitoasiaa vuodesta toiseen. Mutta lastenlääkärithän ei mitään tiedä tietenkään eikä akateeminen nainen itse ole kyvykäs arvioimaan tutkimustuloksia, vaikkei lääkäri olisikaan?????

Uskokaa jo helvetin ääliö-fanaatikot, että se on yks ja sama, että imetättekö te sitä lastanne vielä 6kk:n jälkeen vai annatteko korviketta. Sillä EI OLE RAVITSEMUKSELLISTA MERKITYSTÄ SUUNTAAN TAI TOISEEN. EI siitä varmaan haittaakaan ole, ei sen puoleen, muttei mitään hyötyäkään NORMAALITILANTEESSA ( esim. jos ei ole superallerginen lapsi kyseessä tms....). Jos ette tätä faktaa usko, ni älkää ruvetko toisia haukkumaan sen takia, että on vielä omaa ajattelukykyä jäljellä. KIITOS

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uskoo että se on välttämätöntä niin imettäköön, jos ei niin olkoon imettämättä.

Vierailija
2/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastaista, mä olen ainakin lukenut ihan tutkimuksia jotka todistaa niistä ravitsemuksellisista hyödyistä.

Sitä paitsi syön mielummin itsekin ruokaa jossa mahdollisimman vähän lisäaineita. Miksi siis antaisin lapselleni korviketta joka on pelkkää keinotekoista lisäainetta. Jos oisin astronautti, joutuisin ehkä tyytymään mokomaan ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää faktaa on se, että suomalaisten lääkärien imetystietous on perseestä.