Sitä vaan ihmettelen, kun sanotaan ettei koolla ole väliä..
Miten hemmetissä nainen voi sanoa nauttivansa seksistä, jos miehellä on ihan armottoman pieni kulli?
Todellakin tiedän mistä puhun. Itselläni oli joskus tuollainen millimuna-mies: kikkeli ei takuulla ollut pikkurilliä kummempi. Vaikka äijä yritti mitä temppuja, niin ei se kunnon naimiselta tuntunut koskaan. Vaikka munan koko ei olekaan se " isoin" (: juttu, niin kyllä se tärkeä asia on, varsinkin jos rakastaa seksiä. NIINKUIN MINÄ!!! Olenkin tyytyväinen aviomieheni hevosenvehkeeseen, siinä yksi syy miksi ollaan yhdessä.
Kommentit (32)
Mutta mä en kyllä liian isostakaan tykkää, sattuu.
tai sitten ei oikeesti ole pientä nähnytkään...
että koolla on väliä!!!!Pienellä ei tee mitään ja iso tekee liikaa...mediumina kiitos :D
mutta totta on se ettei se tunnu pienellä yhtään miltään... minullakin oli yksi rakastaja joka oli todella iso mies (ei kuitenkaan mikään lihava) mutta pippeli osoittautuikin aivan onnettomaksi... =P mies sillä sitten tyrkki elämänsä kyllyydestä ja näytti itse nauttivan kovasti, mulla taas ei todellakaan tuntunut missään! =/
Omalla kohdalla on aivan sama panisiko pienellä vai hevosenvehkeellä. Ainoastaan se että iso sattuu, kokeiltu on. Kun en saa yhdynnässä orgasmia ei sillä vehkeen koollakaan väliä ole. Yhdyntä ei oikeastaan tunnu juuri miltään (no niin, haukkukaa löysäksi... en ole), ja tarkoitan tällä sitä ettei se tunnu ihanalle ja hyvälle, mutta toisaalta ei satukaan tai tunnu pahalle.
nykyisellä on se " hevosen aisa" ... inhoan sitä melkeen... seksit vähentäneet 79 % kun en tykkää tosta
En tiedä olenko sellaista sitten nähnytkään. Mutta kaikkein pienin on ollut paras käyttämään ja tuntunut parhaalta. Tukkijätkä tuntui pahalta,eikä osannut edes käytellä.
mikä ihme naisilla on, ettei voi sanoa suoraan jos ei pienestä pidä. voivathan miehetkin sanoa pitävätkö pieni- vai isorintaisista. ei kun eipäs voikaan, nainenhan loukkaantuu verisesti jos mies sanoo pienirintaiselle pitävänsä isoista tisuista.
isomunaiset vaan pökkii menemään,kun pienemmät oikein hellästi tunteella liikuttelevat ja kiehnäävät ja välillä pannaan lisää vauhtia ja sitten taas hidastetaan ja jotenkin vain seuraavat naisenkin tuntemuksia eivätkä vaan pöki!
Samaa rytmiä pökitään menemään ja siinä se? Tietenkin joku osaa muutakin,mutta tuntuu vain,että ne joilla on iso kalu,eivät edes halua opetella muuta kuin pökkimistä.
jokaiselle sopiva on paras.