Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä vaan ihmettelen, kun sanotaan ettei koolla ole väliä..

Vierailija
09.05.2006 |

Miten hemmetissä nainen voi sanoa nauttivansa seksistä, jos miehellä on ihan armottoman pieni kulli?

Todellakin tiedän mistä puhun. Itselläni oli joskus tuollainen millimuna-mies: kikkeli ei takuulla ollut pikkurilliä kummempi. Vaikka äijä yritti mitä temppuja, niin ei se kunnon naimiselta tuntunut koskaan. Vaikka munan koko ei olekaan se " isoin" (: juttu, niin kyllä se tärkeä asia on, varsinkin jos rakastaa seksiä. NIINKUIN MINÄ!!! Olenkin tyytyväinen aviomieheni hevosenvehkeeseen, siinä yksi syy miksi ollaan yhdessä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihan normaalikokoinen kikuli ja minä itse olen alapäästäni ahdas (lääkärikin sitä mieltä).

Silloin ennen lastamme, alapäähäni sattui aina kamalasti yhdyntä, ellei ollut litrakaupalla liukastetta mukana.

Synnytyksen jälkeen kikuli tuntuu vielä ihan hyvin tuolla alhaalla, ja olen todellakin alkanut saamaan orgasmejakin herkemmin. =)

Koolla on väliä!!!!

Vierailija
2/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt vielä yhteenkään liian pieneen, vaan jokaisesta olen nauttinut :)

Uskon kyllä, että niitä " liian pieniäkin" on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi puolestaan, että monilla naisilla, varsinkin isokokoisilla on löysä värkki; ei synny kunnon kitkaa.. joten asia voi olla molemmin puolinen ongelma...

Vierailija
4/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin exälläni suurikokoinen tomaattiterska, joka usein teki kipeää. Pituuttakin oli liialti ja se " pohjakosketus" myöskään ei ole kivaa. Peppuseksi oli ainoa mistä tosiin nautin reilun lämmittämisen jälkeen..

Nykyiselläni on keskiverto vehje. Ihan hyvät tyydytykset saan siintä. Olen harrastanut jo vuosia geishakkulien käyttöä, joten pidän paikat piukkana. Sekin antaa molemmille lisäextraa sänkytouhuun. Myös monikertaiset orgasmit itselläni on nykyään helppo saada.

Vierailija
5/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut paljon miehiä ja niillä aika useinnkin sellaisia tavallisen pieniä, tyyliin stondiksessa 10cm ja halkaisija 2-3 senttiä. Mielestäni tämä ei ole vielä paha, sellaisen kanssa pärjää, kunhan muuten on asiat kunnossa. MUTTA. Kerran tuli vastaan peukalon kokoinen, ja siitä on valitettavasti pakko sanoa, että ei tuu mittään. Ei sellainen voi tuntua aikuisen naisen sisällä, vaikka olisi lihakset missä kunnossa, se vaan on anatominen tosiasia. Eli käsitykseni on, että tällaisia häiritsevän pieniä (kyse on mielestäni jo selävstä lääketieteellisestä haitasta, elin jäänyt kehittymättä normaalisti) on todella harvassa. Joillekin ei sitten kelpaa ne tavallisen pienetkään, mutta uskon, että useimmat naiset ei ole tässä asiassa niin nuukia kuin miehet kuvittelevat. Ei mun kaveripiirissä ainakaan ole yhtään megamolojen ystävää.

Vierailija
6/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hevosen kulli alkaisi itseäni vähän tympäistä

Vierailija
7/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoi puolestaan, että monilla naisilla, varsinkin isokokoisilla on löysä värkki; ei synny kunnon kitkaa.. joten asia voi olla molemmin puolinen ongelma...

Jokainen nainen voi jumpata värkkinsä tiukaksi ja toimivaksi, mutta prinssinakki ei siitä kummene, vaikka mies mitä yrittäisi. Epänormaalin pienille munille ei ole olemassa sopivia aikuisia pimppejä, se on ikävä fakta.

Vierailija
8/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

isomunaiset vaan pökkii menemään,kun pienemmät oikein hellästi tunteella liikuttelevat ja kiehnäävät ja välillä pannaan lisää vauhtia ja sitten taas hidastetaan ja jotenkin vain seuraavat naisenkin tuntemuksia eivätkä vaan pöki!

sitten pitää etsiä etsimällä asentoja, jossa mies saisi orkun. Ällöä. Enkä edes ole kovin löysä (kuulemma päinvastoin). Silti tulee tosi saappaanvarsi-olo, jos toisella on minimuna ja hommasta tulee sellaista " sateenvarjolla rappukäytävässä" -meininkiä

Vierailija
9/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan saatanan pieni on sellainen 5cm erektiossa (kyllä, ikävä kyllä olen nähnyt)

Vierailija
10/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisellä miehellä on sen verran iso, että anaaliseksiä en ainakaan halua edes ajatella.

Vierailija
11/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain omasta miehestäni ja pituutta löytyy 20cm ja aika paksukin on. Yleensä on pakko käyttää liukasteita ja olla aika varovainen alussa. Olen monesti ihmetellyt että olenko jotenkin " epänormaali" mutta ehkä sitten toisilla on pienemmät vehkeet kuin miehelläni? Kaikki asennot ei kyllä onnistu kun sattuu mutta en kyllä vaihtais johonkin 10 centtiseenkään!!!

Vierailija
12/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkiriikkiset on sitten asia erikseen, sellaisestakin luonnonoikusta minulla on kokemusta.

Vierailija
13/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on kokemusta vain omasta miehestäni ja pituutta löytyy 20cm ja aika paksukin on. Yleensä on pakko käyttää liukasteita ja olla aika varovainen alussa. Olen monesti ihmetellyt että olenko jotenkin " epänormaali" mutta ehkä sitten toisilla on pienemmät vehkeet kuin miehelläni? Kaikki asennot ei kyllä onnistu kun sattuu mutta en kyllä vaihtais johonkin 10 centtiseenkään!!!

Vierailija
14/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni keskivertoa pienempi peli. Kuitenkin lihakset saatuani kuntoon ja puristavaksi, seksi on ollut aivan mahtavaa.

3x äippä

Vierailija
15/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapistus, tai no kai sillä pissiä voi..

Pieni muna miehellä on kauhistus, omallekin kohdalle joskus sattunut. Järkyttävä pettymys kun flirtin ja alkujuttujen jälkeen totuus paljastuu!mä en ainakaan ole koskaan osannut peittää pettymystäni vaikka en olekaan suoraan huutanut: hitto miten pieni! monesti on tehnyt mieli lopettaa hommat siihen kun housut on riisuttu...

Vierailija
16/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mikään " aisa" mutta sen kokoinen että tuntee että saa munan sisälle ;) Mulla on jokainen suhde loppunut, jos on ollut liian pienimunainen mies. Mutta tämäkin on makuasia..minä vain tykkään isoista! Ja tottakai..jokaisen pitäisi osata käyttää vehjettään, käsiään ja kieltään! :)

Vierailija
17/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseisen miehen kanssa, kokoa en osaa sen tarkemmin määritellä, kuin että arvailin miehen olevan sisälläni, en tuntenut, se oli järkkyä!!

Mutta sitten taas exälläni oli suuren suuri ja hän tiesi sen itsekin, luuli olevansa suuri rakastaja, koska omaa suuren kalun... Oli niin kokoaan täysi ja mahtaileva tyyppi, että jälkeenpäin ällöttää!

Nykyinen mieheni on just sopiva :)

Vierailija
18/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan kuukautiset mahtava kokemus kun tamponit saa sisälle.

Vierailija
19/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden miesten vehkeillä on eroja. Olen sanonut miehelleni, että toisella hänen kavereista on nakki, mun miehellä grillimakkara ja toisella kaverilla HK:n sininen. Ja minä itse tykkään, että mun oman miehen " grillimakkara" on mulle sopivan kokoinen. Eli kyllä koolla on väliä...

Vierailija
20/32 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ei mielestäni ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan