Mikä voi olla syy ettei mies halua tutustua?
Eli meille tuli töihin uusi työntekijä, mies johon iskin heti silmäni ja uskoin että hänkin muhun. Ollaan siis noin vuoden nyt oltu samassa työpaikassa ja katseita ollut puolin ja toisin, tai niin ainakin minä luulin (työkaverikin ovat toki sen huomanneet). Meillä on tosi hauskaa yhdessä, ollaan naurettu samoille jutuille jne ja huomattu että meillä on samat kiinnostuksen kohteet. Välillä työpäivien jälkeen ollaan laitettu viestiä, pääosin työasioista mutta sivuttu välillä yksityiselämääkin. Oon normaalipainoinen ja nätti, miehiä mulla on kyllä aina riittänyt ettei ulkonäöstä pitäisi olla kiinni. Lisäksi mies on viesteissä mm kertonut mun olevan ihana jne.. Oon jopa kysynyt ihan suoraan, seurusteleeko ja ei seurustele. Lisäksi tää on tosi pieni paikkakunta jossa kaikki tuntee lähes toisensa että tietäisin kyllä jos seurustelis.
No tein sitten aloitteen eli kysyin häntä kahville, vastaus oli kieltävä 😳 Oon nyt ihan ymmälläni että miksi mies ei halua muhun edes tutustua paremmin, työajan ulkopuolella. Mistään seurustelusta en oo puhunut, eli jos mies on sitoutumiskammoinen jne, haluisin vaan tutustua paremmin. Mun mielestä tämä on jotenkin outoa, kun mies on välillä käynyt ulkona kahvilla muiden työntekijöiden kanssa mutta mun kanssa ei nyt kuitenkaan lähde. Eli mitä hittoa!
Kommentit (56)
Ehkä aavistaa että haluat jotain enemmän eikä siksi lähtenyt ettei anna väärää kuvaa, jos muiden kanssa vaan huvikseen kahvitellut(?)
No siis turha tuohon mitään muita syitä hakea, miestä ei kiinnosta ap missään romanttisessa mielessä.
No sinä et ole vain herättänyt miehen kiinnostusta parisuhdemielessä. Ei siinä ole sen kummempaa. Pääsit miehen friendzonelle, mutta et siitä enää pidemmälle.
Jokaisella meillä on omat kriteerimme kumppanille. Yksi erittäin yleinen turn-off, joka löytynee suunnilleen meidän jokaisen omasta turn-off listasta, mutta josta ei juuri koskaan puhuta lienee "henkilö ei muuten vain herätä kiinnostusta parisuhdemielessä".
Sinä tulkitsit miehen kiinnostuksen väärin, ei siinä sen kummempaa. Move on. Miksi jotkut naiset kuvittelevat, että miestä pitäisi kiinnostaa nainen kuin nainen.
Miehet on erikoisia,. Mulla oli vähä vastaavanlainen tapaus. Työkaveri jonka kanssa oli silmäpeliä, tuijotteli mua salaa jne.. Oli ihastuneen oloinen. Pikkujouluissa (molemmat oltiin selvinpäin) yritti hiplailla mua ja halatessa huulet kosketti mun kaulaa jne.. Ei kuitenkaan tehty mitään kun oli muitakin työkavereita paikalla enkä halunnut et juorut lähtee liikkeelle..Myohemmin pyysin ulos, ei lähtenyt... Ei näitä voi ymmärtää 🙄 Putkiaivoja..
Vierailija kirjoitti:
Miehet on erikoisia,. Mulla oli vähä vastaavanlainen tapaus. Työkaveri jonka kanssa oli silmäpeliä, tuijotteli mua salaa jne.. Oli ihastuneen oloinen. Pikkujouluissa (molemmat oltiin selvinpäin) yritti hiplailla mua ja halatessa huulet kosketti mun kaulaa jne.. Ei kuitenkaan tehty mitään kun oli muitakin työkavereita paikalla enkä halunnut et juorut lähtee liikkeelle..Myohemmin pyysin ulos, ei lähtenyt... Ei näitä voi ymmärtää 🙄 Putkiaivoja..
Ai hyvänen aika. Mistä näistä pitäisi oikeesti ymmärtää kuka on sitten ihan tosissaan ja kuka ei??
Näkee sut enemmän kaverityyppinä ja vaistosi, et sä haluat muuta.
Tyypillistä, että nainen ei suostu uskomaan, että joku mies ei ole kiinnostunut.
Lakkaa ahdistelemasta työkaveria # mentoo
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla koko ihastus sun päässä. Ei joka katse tarkoita ihastusta. Kyllä tulee työpäivän aikana katottua muutama kerta jokaista työkaveria. En himoitse niitä.
Jos se pikkujouluissa on vähän änkyräkännissä halannut ( varmaan monta muutakin kuin sua) se ei tarkoita et se on rakastunut. Se on kännisekoilua.
Se ettei se lähtenyt treffeille oli selvä merkki siitä, et koko juttu oli sun toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla koko ihastus sun päässä. Ei joka katse tarkoita ihastusta. Kyllä tulee työpäivän aikana katottua muutama kerta jokaista työkaveria. En himoitse niitä.
Jos se pikkujouluissa on vähän änkyräkännissä halannut ( varmaan monta muutakin kuin sua) se ei tarkoita et se on rakastunut. Se on kännisekoilua.Se ettei se lähtenyt treffeille oli selvä merkki siitä, et koko juttu oli sun toiveajattelua.
Luetun ymmärtäminen... molemmat oli selvinpäin.
Se oli jo kokopäivän töisssä ryystäny kahvia. Kysy sitä kaljoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se pikkujouluissa on vähän änkyräkännissä halannut ( varmaan monta muutakin kuin sua) se ei tarkoita et se on rakastunut. Se on kännisekoilua.Se ettei se lähtenyt treffeille oli selvä merkki siitä, et koko juttu oli sun toiveajattelua.
Luetun ymmärtäminen... molemmat oli selvinpäin.
Tämä!! Muuten olisinkin laittanut kännin piikkiin. Ja mä en ollut ainoa joka huomasi ne katseet. Ja kieltämättä, kyllä miehestä huomaa kun se tuijottaa salaa, ei ne sitä niin hyvin osaa peittää. Siihen vielä sellanen lammasmainen katse jossa utua silmissä, ei voi erehtyä. Sen verran mulla kokemusta miehistä 👍🏼
Tuo 27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se koki tulleensa ahdistelluksi. Saat vielä syytteen.
Ai siitä kun normaalisti kysyin kahville? No johan olis...
Ap
Se käsitti sen ihan varmasti treffipyyntönä.
Sut on nyt vaan laitettu hylkylistalle. Ota se niinkuin nainen, älä kitise.
Miksi et ota kantaa Håkan epäilyille? Voihan mies kertoa sinulle vaikka mitä, mutta jos viisari ei värähdä naisten kanssa, niin se ei värähdä. Asian julkistaminen edes sinulle levittäisi asian kuitenkin kulovalkean tavoin työpaikalle ja siitä koko kylälle, joten parasta on pitää suukki ihan kiinni.
Jotkut ei vaan syö ja pasko yhtä aikaa.
Et käytä minihameita ja korkokenkiä, niin et sytytä minua seksuaalisesti! Ei vaan jaksa kiinostaa tylsät tavikset enää!
Pitää sua tyrkkynä eikä siksi kiinnostu. Kohteliaisuuttaan on ystävällinen töissä.