Mies söi lapsen syntymäpäiväkakun (tai noh, 70%)
Perustelee tekemisiään sillä, että kakku on lapselle liian epäterveellinen. Hyvät aikeet, mutta paha teko?
Kommentit (17)
Jos on totta, niin olisin itse ainakin syvästi pettynyt mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut sille vanukasta.
Ai vitsi alko tekee mieli vanukasta....
Jos mies oikeasti ajattelee että kakku on epäterveellinen, olisi heittänyt sen roskiin sen sijaan, että söi sen. Tuo on tekosyy, jolla sai kakun itselleen.
Minulla on tapana tehdä sama. Syön kaiken koska maksan kaiken.
Se on miehen oikeus. Kykenen syömään monta isoa lautasellista. Kahden litran nakkikeitto ei ole ongelma minmulle ja leipää menee pussillinen päivässä. Paahtoleipää ei kannata ostaa. Se menee hetkessä.
Itse jätin naisen joka nalkutti kaiken syömisestä. Siksi käyn kaupassa että saan syödä kaiken mitä haluan ja minähän syön monta kiloa päivässä erilaisia herkkuja. Leikkeleitä ja leipää menee päiväsä laatikko.
Pullaa ja vienereitä menee kanssa neljä yhdellä kertaa.
Maitoa tölkki tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin naisen joka nalkutti kaiken syömisestä. Siksi käyn kaupassa että saan syödä kaiken mitä haluan ja minähän syön monta kiloa päivässä erilaisia herkkuja. Leikkeleitä ja leipää menee päiväsä laatikko.
Maitoa tölkki tai kaksi.
Yök. Jatka pullanvetämistä ihan rauhassa.
Enemmänkin paha aie ja hyvä teko.
Vierailija kirjoitti:
Maitoa tölkki tai kaksi.
Ap:n tilanteessa on se ero, että hän on todennäköisesti itse tehnyt sen kakun tai ainakin ostanut, eikä mies.
Mikäli mies itse ostaa kaupasta vaikka 6 pakettia makkaraa, niin totta kai saa ne ihan itse syödäkin ja sellaisella tahdilla kuin tahtoo. Mutta mikäli ne ovat esim. vaimon ostamat, vaikkapa keittoon ja grillaukseen tarkoitetut, niin p*rseestähän se sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Maitoa tölkki tai kaksi.
Ja tarinasi jatkuu Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoa tölkki tai kaksi.
Yök. Jatka pullanvetämistä ihan rauhassa.
Heh. Ajattelin tehdä kuivakakun. Sitruunakakku, josta perheeni saa osan eli siivut ja kun eivät jaksa enempää niin syön heti kaiken, koska myöhemmin he voisivat haluta toiset palat. Sitten voi surkutella käsiä sivuille pitäen että meni jo.
Meillä mies syö töiden jälkeen arviolta kuuden kilon edestä tavaraa ja painuu vatsa pulleana sänkyyn lukemaan ja sitten käy nukkumaan. Päästää äänekkään pierun ennen unia että tiedän milloin käy nukkumaan.
Kovat työt ja kova kulutus on miehellä.
Ei se kakku ole yhtään sen terveellisempi sille miehelle.