Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nörtin ei kannata tavoitella naisia, jotka ovat yli oman tason"

12.11.2018 |

[quote=Vierailija]Nörtin ei kannata tavoitella naisia, jotka ovat yli oman tason.[/quote]

https://www.vauva.fi/comment/35810714#comment-35810714

Mihin tämä teoria perustuu?? Oman kokemukseni mukaan nörtit(en viittaa vakavasti peliongelmaisiin) ovat nimenomaan luotettavimpia, perhekeskeisimpiä ja arvostavat koulutusta. Noin yleisesti ottaen loistavaa aviomiesmateriaalia! Myöskään naisen ulkokuoresta ei voi päätellä hänen nörtteyttään. Itse olin aikoinaan innostunut peleistä silti säilyttäen normaalin sosiaalisen elämän ja samalla kiinnostuin kauneudesta&muodista. Olisi oikein virkistävää deiteillä keskustella old school runescapesta jonkun kanssa :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pitänyt nörteistä, mutta en siis sellaisista, jotka pelaavat liikaa, vaan älykkäistä ja kuitenkin myös kavereita omaavista rauhallisista, fiksuista miehistä. Poikanikin on nörtti ja hänellä oli tyttöystävä jo 12-vuotiaana. Se on oikeastaan hyvin suosittu miesjoukko naisten keskuudessa.

Vierailija
2/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pidät teoriana av sivustoa? Vai oliko siellä jokin linkki johonkin oikeaan tutkimukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestä kenenkään ei kannata tavoitella puolisoa joka ylittää oman tason. Minä esim. olen pullukka, eikä tulisi mieleenkään juosta salikundien perässä. Fitnessmimmit saavat hoitaa ne. En myöskään omaa korkeakoulutusta, joten akateemiset naiset voivat valkata niistä miehistä.

Tavisduunareista löytyy minulle kyllä ihan tarpeeksi seuraa. En tietenkään kelpuuta ketä tahansa, ja joku juoppo juntti on pitänyt sitäkin asiaa epäreiluna. Jokaisen olisi ihan oikeasti hyvä tajuta missä kohtaa asteikkoa mennään.

Vierailija
4/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ne nörtit kelpaisivat sitten, kun "parempitasoisesta" miehestä on tullut ero ja pitäisi pärjätä yksinhuoltajana lasten kanssa. Harmi vain, että he ovat siinä vaiheessa jo onnellisesti ja uskollisesti naimisissa nörttinaisen, ulkomaalaisen tai muun "heikompitasoisen" kanssa.

Vierailija
5/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on nörtti, ja tähän siis sisältyy pitkän matikan kirjoittaminen silloin aikanaan, samoin kuin fysiikan, kemian ja biologian. Hän on aina harrastanut tietokoneita ja pelannut. Koulutukseltaan hän on konetekniikan insinööri (mikä yllätys!). On Ursan jäsen ja tilaa Tähdet ja Avaruus - lehteä, ja seuraa maailmanpolitiikkaa hartaasti ja vielä hartaammin sijoituksiaan. 

Hän on aina ihana ihminen! Ystävällinen, utelias, älykäs, huumorintajuinen. Vähän hiljainen ihmisten seurassa mutta niin olen minäkin. Lenkkeilee ja ui, ajaa moottoripyörää ja vie minua oopperaan vaikka ei itse siitä välitä niin paljoa. Loistava puoliso, hyvä isä. En vaihtaisi toiseen <3

Vierailija
6/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, emmä oo tavoitellutkaan

Vierailija
7/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilöintä tässä on, että jotkut uskovat ihan oikeasti jonkin yleisen "tason" olemassa oloon, jonka kaikki kokevat samanlaisena... Yhdelle kelpaa vain rokkari, toinen etsii nahkaliivistä pärräjätkää ja kolmas haaveilee hontelosta erikoislääkäristä. Äijillä on toiveissa pitkää tai lyhyttä, pyöreää tai laihaa ja akateemista tai aivan blondia. Missä tässä on se "taso"???? Onko se rikkaus sitten se "taso"?

Vierailija
8/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mielestä kenenkään ei kannata tavoitella puolisoa joka ylittää oman tason. Minä esim. olen pullukka, eikä tulisi mieleenkään juosta salikundien perässä. Fitnessmimmit saavat hoitaa ne. En myöskään omaa korkeakoulutusta, joten akateemiset naiset voivat valkata niistä miehistä.

Tavisduunareista löytyy minulle kyllä ihan tarpeeksi seuraa. En tietenkään kelpuuta ketä tahansa, ja joku juoppo juntti on pitänyt sitäkin asiaa epäreiluna. Jokaisen olisi ihan oikeasti hyvä tajuta missä kohtaa asteikkoa mennään.

Itseasiassa, kaikki salikundit eivät halua niitä fitnesmimmejä. Olen itse kanssa lievän ylipainoinen, ja olen silti kihloissa sixpackin omaavan miehen kanssa. Hän tykkää nimenomaan "pehmeistä, naisellisista muodoista". 

Mun eksä oli muuten duunari, itsellä korkeakoulututkinto. Ei koulutus mitään sano, se ei takaa älykkyyttä. 

Vierailija
9/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että oot hikinen weeaboo

Vierailija
10/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri seurusteli ns. nörtin kanssa aiemmin, tai oli itse asiassa avoliitossakin jonkin aikaa. Mies istui koneella koko ajan. Välillä kävi sängyssä touhuamassa ja ehkä nukkumassa ja taas koneelle istumaan. No, eipähän ainakaan juossut kylillä naisten perässä, mutta kaveri kyllästyi katteleen aina vaan tyypin takaraivoa. Kalakin olis seurallisempi.

Vierailija
11/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teoria? Yksittäinen kommentti on jo teoria?

Vierailija
12/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri seurusteli ns. nörtin kanssa aiemmin, tai oli itse asiassa avoliitossakin jonkin aikaa. Mies istui koneella koko ajan. Välillä kävi sängyssä touhuamassa ja ehkä nukkumassa ja taas koneelle istumaan. No, eipähän ainakaan juossut kylillä naisten perässä, mutta kaveri kyllästyi katteleen aina vaan tyypin takaraivoa. Kalakin olis seurallisempi.

Kategoroisin tuon peliongelmaiseksi.

11: Ei itse kommentti vaan kommentin saama tuki. Valtava määrä tykkäyksiä.

Vierailija
13/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtti voi olla DI ja katsoo oman tasoisensa naisen.

Vierailija
14/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti ne nörtit kelpaisivat sitten, kun "parempitasoisesta" miehestä on tullut ero ja pitäisi pärjätä yksinhuoltajana lasten kanssa. Harmi vain, että he ovat siinä vaiheessa jo onnellisesti ja uskollisesti naimisissa nörttinaisen, ulkomaalaisen tai muun "heikompitasoisen" kanssa.

Mikä nörttiä harmittaa tässä tilanteessa?

Hänellähän on jo perhe?

Vieläpä tasapainoisen naisen kanssa.

Olisko sen nörtin alunperin pitänyt saada se "parempitasoinen" baareissa itseään esittelevä jännänainen, ja päästä kokemaan ne parisuhdeongelmat, joita tällaiset jännänaiset aiheuttavat?

Vierailija
15/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on nörtti, ja tähän siis sisältyy pitkän matikan kirjoittaminen silloin aikanaan, samoin kuin fysiikan, kemian ja biologian. Hän on aina harrastanut tietokoneita ja pelannut. Koulutukseltaan hän on konetekniikan insinööri (mikä yllätys!). On Ursan jäsen ja tilaa Tähdet ja Avaruus - lehteä, ja seuraa maailmanpolitiikkaa hartaasti ja vielä hartaammin sijoituksiaan. 

Hän on aina ihana ihminen! Ystävällinen, utelias, älykäs, huumorintajuinen. Vähän hiljainen ihmisten seurassa mutta niin olen minäkin. Lenkkeilee ja ui, ajaa moottoripyörää ja vie minua oopperaan vaikka ei itse siitä välitä niin paljoa. Loistava puoliso, hyvä isä. En vaihtaisi toiseen <3

Tästä tuli mieleen oma tarinamme. Otin aikoinani sen laihan, älykkään rillinörtin, joka oli mukava herrasmies. Olin itse aikamoinen prinsessa, kauniskin. Moni ei ehkä ymmärtänyt tätä yhtälöä...

Nykyään hän atleettinen lisensiaatti, hyvässä työssä, luonne edelleen sama ja naisia toki kiinnostaa huomattavasti enemmän! Itse olen vähän kulahtaneempi, minua on ajan hammas ja perhe-elämä enemmän verottanut. Aivan varmasti hänellä olisi parempi flaksi kuin minulla, mutta näyttää viihtyvän seurassani ja meillä on ihan omat hölmöt jutut. Ironisesti nykyään samat ystävät pitävät minua "onnekkaana", jotka aiemmin kummoksuivat valintaani! Varsinkin ne sinkut, jotka eivät tunnu millään löytävän pitkää suhdetta. Ei siinä valinnassani nykyään ole yhtään enempää onnea kuin aiemmin, vaikka mies on ulkoisesti muuttunut ja taloudellinen tilanne on parempi.

Eli näinkin voi "taso-eroissa" käydä.

Vierailija
16/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nörttiä harmittaa tässä tilanteessa?

Hänellähän on jo perhe?

Vieläpä tasapainoisen naisen kanssa.

Olisko sen nörtin alunperin pitänyt saada se "parempitasoinen" baareissa itseään esittelevä jännänainen, ja päästä kokemaan ne parisuhdeongelmat, joita tällaiset jännänaiset aiheuttavat?

Ei mikään, hän on elämäänsä tyytyväinen.

Vierailija
17/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pösilöintä tässä on, että jotkut uskovat ihan oikeasti jonkin yleisen "tason" olemassa oloon, jonka kaikki kokevat samanlaisena... Yhdelle kelpaa vain rokkari, toinen etsii nahkaliivistä pärräjätkää ja kolmas haaveilee hontelosta erikoislääkäristä. Äijillä on toiveissa pitkää tai lyhyttä, pyöreää tai laihaa ja akateemista tai aivan blondia. Missä tässä on se "taso"???? Onko se rikkaus sitten se "taso"?

Taso tulee vertailemalla

Hyvännäköinen on paremmassa asemassa kuin vastaavsti sama, mutta ruma (ja turha väittää mitään kauneus on katsojan silmissä -shittiä. Jo lapset osaavat nimetä eri kuvista kuka näyttää hyvältä ja kuka ei, ainakin ääritapauksissa)

Varakas on paremmassa asemassa kuin vastaava köyhä

Koulutettu on yleisesti ottaen paremmassa asemassa kuin elämämkouluja käynyt

Henkilö, jolla ei ole päihdeongelmaa on paremmassa asemassa kuin päihdeongelmainen jne... sama hygienian kanssa

Eli taso muodostuu näistä vertailuista karkeasti. Mitä enemmän positiivisia asioita, sitä parempi taso

Vierailija
18/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli surkuhupaisaa katsoa Kaunotar ja nörtti-sarjan jenkkiversiota kun bilehile-malli ihmetteli miksei nörtit käy ulkona kun siellä on niin "hauskaa".On epäilemättä helpompaa olla baarissa aloitteiden kohteena kuin kerätä tylyjä pakkeja...

Vierailija
19/19 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät koe omaa tasoaan olevia miehiä seksuaalisesti haluttaviksi. Naisen on oltava aina miestään alempitasoinen, muuten juttu ei toimi. Koskee kaikkia, ei pelkästään nörttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi