Testasin uni kikan ja toimii - tällä keinolla armeijassa saadaan uni tulemaan 2 minuutissa
Kyse on kokonaisvaltaisesta rentoutusharjoituksesta ja mantran hokemisesta, ikään kuin.
Kahdessa minuutissa sen pitäisi toimia. Ja minulla ainakin toimi
https://hymy.fi/uutiset/talla-kikalla-uni-tulee-2-minuutissa-kokeile/
Kannattaa kokeilla. myös ystävät ovat kokeilleet ja täytyy sanoa että 90 prosenttia sanoo että kyllä toimii. He kaikki ovat naisia, en tiiä sitten toimiiko miehillä. miksei... :D
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
KÄyttäkää vähemmän sitä sinistä valoa eli älylaitteita niin saatte unen.
Useimmista älyluureista saa luultavasti säädettyä ruudun sävyä lämpimämmäksi. Suosittelen kokeilemaan jos on paha tapa selailla luuria iltaisin
nO MUTTa sitten ei näe sillä luurila mitään enää
Rojut torveen ja unta palloon, häiritsee kun muija nalkuttaa 30min ettei saanut omaa O:taan. VMP ei vois vähempää kiinostaa se saaminen.
kunnon naimalenkki
sillä tulloo uni
Voin kertoa näin aikanaan AUKin käyneenä ja 11 kk kiväärilinjan ryynänneenä ettei tarvita mitään sen kummempia loitsuja unen saantiin. Aina nukutaan kun syrjälleen pääsee edes hetkeksi. Tosin tämä oli kasarilla, nythän varmaan ei mentaali kestäisi pojilla tuollaista. Mikä on sääli sinänsä.
Miksei lainaus tartu?
No enivei. Olen samaa mieltä tästä edellisen kommentaattorin kanssa. Aukin kävijän siis.
Unta voi auttaa kirkasvalolaitetta käyttämällä. Aamuisin 06-12 posotat 10 000 luxia 50 cm päästä itsestäsi noin kolme neljä tuntia, niin avot. Unirytmi normalisoituu ja melatoniinitasot. Nukahdat illalla. Älä leiki älylaitteilla enää sängyssä!
Kanna päivällä 40 kilon reppua metsässä niin uni varmasti maistuu illalla.
Samaa mieltä uniongelmissa. Kirkasvalohoito auttaa.
itse testasin tämän kanssa ja olen äyttänyt nyt vuoden verran, ei ole ollu unen saannin kanssa mitään ongelmata
Uni tulee ku on eka pannu