Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

[Peukutusketju] kaikki tietää sen yhden tyypin joka...

Vierailija
11.11.2018 |

Ei koskaan kuule sanomisiasi ensimmäisellä kerralla vaan sanoo aina "mitä?"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puhuu Matista, Liisasta, Kertusta jne. ja joudut aina kysymään että kuka? "No se mun enon kummimkaiman serkku!"

Vierailija
2/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee AINA myöhässä tapaamisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee

Vierailija
4/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aina sen saman "vitsin" uusille tuttavuuksille.

Vierailija
5/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu niin paljon keskeyttämättä ettet saa suunvuoroa etkä jaksaisi enää kuunnella.

Vierailija
6/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan kuule sanomisiasi ensimmäisellä kerralla vaan sanoo aina "mitä?"

Harmikseni totean, että olin itse ainakin yhdessä vaiheessa tollanen. Se oli vaan joku sellanen tapa, josta ei meinannut päästä eroon ja joskus tulee vieläkin. Vaikka kuulenkin mitä toinen sanoo, niin se "mitä?" tulee kuitenkin automaattisesti. Rasittavaa.

Samaten elämäni on niin köyhää, että kuullessani tai kokiessani jonkun uuden jutun, tekisi se tietysti mieli kertoa kaikille töissä. Välillä unohdan jo kertoneeni jonkun jutun ja kerron samalle tyypille uudestaan.

Myöskin jos mulla on jotain sanottavaa, niin herkästi puhun muiden päälle koska se mun juttuhan nyt on vaan niin paljon tärkeempi kuin toisten. Jälkeenpäin aina nolottaa ja hävettää.

Kaikenkaikkia ihan perseestä olla ketjun subjektina.

Vierailija
7/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka puhuu Matista, Liisasta, Kertusta jne. ja joudut aina kysymään että kuka? "No se mun enon kummimkaiman serkku!"

Mun äitini. En tunne puoliakaan niistä ihmisistä keistä puhuu ja on aina yllättynyt kun joudun kysymään.

Olen selittänyt, etten voi mitenkään tietää kun en ole koskaan tavannut, (tuskin edes koskaan tulen tapaamaankaan) jos yks kaks kertoo ihan tuntemattoman ihmisen asioista. Äärimmäisen tarkkaan vielä, eli itse asian kannalta aivan epäolennaisia tietoja.

Vierailija
8/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu niin paljon keskeyttämättä ettet saa suunvuoroa etkä jaksaisi enää kuunnella.

Semmoinen Yleis-Sirpa

Vierailija
9/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää aina kaikesta kaiken ja on aina tehnyt kaiken hienommin/useammin/paremmin.

Vierailija
10/10 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmistasi/sairaudestasi kertoessasi hänellä on sitäkin suurempi ongelma tai vaiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi