Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hassu ajatus viettää aikaa vain Myyrmannissa pe-la?

Vierailija
11.11.2018 |

Oon menossa kaverin luo yöksi Vantaan Myyrmanniin perjantaina ja lauantaina lähden takaisin kotiin. Onko mitään nähtävyyksiä kävelyetäisyydellä? Rautakaivokset jo nähty ja kylpylästä en välitä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Nykytaiteen museo Artsi Kirjaston rakennuksessa. 

-Myyrmäen lähialueet on kaikki kävelymatkan päässä reippaalle ihmiselle (pähkinärinne-lammaslampi, varisto-frisbegolf rata, petikko- pidempi metsälenkki, martinlaakso, louhela- jokiuoman puisto, vantaanlaakso -jokivarren kävelylenkit)

-ravintoloita löytyy runsaasti: Tilicho, wandas, koto, Mikes diner jne.

-jäähallin yleisöluistelu lauantaisin klo 12.00–13.00

Vähän vaikee ehdotella tekemistä kun ei yhtään tiedä mistä olette kiinnostuneet. Jos ette ole pitkään aikaan tavanneet, niin johan noin lyhyt aika menee ruokaa syödessä ja juoruillessa ilman mitään tekemisiä.!

Nyt alkoi kiinnostaa, mitä tarkoittaa on tuo yleisöluistelu? :) Onko joku tapahtuma, jossa voi yleisö seurata luistelua vai, että kuka tahansa voi silloin luistella? Itse kun en mikään hyvä luistelija ole.

voi itse luistella

Vierailija
42/46 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Nykytaiteen museo Artsi Kirjaston rakennuksessa. 

-Myyrmäen lähialueet on kaikki kävelymatkan päässä reippaalle ihmiselle (pähkinärinne-lammaslampi, varisto-frisbegolf rata, petikko- pidempi metsälenkki, martinlaakso, louhela- jokiuoman puisto, vantaanlaakso -jokivarren kävelylenkit)

-ravintoloita löytyy runsaasti: Tilicho, wandas, koto, Mikes diner jne.

-jäähallin yleisöluistelu lauantaisin klo 12.00–13.00

Vähän vaikee ehdotella tekemistä kun ei yhtään tiedä mistä olette kiinnostuneet. Jos ette ole pitkään aikaan tavanneet, niin johan noin lyhyt aika menee ruokaa syödessä ja juoruillessa ilman mitään tekemisiä.!

Nyt alkoi kiinnostaa, mitä tarkoittaa on tuo yleisöluistelu? :) Onko joku tapahtuma, jossa voi yleisö seurata luistelua vai, että kuka tahansa voi silloin luistella? Itse kun en mikään hyvä luistelija ole.

voi itse luistella

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kalliilta maksaa 4,20 euroa junamatkasta Vantaalta Helsinkiin. Siksi kysyinkin olisiko ideaa vain Vantaalla viettää aikaa. Mutta pystyisikö yhdistämään metromatkan Rediin tuohon junalippuun? Ja ehtiskö sen tunnin voimassaolon aikana tehdä? Eli ensin Myyrmäeltä Kamppiin ja sieltä itäkeskukseen ja Redistä takaisin tunnin puitteissa, onnistuisiko samalla lipulla? Ei viitsisi erikseen taas ostaa metrolippua.

Vierailija
44/46 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ehkä ajattelin liikaa rahaa. Todennäköisesti käyn Helsingissä matkan aikana, koska muuten voisi olla liian tylsää.

Vierailija
45/46 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käydä tsadissa

Vierailija
46/46 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kahta päivää saa Myyrmäessä kulutettua.

Tai voit tietty lenkkeillä,ympäri paikkaa. Ei siellä,mitään sen erityisempää nähtävyyksiä ole. Julkisilla on helppo liikkua muuallekin.

Täh, ai miten niin ei edes kahta päivää saa kulutettua? Mä olen ihan sujuvasti kuluttanut aikaani myrtsissä jo 2 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän