Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoli läheisestä

Vierailija
11.11.2018 |

Ei ole vastannut koko päivänä puhelimeen, eikä ole ollut whatsapissa eilisen iltapäivän jälkeen. En tiedä, onko hänellä ice-koodia puhelimessa. Puhelin kyllä soi. Ollaan hyvissä väleissä. Yleensä soittaa isänpäivänä. Olis vaikka joutunut putkaan ja soittaisi, olisin kiitollinen, vaikka ei kyllä yleensä riehu. Mutta välillä on vaikuttanut masentuneelta ja siksi on kova huoli, enkä tiedä mitä tehdä. Välimatka on pitkä. Alanko soitella sairaaloihin? Olen lähin omainen. Vai odotanko. Jos olisi krapula, nyt olisi jo selvinnyt ja tavallisesti soittaa takaisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun alan panikoida, homma selviää. Oli ollut illanvietossa ja puhelin jäänyt kaverin luokse, kaveri oli äsken tuonut sen. Huh. 

Vierailija
2/3 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on juoppojen kanssa. Minä olen niin monta kertaa pelännyt, että enää en suostu. Kuolkoon jos on kuollakseen. Saan kai tiedon joskus jotain kautta. Sillä aikaa elän normaalia elämääni, huolta vailla.

Mut hyvä että homma selvisi, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota se on juoppojen kanssa. Minä olen niin monta kertaa pelännyt, että enää en suostu. Kuolkoon jos on kuollakseen. Saan kai tiedon joskus jotain kautta. Sillä aikaa elän normaalia elämääni, huolta vailla.

Mut hyvä että homma selvisi, ap!

Raadollista, mutta totta. Huolehtiminen ei vaikuta aikuisen elämänvalintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi