Mies tuli yöllä pikkujouluista. Mitä te miettisitte hänen sanomisestaan ja saunareissustaan?
Ylipäätään se, että hän on saunonut toisten naisten kanssa. Tai no siis on siellä miehiä ollut suurin osa. Mutta kotiutuessaan sanoi mulle kännissä "ei ne nykyajan nuoret naiset enää onneksi vetele posliiniksi. Karvat on itseasiassa aika seksikkäitä"
Mitään pettämisiä tai sen suuntaista ei ole tapahtunut ja tiedän sen. On ollut baarissa ja tullut sieltä kotiin.
Että mua tuttaa...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä ja puoliso ei saada slaagia, jos toinen on käynyt sekasaunassa. Se on vaan saunomista ja ainakaan mulla ei käy mielessäkään paneminen. Ja mitä toisten vehkeisiin tuijotteluun tulee, niin kyllä niihin joissain tapauksissa nyt vaan kiinnittää huomion. Kuten se mies, jolla oli aivan käsittämätön tumma kihara karvapehko, jonka keskeltä erottui aivan valkoinen peniksen varsi. Kyllähän se näytti siltä, että sitä olisi kiva silitellä. Mutta mitä en missään nimessä edes promillelukemien vaikutuksen alaisena tekisi. Ja en nyt tiedä, en mä siitä miehelle maininnut, ihan pidin omana tietonani, mutta toisaalta, mitä sitten jos olisin vaikka maininnutkin? Se nyt vvaan oli mielenkiintoinen yksityiskohta, ei mikään "himoitsen ja haluan panna" -juttu. Kyllähän minunkin mies saattaa mainita, jos näkee muodokkaan perseen kaupungilla kulkiessamme, tai kerran kun isotissinen lenkkeilijä tuli vastaan ja sen ryntäät heilui, mieheltä tuli luonnostaan sellainen ohhoh mitkä daisarit -reaktio. Ja juu, olin samaa mieltä. Tissit heilui juostessa. En mä silti oleta, että mies haluaisi panna just saman tien sitä joissa ne tissit riippuu.
Mä käyn silloin tällöin sekasaunassa harrastusporukalla. Se on mun miehelle ihan ok.
Ja kyllä mä aika paljonkin katselen miesten vehkeitä kun ei niitä muualla enää enemmälti näe kun on vakituisessa parisuhteessa. Oon huomannut, että monilla nuorilla miehilläkin on nykyisin karvat ajeltu. Mun omalla ei, luonnontilainen on kotona. Mutta kun ei ole karvoja niin silloin sen varustuksen näkee tosi hyvin ja tarkasti, saunassakin vaikka usein on vähän hämärää. Monien penis näyttää ilman pehkoa tosi kookkaalta, varsinkin pitkältä. Ja mun mielestä aika hiton hyvältä. Ja kyl niitä muutenkin on tosi monenmoisia. En nyt ala kuvailemaan kun tää on kai vissiin perhepalsta.
Oon kyllä sit toivonut miehelle että hänkin ajelis karvansa. Ei kuulemma aio, ei ymmärrä yhtään. Enkä oikein viitsi niitten saunakavereiden varustuksia alkaa kuvailemaan ja kehumaan.
No ap. Oletko keskustellut asiasta miehesi kanssa?
voi jeesus miten ahdasmielistä jengi voi olla että "omakaan puoliso ei saisi saunoa sekasaunassa"
mutta hei, kiitos tästä, jos pitää vielä joskus etsiä uutta kumppania niin tiedän ottaa ihan heti alussa selvää että onko noin häiriintynyt ajatusmaailma!
virpi unelmavaimo kirjoitti:
Itseä tuollainen käytös huolestuttaisi. Sanoisin että avioero on paikallaan. Mieshän oli herranjumala SAUNONUT ERI SUKUPUOLEN EDUSTAJIEN KANSSA. TÖRKEÄÄ! Oma mieheni ei koskaan saunoisi kenenkään muun kuin minun kanssa. Hän ei edes puhu naisille nykyään. Se on meidän oma pikku sääntö. Miehen paikka on keittiössä.
Siis miehethän ovat aivan erityisen kekseliäitä täyttämään fantasioitaan. Yksikin keräsi kyläreissulla talon naisväen likaisia pikkuhousuja aina käydessään vessassa; mitä enemmän vuotoa tai töhnää housuissa, sen parempi. Se kävi siis vieraissa tuolla tavoin.
Kasvakaa aikuisiksi, jonnin aikaista natinaa ja pienipäisyyttä.
Kun mitrarissa on + 50 v. niin oma pihtaaminen harmittaa.
Ookkona ameriikasta, missä alastonuus on pannassa.
Siitä nyt ei ap:n pidä suuttua jos mies on vähän sormella lirputellut, ja ehkä myös vähän kielelläänkin maistanut.
Sitten olisi syytä suuttua jos olisi tuonut sp-taudin tuliaisena, mutta jos kumia on käytetty niin ei se nyt mikään maailmanloppu ole.
Loppu hyvin kaikki hyvin.
Tämä ilahdutti. Villin reuhkani kynittynä pitäminen onkin ollut julmettu homma, jonka lopetan nyt just tällä punaisella minuutilla. Kiitos siitä sulle. Aaaahhhhhh mikä vapaudentunne!
(Toivottavasti olet nuori ja komea ja toivottavasti teitä samalla tavalla ajattelevia on PALJON!)