Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli yöllä pikkujouluista. Mitä te miettisitte hänen sanomisestaan ja saunareissustaan?

Vierailija
11.11.2018 |

Ylipäätään se, että hän on saunonut toisten naisten kanssa. Tai no siis on siellä miehiä ollut suurin osa. Mutta kotiutuessaan sanoi mulle kännissä "ei ne nykyajan nuoret naiset enää onneksi vetele posliiniksi. Karvat on itseasiassa aika seksikkäitä"

Mitään pettämisiä tai sen suuntaista ei ole tapahtunut ja tiedän sen. On ollut baarissa ja tullut sieltä kotiin.

Että mua tuttaa...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä erottaisi, mutta kyllä tuossa luottamus ottaisi kolausta, kun on sovittu että sekasaunaan ei kumpikaan lähde nakuilemaan. Eritoten siksi olisi ongelma, kun kommentoisi toisten tuheroita ja aiheuttaisi minulle näin pahaa mieltä ja turhaa myllerrystä. ”Kiva että on edes rehellinen.”

Vierailija
22/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei ne nykyajan nuoret naiset enää onneksi vetele posliiniksi. "

Ei pidä paikkaansa!

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään se, että hän on saunonut toisten naisten kanssa. Tai no siis on siellä miehiä ollut suurin osa. Mutta kotiutuessaan sanoi mulle kännissä "ei ne nykyajan nuoret naiset enää onneksi vetele posliiniksi. Karvat on itseasiassa aika seksikkäitä"

Mitään pettämisiä tai sen suuntaista ei ole tapahtunut ja tiedän sen. On ollut baarissa ja tullut sieltä kotiin.

Että mua tuttaa...

No äijä sitten näki vierasta tuheroa .. Se on kuule kuin kissanminttu kissalle, tulee ihan mielettömät kiksit.

Mut joo, eihän se hyvälle tunnu toisesta .. 😒😒

Vierailija
24/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa. Vaimo on porukan ainoa nainen, ja saunavuorot olisivat vain hankalia. Miehet ovat kuulemma mieluusti hyväksyneet hänet mukaan lauteille ja vaimokin on tyytyväinen järjestelyyn, kun on juttuseuraa.

Minä olen sujut asian kanssa, saunassahan ei ole mitään seksuaalista sinällään. Eilen juuri vaimo tokaisi minua tosin "pikku sauna-aisuriksi", tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti?

Ai sinuu höpönassua

Vierailija
25/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä siipalta miltä tuntuu kun laitat itsesi pikkujoulukuntoon. Kauneimmat alusvaatteet niin että mies näkee. Menet sekasaunaan ja kommentoit sen jälkeen kotiinpalatessa että kiva että noilla nykypojilla on selvästi isommat munat ja ylpeänä pitävät esillä. Olipa kiva katsella. Sekasaunat loppuisivat meillä tuohon kommentointiin. Onpa törkeää. Kriisikrskustelun paikka. Meillä ei tarvetta tosin pikkujouluilla eikä dokailla laisinkaan. Miestä ei saa pakotettua edes eikä itseä kiinnosta pätkän vertaa. Ollaan luonto ja ulkoilmaihmisiä.

Vierailija
26/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä junttimies.

Vierailija
27/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa. Vaimo on porukan ainoa nainen, ja saunavuorot olisivat vain hankalia. Miehet ovat kuulemma mieluusti hyväksyneet hänet mukaan lauteille ja vaimokin on tyytyväinen järjestelyyn, kun on juttuseuraa.

Minä olen sujut asian kanssa, saunassahan ei ole mitään seksuaalista sinällään. Eilen juuri vaimo tokaisi minua tosin "pikku sauna-aisuriksi", tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti?

Aiaiaiiii. Saunassa ei ole mitään eroottista tai seksuaalista muistakaa kaikki.

Mökin sisällä saatetaan vielä himoiten katsella hyvin muodostunutta kroppaa ihastuneena. Mutta kun saunan kynnyksen ylittää niin vaikuttaa saunan taika eli kaikki seksuaalisuus katoaa.

Vielä aikaisemmin illalla tuo kaunis ja mukava nainen ei nyt alastomana herätäkään mitään reaktioita, koska saunan myyttinen ja mystinen taika vaikuttaa niin. Uskomaton tuo saunan lumo mikä kaiken erotiikan ja seksuaalisuuden kadottaa.

Vierailija
28/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua tuttaa...

No äijä sitten näki vierasta tuheroa .. Se on kuule kuin kissanminttu kissalle, tulee ihan mielettömät kiksit.

Mut joo, eihän se hyvälle tunnu toisesta .. 😒😒

No mitä väliä kun saunassa ei kuulemma mitään seksuaalista tai eroottista latausta voi olla palstaraadin mukaan?

Vierailija
29/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on löytänyt saunasta muutakin kuin juttuseuraa.

Vierailija
30/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
31/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkipäähännn kirjoitti:

Voit kysyä siipalta miltä tuntuu kun laitat itsesi pikkujoulukuntoon. Kauneimmat alusvaatteet niin että mies näkee. Menet sekasaunaan ja kommentoit sen jälkeen kotiinpalatessa että kiva että noilla nykypojilla on selvästi isommat munat ja ylpeänä pitävät esillä. Olipa kiva katsella. Sekasaunat loppuisivat meillä tuohon kommentointiin. Onpa törkeää. Kriisikrskustelun paikka. Meillä ei tarvetta tosin pikkujouluilla eikä dokailla laisinkaan. Miestä ei saa pakotettua edes eikä itseä kiinnosta pätkän vertaa. Ollaan luonto ja ulkoilmaihmisiä.

Miksi heti pitää mennä henkilökohtaisuuksiin? Missä kohtaa ap:n mies vertaili vähättelevästi vaimoaan saunassa olleisiin naisiin? Se karvoitusko se loukkaus oli? Sen saa varmaan ap:kin kasvatettua jos siitä kenkä puristaa. Ei tuo nyt fiksu kommentti ollut, mutta en näe siinä mitään loukkaustakaan.

Vierailija
32/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut lainkaan eroottisesti lautautunut tuo tapahtuma jossa seurueen viehkeät naisihmiset ovat lanteet keikkuen hakeneet oman sijansa lauteilta. Kosteudesta liukas takamus on vastaansanomattomasti hakenut paikkansa tiiviisti miehen viereltä. "mahtuu mahtuu" mörähtänyt. "en viel syliin kuitenkaan istunu" hersynyt neito kujeilevasti.

Vierailija
33/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja puoliso ei saada slaagia, jos toinen on käynyt sekasaunassa. Se on vaan saunomista ja ainakaan mulla ei käy mielessäkään paneminen. Ja mitä toisten vehkeisiin tuijotteluun tulee, niin kyllä niihin joissain tapauksissa nyt vaan kiinnittää huomion. Kuten se mies, jolla oli aivan käsittämätön tumma kihara karvapehko, jonka keskeltä erottui aivan valkoinen peniksen varsi. Kyllähän se näytti siltä, että sitä olisi kiva silitellä. Mutta mitä en missään nimessä edes promillelukemien vaikutuksen alaisena tekisi. Ja en nyt tiedä, en mä siitä miehelle maininnut, ihan pidin omana tietonani, mutta toisaalta, mitä sitten jos olisin vaikka maininnutkin? Se nyt vvaan oli mielenkiintoinen yksityiskohta, ei mikään "himoitsen ja haluan panna" -juttu. Kyllähän minunkin mies saattaa mainita, jos näkee muodokkaan perseen kaupungilla kulkiessamme, tai kerran kun isotissinen lenkkeilijä tuli vastaan ja sen ryntäät heilui, mieheltä tuli luonnostaan sellainen ohhoh mitkä daisarit -reaktio. Ja juu, olin samaa mieltä. Tissit heilui juostessa. En mä silti oleta, että mies haluaisi panna just saman tien sitä joissa ne tissit riippuu.

Vierailija
34/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaanhan mennään puhdistautumaan ja rentoutumaan, ei tirkistelemään mitään... tai niin, pesu- ja pukuhuoneeseen ei mennä rentoutumaan, joten tirkistely tapahtuu kai sitten niissä?

Vierailija
35/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ei ne nykyajan nuoret naiset enää onneksi vetele posliiniksi. "

Ei pidä paikkaansa!

N22

Sinä olet kaikki nuoret naiset?

Vierailija
36/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkipäähännn kirjoitti:

Jotenkin vaan veikkaan, ettei se teidän liittonne elinajanodote ole kovinkaan korkea. No mut se on teidän juttu .. 

Vierailija
37/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä erottaisi, mutta kyllä tuossa luottamus ottaisi kolausta, kun on sovittu että sekasaunaan ei kumpikaan lähde nakuilemaan. Eritoten siksi olisi ongelma, kun kommentoisi toisten tuheroita ja aiheuttaisi minulle näin pahaa mieltä ja turhaa myllerrystä. ”Kiva että on edes rehellinen.”

Joskus sekasaunon työkavereiden tai puolueväen kanssa. Pahasti likinäköisenä en kyllä mitään yksityiskohtia erota ja yleensä saunojen valaistus on sellainen, että tiukkaa tekee erottaa edes sukupuoli. Joku varjoisa/tummempi alue jalkovälissä ei juuri mitään kerro, jos ei sieltä roiku ihan hervottoman kokoisia osia. Harmittaakin vietävästi, kun tyttöystäväni usein vaatii kuvailemaan saunatoverien karvoitusta. Hän haluaisi pysyä ajan hermolla naisten tuheromuodista, mutta en minä raukka siitä tahdo päästä selville. Kovin läheltä ei kehtaa käydä silmät sirrissä tihrustelemaankaan. Joudumme kai eroamaan.

Vierailija
38/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa menettää hermonsa saunomisesta.

Vierailija
39/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, että siippasi saa vielä nuorta reuhkaa.

Kunnioitan.

N46

Vierailija
40/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikkahan tuo olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme