Millainen on ihastuneen katse?
Nyt on sellainen tilanne, että epäilen erään naisen olevan minuun vähän ihastunut. Kysymys onkin, että mistä sen ihastumisen oikein voi varmistaa ilman, että kysyy ja tekee itsestään ihan pellen? Nainen aika usein hakeutuu seuraani (voi olla ystävämielistä), nauraa jutuilleni ja tulee oma-aloitteisestikin juttelemaan ja vitsailemaan. Eilen hän kuitenkin katsoi minua jotenkin kummallisesti ja hymyili samalla. Hymyillyt hän on toki ennenkin, mutta se katse oli jotenkin hämmentävä. Hankala juttu kun en yhtään tiedä onko naisella jotain kiinnostusta minua kohtaan, vai haluaako vain olla ystävä. En tosin oikein tiedä itsekään mitä hänestä haluan.
Vähän erikoinen ja säälittävä aloitus, mutta kun en minä näistä naisjutuista mitään ymmärrä, niin ajattelin kysyä asiantuntijoilta. Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei hetero voi tietää.
Heteronainen ei voi tietää. Jotkut heteronaiset voivat tietää.
No jaa. Mulla oli sellainen tilanne, että opiskelijatoverini luuli minun olleen ihastunut itseensä. Viihdyin hänen seurassaan, koska hän oli mukava. Nauroin hänen jutuilleen, koska hän oli hauska. En ollut kuitenkaan ihastunut.
Tajusin hänen olevan ihastunut minuun kun hän muisti kaikki pienimmätkin yksityiskohdat kanssakäymisistämme ja minusta yleisesti ottaen myös (mitä karkkia söin, minkä värinen paita mulla oli päällä viime viikolla jne.)
Laittoipa tuo sitten kaverisuhteen poikki kun sai pakit :(
Suurentuneet pupillit ovat yksi merkki siitä, että henkilö on ihastunut henkilöön, jota katsoo.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Mulla oli sellainen tilanne, että opiskelijatoverini luuli minun olleen ihastunut itseensä. Viihdyin hänen seurassaan, koska hän oli mukava. Nauroin hänen jutuilleen, koska hän oli hauska. En ollut kuitenkaan ihastunut.
Tajusin hänen olevan ihastunut minuun kun hän muisti kaikki pienimmätkin yksityiskohdat kanssakäymisistämme ja minusta yleisesti ottaen myös (mitä karkkia söin, minkä värinen paita mulla oli päällä viime viikolla jne.)
Laittoipa tuo sitten kaverisuhteen poikki kun sai pakit :(
Itse en uskalla mennä mitään suoria kysymyksiä esittelemään tuolle naiselle. Tehkööt itse jonkun aloitteen jos siltä tuntuu. Mielestäni on ihan mukavaa olla pelkästään hänen ystävänsäkin. Se on minulle paljon jo sekin.
Voi mua aikuista ihmistä.. Mutta mitä pitäisi sanoa ystävämiehestä, joka katsoo puhuessa piiiiitkään silmiin ja hymyilee, ja pari kertaa on jopa vaan unohtunut jotenkin hömelösti katsomaan, ajatus selkeästi katkenneena (siis selvästi, heitti toisella kertaa tilanteesta itse vitsiä jäädessään kiinni kun käännyin katsomaan takaisin).