Millainen on ihastuneen katse?
Nyt on sellainen tilanne, että epäilen erään naisen olevan minuun vähän ihastunut. Kysymys onkin, että mistä sen ihastumisen oikein voi varmistaa ilman, että kysyy ja tekee itsestään ihan pellen? Nainen aika usein hakeutuu seuraani (voi olla ystävämielistä), nauraa jutuilleni ja tulee oma-aloitteisestikin juttelemaan ja vitsailemaan. Eilen hän kuitenkin katsoi minua jotenkin kummallisesti ja hymyili samalla. Hymyillyt hän on toki ennenkin, mutta se katse oli jotenkin hämmentävä. Hankala juttu kun en yhtään tiedä onko naisella jotain kiinnostusta minua kohtaan, vai haluaako vain olla ystävä. En tosin oikein tiedä itsekään mitä hänestä haluan.
Vähän erikoinen ja säälittävä aloitus, mutta kun en minä näistä naisjutuista mitään ymmärrä, niin ajattelin kysyä asiantuntijoilta. Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen utuinen, hellä ja siirappinen. Siitä ei voi olla erehtymättä.
N25
Minä jos kuka erehdyn. En edes osaa kuvailla sitä katsetta muuten kuin, että se oli ihan helvetin kirkas, jotenkin taianomainen.
Ap
Vähän hölmön ja haaveellisen näköinen. Joskus myös jotain oikein suloista nähdessä voi olla sellainen ilme (pieni vauva, eläimen pentu, vanhukset käsikädessä), silloinkin on yhtäaikaa iloinen ja surullinen siitä näystä. Tuijottaa vaan ja toivoo, että aika pysähtyisi. Voisi jäätyä tähän hetkeen ja aikaan.
Nooh, enhän minä nyt varmaksi sano näin miehenä, mutta epäilisin muutamien naisten olleen joskus minuun ihastuneita kun kyselivät ja kehuivat kauheasti, hakeutuivat lähettyville ja tuijottelivat paljon. Mutta saatanhan minä väärässäkin olla.
Jokseenkin turha alkaa jostain katseesta vetämään hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Tämä vain minun mp.
Itse ainakin luon pitkiä katseita suoraan silmiin enkä enään häpeä katsoa, hymyilen, nauran toisen jutuille, viihdyn lähellä jne
Mä rakastan miesten kiimaista katsetta.
Kun se laskee housunsa ja levittää reitensä ja lipoo kieltä, voit olla varma.
Silmät karsastavat kunnolla, etkä tiedä kumpaa silmää katsoisit, sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan miesten kiimaista katsetta.
Tämmöinenkö? http://tfln.co/wp-content/uploads/2016/01/f1f64d13-63b7-42f4-8905-ce4ba…
Säkenöivä, mutta samalla vähän ujo ja epävarma...
Auttaako yhtään? Sen tietää ei-aspergeri kun näkee.
Tuijottava hullunkatse, kun välillä käännät katseesi pois ja taas takaisin niin huomaat että se stalkkeri on edelleenkin aivan samassa asennossa kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun se laskee housunsa ja levittää reitensä ja lipoo kieltä, voit olla varma.
Tiedä nyt sitten tuostakin... Voihan se olla, että naisella on vain muurahaisia ympäri kehoa, etenkin housuissa ja suupielissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuijottava hullunkatse, kun välillä käännät katseesi pois ja taas takaisin niin huomaat että se stalkkeri on edelleenkin aivan samassa asennossa kuin aiemmin.
No hullulta se nainen ei näyttänyt. Ehkä ennenmminkin jotenkin poissaolevalta, katsoi minua kohti ja hymyili. Itse katsoin sillä hetkellä muualle, mutta huomasin kun käännyin takaisin häneen päin.
Ap
Riippuu niin katsojasta. Se voi olla hellä katse, leikittelevä, ilahtunut, innostunut, epävarma tai aivan mitä tahansa. On ihan tuijottajan itseluottamuksesta ja fiiliksestä kiinni, millaista silmää annetaan.
Mielestäni ratkaisevaa onkin katseen pituus - jos nainen jää jumiin sun silmiin, se on aika selvä merkki ihastuksesta. Tai sitten sulla on ripsi vinossa ja se tuijottaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin katsojasta. Se voi olla hellä katse, leikittelevä, ilahtunut, innostunut, epävarma tai aivan mitä tahansa. On ihan tuijottajan itseluottamuksesta ja fiiliksestä kiinni, millaista silmää annetaan.
Mielestäni ratkaisevaa onkin katseen pituus - jos nainen jää jumiin sun silmiin, se on aika selvä merkki ihastuksesta. Tai sitten sulla on ripsi vinossa ja se tuijottaa sitä.
Samaa sanoisin katseesta. Minä olen kiinnostunut yhdestä ja nimenomaan jään jumiin sen miehen katseeseen
Vaikea siitä on mitään varmoja sääntöjä sanoa. Mitä enemmän katselee, sitä todennäköisemmin on ihastunut. Silti sekään ei takaa mitään, jos nainen katselee paljon sinua. Ehkä hän vain ihmettelee, "miksi tuo mies tuijottaa minua koko ajan". Jos nainen hakeutuu koko ajan seuraasi, saattaa olla ihastunut, mutta saattaa olla olemattakin. Yritä vaikuttaa ainakin ystävälliseltä ja helposti lähestyttävältä, niin on todennäköisempää että nainen uskaltaa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoisin katseesta. Minä olen kiinnostunut yhdestä ja nimenomaan jään jumiin sen miehen katseeseen
Siis piti kirjoittaa että jään jumiin miehen silmiin.
Sellainen utuinen, hellä ja siirappinen. Siitä ei voi olla erehtymättä.
N25