Mitä annoit miehellesi isänpäivälahjaksi?
Kommentit (38)
Kerraston. Tekee ulkotöitä ja oli onnellinen. Seksiä ei halua.
Sain kirjan ja jouduin myös kuuntelemaan itkut randomista jutusta.
Seksiä yöllä, aamulla lahjaksi mukin ja sukat. Ja koko eilisillan kulutin leipoen juustokakkua ja kahvikakkua.
Kirjan ja pari pussia lempikarkkeja. Lasten nimissä, mutta minä noi ostin tietty 😀
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun olet 24/7/365 palvonnan kohde,niin joskus voi ikävä kyllä kiehahtaa sun erityisihquna päivänä.
No jaksan taas kehua ja kannustaa,vaikket ole sen arvoinen. Ikävä kyllä oon naimisissa sun kanssa. Onneksi lapset ovat aikuisia.
En mitään. Hän ei ole minun isäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun olet 24/7/365 palvonnan kohde,niin joskus voi ikävä kyllä kiehahtaa sun erityisihquna päivänä.
No jaksan taas kehua ja kannustaa,vaikket ole sen arvoinen. Ikävä kyllä oon naimisissa sun kanssa. Onneksi lapset ovat aikuisia.
Mitä tarkoittaa 24/7/365?
Ensiksikin miehenne ei ole isänne ja toisekseen seksin harrastaminen ei ole lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaksan taas kehua ja kannustaa,vaikket ole sen arvoinen. Ikävä kyllä oon naimisissa sun kanssa. Onneksi lapset ovat aikuisia.Mitä tarkoittaa 24/7/365?
No jos et tosiaan tiedä, niin etkö muka pysty päättelemään??
Varsinaisesti en mitään...
Tai... eilen shoppailin sushi- ja jälkkäritarpeet. Teinit teki listan, mä ostin ja nyt väsäävät tuossa. Lahjan ideoin mä, taisin maksaakin, mutta teinit antaa sitten päivällisen aikana omissa nimissään, kuten aina. :)
Mieheni sai sitä, mikä teki hänet isäksi 35 vuotta sitten ekan kerran. On se vaan aina yhtä kivaa, tuo lahjan antaminen. Siihen ei kyllästy. Ei edes 45 vuodessa.
Annoin kortin, lasta autoin tekemään myös kortin ja pienen kirjeen, teen lempiruokaansa.
Ei mitään. Ei tueta amerikalaista juhlaa, jonka idea on turhan tavaran ostaminen.