Mitä annoit miehellesi isänpäivälahjaksi?
Kommentit (38)
Papalle nannaa kirjoitti:
Mieheni sai sitä, mikä teki hänet isäksi 35 vuotta sitten ekan kerran. On se vaan aina yhtä kivaa, tuo lahjan antaminen. Siihen ei kyllästy. Ei edes 45 vuodessa.
Eli siis mitä?
Mieheni ei ole isäni, mutta haluan vuosittain osoittaa lahjalla, että arvostan sitä kuinka hyvä isä hän on lapsillemme. Surullista kunka moni ei arvosta miehensä tapaa olla isä. Tietysti jos mies on isänä ihan p....
Dvd:n ja sukkia. Ei tarvitsisi antaa mitään, hän ei ole isäni enkä ole hänen poikansa äiti. Mutta silti ohjasin hänen lastaan viemään aamiaisen sänkyyn kuten olen itse lapsena tehnyt ja yhdessä paketoitiin ostamani lahja ja piirrettiin kortti. Koska arvostan miestäni isänä ja haluan ilahduttaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole isäni, mutta haluan vuosittain osoittaa lahjalla, että arvostan sitä kuinka hyvä isä hän on lapsillemme. Surullista kunka moni ei arvosta miehensä tapaa olla isä. Tietysti jos mies on isänä ihan p....
Miten voit sanoa, että ei arvosteta jos ei anneta jotain lahjaa??? Esim. meillä on sovittu, että äitien- ja isänpäivänä ei anneta toisillemme mitään lahjoja. Ei edes lasten puolesta. Juhlapäiviä on muutenkin niin paljon: joulusta, syntymäpäivistä ja hääpäivistä tulee ihan riittävästi vuoden aikana. Toinen vanhempi auttaa lapsia järjestämään esim. hyvän aamiaisen sänkyyn ja jotain kivaa sille päivälle.
Lahjako vain on se , jolla arvotetaan sitä, että on hyvä isä lapsilleen vai? Kyllä minun mieheni tietää ihan ilman lahjoja, että arvostan hänen panostaan isänä, samoin itse tiedän, että hän arvostaa panostani äitinä. Me emme kumpikaan tarvitse siihen toisiltamme mitään materialistista lahjahömppää. Kyllä sitä toisen arvostamista isänä ja puolisona toteutetaan ihan joka päivä, eikä vain jonain tiettynä kalenteripäivänä. Tämä siis sille joka on sitä mieltä , että lastensa isää pitää pskana, ellei nyt herranjesta lahjaa hommaa. Kaikki kun eivät ole kiinnostuneita siitä, että joka jumalan asiasta pitää tehdä kaupallinen hömppä.
En mitään. Kumpikin sitä mieltä että isänpäivät ja äitienpäivät ihan hölmöjä...kaupallista hömppää. Meillä osoitetaan kunnioitusta ja rakkautta pitkin vuotta, eikä vain tiettynä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai sitä, mikä teki hänet isäksi 35 vuotta sitten ekan kerran. On se vaan aina yhtä kivaa, tuo lahjan antaminen. Siihen ei kyllästy. Ei edes 45 vuodessa.
Eli siis mitä?
Silloin nuorena sitä sanottiin kuksimiseksi, nykyään kysyn suoraan, että saisko olla pildeä? Aina on kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei tueta amerikalaista juhlaa, jonka idea on turhan tavaran ostaminen.
Mun mielestä on aiheellista juhlia kyllä isänä ja äitinä oloa, onhan se arvokasta ja juhlan arvoista ainakin omasta mielestäni. Ei mitenkään verrattavissa johonkin Halloweeniin.
Ei sillä ole lapsia. Ex-miehelle annoin kuitenkin lahjan. ;)
Eikö olisi parempi kysyä mitä annoit isällesi tai lastesi isälle lahjaksi (tai toisen naisen kanssa lisääntyneelle puolisollesi) kuin miehellesi?
En mitään, koska en saanut minäkään mitään silloin puoli vuotta sitten äitienpäivänä. Ihan ite tein silloin kakun itelleni.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mitä?
Et tiedä miten lapsia tehdään? Nimimerkkinsä perusteella omansa tekivät "nannalla".
Vierailija kirjoitti:
Bj:n
Niitä olikin sopivasti kolme kympillä cittarissa, nyt myös piparinmakuisena.
En mitään. Mieheni ei ole isäni ja minä en ole hänen äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
No edelleen suurin osa miehistä ei edes pidä vanhempainvapaata yhtä paljon kuin nainen. Ei siinä ole mitään syytäkään arvostaa "miehen tapaa olla isä".
En. Miksi olisi pitänyt? Meillä ei ole edes lapsia.
Kimppakivaa yhdessä äitini, anoppini, siskoni, 12v tyttäreni ja narttukissamme kanssa.