Miten 2 - 3 v. poikalapsi ulkopissatetaan?
Kommentit (11)
Olen muuten huomannut että vanhemmat antaa lasten pissata uimarannallakin! 3 metrin päästä rannasta puun juurelle pissataan! YÄK!
Kumpikohan tässä nyt on oudompaa, epäluonnolisempaa ja luonnosta vieraantuneempaa?
sinne maahan menee jonkun verran pahempiakin aineita kun lapsen pissa, kuten vaikkapa koiran pissa, pultsarin oksennus, veneilijän jäteyljyt, maalarin tärpätit jne jne. Minua ei ainakaan haitaa yhtään jso joku lapsi pissaa maahan! Jostain muusta olisin enemmänkin huolissani...
niin voimme Suomessa aivan hyvällä omallatunnolla lopettaa mm. kierrätyksen kun ei siitä ole mitään hyötyä kun suurimmassa osassa maailmaa asiat on ihan retuperällä.
Vierailija:
sinne maahan menee jonkun verran pahempiakin aineita kun lapsen pissa, kuten vaikkapa koiran pissa, pultsarin oksennus, veneilijän jäteyljyt, maalarin tärpätit jne jne. Minua ei ainakaan haitaa yhtään jso joku lapsi pissaa maahan! Jostain muusta olisin enemmänkin huolissani...
Vierailija:
Onko teistä jotenkin normaalia kusta ulos? Ihan ihmisten ilmoillako noin teette?
Olen muuten huomannut että vanhemmat antaa lasten pissata uimarannallakin! 3 metrin päästä rannasta puun juurelle pissataan! YÄK!
Kumpi on parempi, se että lapsi pissatetaan uimarannalla puun juurelle vai se, että lapselle sanotaan, mene pissaamaan veteen? Lapset muuten yleensä pissaavat veteen joka tapauksessa. Ja vanhukset, joiden rakko ei enää jaksa niin pidätellä. Vaarallinen paikka se uimaranta.
Minen mene uimaan, minen mene uimaan, kalat on vetteen pissanneet... kuten laulu kuuluu.
pojan housut polviin, otat toisellan kädellä poikaa kainaloiden alta kiinni ja toisella kävellä otat housusta kiinni. Nostat niinkuin poikaa vaakatasossa.
Pippeli sojottaa alaspäin ja pissit menee siis suoraan maahan (ei kenenkään housuille ja kengille... kun muistat itse ottaa leveän haara-asennon).
Toimii tosi loistavasti.
Näin meillä on tehty, kun ei siitä " luontopissistä" tullut muuten mitään...
Siis poikalapsen pissityksen siististi. Alku menee aina hyvin, mutta paineen loppuessa loput liruu pitelijän kädelle ja lapsen housuille... Ainut konsti jonka olen keksinyt on se että kallistan lapsen tosi etukenoon nii et se parin sentin pippeli on kokonaan tyhjän päällä, ei siis housuja, kenkiä tai muuta alapuolella. Olipahan kuvaus, toivottavasti tajusitte =) Ja joo, pissitään ulos. Lähinnä kotona, mutta myös kerran leikkipuiston viereiseen metsikköön puun juureen, kun ei vessaa ollut lähellä ja pieneltä, just kuivaks oppineelta lapselta se pissa tulee heti eikä hetken päästä...
eli poika vaakatasoon vaan ja housut nilkoissa. Ollaan kokeiltu seisovilleenkin pissimistä, poika pit' ' itse kiinni pippelistp mutta aina siinä vaatteetkin sotkeutuu ja Kädet. Poika nyt 3.5v
Juuri tehtiin 2-vuotta täyttäneen kanssa ekat metsäpissat ylpeyttä uhkuen, mutta käsillehän se loppuliru meni. Pitääpä kokeilla vaakatasoa ja kyykkyä!
Eli pojalta housut nilkkoihin ja sitten jaloista (reisistä) kiinni, istuvaan asentoon (kuten istuisi pöntöllä) ja pissat menee maahan. Isompana saa sitten harjoitella seisopissaamista.
jos ei itse osaa pitää pippelistään kiinni. kyykkypissat onnistuu pojalta ja tytöltä eikös vaan?