Onko 155 cm nirmaali pituus
Hei. Olen 12-vuotias tyttö ja olen 155cm ja minulla on alkanut kuukautiset onko minulla vielä mahdollisuus kasvaa 160-162 sentti metriseksi niinkun minut on ennustettu enkä ole kasvanut kohta kuukauteen yhtään onko siis mahdollisuuksia
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan nirmaalia.
Mikä tuo?
On ihan normaalia. Minä kasvoin vielä 16-18 vuotiaana yli viisi senttiä pituutta.
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia. Minä kasvoin vielä 16-18 vuotiaana yli viisi senttiä pituutta.
Olet mies? Moni kasvaa vielä armeija-aikana mutta en tiedä, päteekö asepalvelukseen meneviin naisiin.
Normaali pituus tuokin on. Minkä pituisia ovat isovanhempasi, tätisi, enosi, setäsi? Jos sinulla on kovin monta lyhyttä sukulaista kummankin vanhemman puolelta, voi olla että et kasva enää kovin paljon.
Sentin kaksi-kolme voit kasvaa. Olin itse 185cm - 187cm nainen kun kuukautiset alkoi. Pituus nyt 189cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies? Moni kasvaa vielä armeija-aikana mutta en tiedä, päteekö asepalvelukseen meneviin naisiin.
Normaali pituus tuokin on. Minkä pituisia ovat isovanhempasi, tätisi, enosi, setäsi? Jos sinulla on kovin monta lyhyttä sukulaista kummankin vanhemman puolelta, voi olla että et kasva enää kovin paljon.
Olen nainen 😂 ja olin 15 vuotiaana n. 168cm ja n.19 vuotiaana olin nykyisessä n.174 pituudessani.
Olin 11 vuotiaana 154cm kun kuukautiset alkoivat ja pituus kasvu loppui 13 vuotiaana 158cm
Olin 12-v. jotain 155. Lukion vika mittaus: 171,5. Lopullinen pituus 173.
13v olin n. 160cm, kuukautiset alkoivat ehkä 13.5-14 v iässä, 166cm olen nykyään, luulen että muutaman sentin sen jälkeen kasvoin siis
Kyllä tuo on ihan nirmaalia.