Miten huomioitte puolisoitanne Isänpäivänä?
Vai huomioitteko mitenkään?
Täällä yksi aviomies jonka vaimo ei edes sano hyvää isänpäivää. Tosin eipä tuo puhu tai tee muutenkaan mitään. Olen ilmaa vain. Omaa isäänsä, naapurin miestä ja veljeänsä kyllä onnittelee.
Kommentit (39)
Puolisoni on lapsillemme upea isä ja yritän osoittaa arvostukseni hänelle isänpäivänä onnittelulla ja lahjalla. Kerron asian myös kyllä muulloinkin kuin isänpäivänä. Hän on todella hyvä isä.
En ole naimisissa, mutta miksi vaimon pitäisi muistaa miestään isänpäivänä? Se on ISÄNpäivä! Lapset muistakoot, jos siltä tuntuu.
Meillä on joka päivä isänpäivä.
Typerää valita joku päivä semmoiseksi, ollut varmaan jonkun KAUPPIAAN idea, nehän tässä keississä ovat voittajia!
Tuleva ex-vaimo huomioi asian kiukuttelemalla, kun ei saa nukkua pitkään, kun nukuttiin pitkään, mutta mulla oli kuitenkin herätys, koska lapset. Nousin laittamaan aamupalaa. Lapset antoivat omatekoiset lahjansa. Tuleva ex-vaimo könysi lopulta aamukahville ja ojensi mustaan roskapussiin pakatun lahjan, joka oli vaate. Siinäpä se, nyt tuleva ex-vaimo on lähtenyt lasten kanssa omalle isälleen kylään.
Silloin hyvä muistaa jos puolisolla on lapsia, mutta jos on lapseton mies niin vähän vaivaantunut tunnelma siitä tulee jos antaa isänpäiväkortteja ja lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole naimisissa, mutta miksi vaimon pitäisi muistaa miestään isänpäivänä? Se on ISÄNpäivä! Lapset muistakoot, jos siltä tuntuu.
Ei tietenkään vaimon tarvitse muistaa miestään mitenkään, jos mies on iha p.aska isä heidän yhteisille lapsilleen. Mutta jos huomioi lapsen tarhahoitajia tai opettajia keväisin tai jouluisin, voi miestäänkin huomioida isänpäivänä. Siis jos mies toimii niin, että on arvostuksen ansainnut.
Ei mun mies ole isä (ainakaan mun tietääkseni). Omalle isälleni teen lihapullia, ruskeaa kastiketta ja perunamuusia sitten on kahvia ja korvapuusteja, hänen toiveestaan.
Muistuitin ipanaa tekemään kortin kun koulussa eivät tehneet. Toin kaupasta tarvikkeet (kuiva)kakkukahvia varten, ipana saa hoitaa. Toivotin aamulla herättyäni hyvää isänpäivää. Kysyin aikooko soittaa omalle isälleen, aikoo kuulemma delegoida ipanalle soittelut. Siinäpä ne, ehkä menen kaveriksi tekemään polttopuita, jos siinä kohtaa nappaa.
Puolisoni ei ole isäni eikä meillä ole lapsia joten meillä ei vietetä mitään isänpäivää.
Ei se edes ole puolison tehtävä, senkin tyhmyri.
Vierailija kirjoitti:
otan suihin pyytämättä loppuun asti lopuksi just ennen kuin mies tulee työnnän kielen sen anukseen ja hoidan kädellä mällit suuhun/naamalle.
Aijettä!!
Ostin miehelleni uudet treeni ja juoksupaidat. Lapset teki omat lahjat, keitin kahvit ja tein runsaan aamupalan. Hän lähti juuri lenkille ja laitoin saunan päälle. Iltapäivällä lähdetään appiukolle syömään ja samalla vieni kynttilän minun isän haudalle.
Autan lapsia kun haluavat keittää kahvit ja tehdä leivät isälle aamulla sänkyyn, leivotaan myös lasten kanssa pullia. Teen hyvää ruokaa päivällä. Autan lapsiä ja isää tekemään kortin omalle isälleen. Olen ideoinut päivän kulun, niin että kaikki isät ehditään onnittelemaan. Eli mahdollistan onnistuneen päivän lapsille ja iseille, vaikka itse en varsinaisesti muista kuin omaa isääni lasten kanssa, toki onnittelen kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni ei ole isäni eikä meillä ole lapsia joten meillä ei vietetä mitään isänpäivää.
Ei se edes ole puolison tehtävä, senkin tyhmyri.
Ihanan kohteliasta : )
Ei ole lapsia, mutta kun olin itse lapsi, äiti osti isänpäivälahjaksi muistipelin meille lapsille.
Olen tapaillut/seurustellut miehen kanssa pari kuukautta ja hänellä on lapsia. Mietin pitääkö minun jotenkin huomioida isänpäivä kun ei meillä kumminkaan ole yhteisiä lapsia eikä asuta yhdessä? Toivotin hyvää isänpäivää ja kysyin mitä haluaa aamupalaksi niin ei ollut nälkä. Eilen tein hänelle iltapalaa. En minä häneltäkään mitään äitienpäivänä haluaisi. Lapsiltani saan kortit ja aamupalan.
Tein aamupalan ja vein sen+lahjan lapsen kassa yhdessä nukkuvalle isälle. Jäin myös sänkyyn hellimään, kun lapsi lähti omaan huoneeseen.
Mua ihmetyttää nää huutelijat, että ei se mies mun isä ole. Ei kysessä ole oman isän päivä, vaan kollektiivisesti isänpäivä. Silloin voi muistaa niitä miehiä, jotka ovat isiä. Samoin menee myös äitienpäivä.
Joo-o.katsoin ihan kalenterista. Siellä lukee isänpäivä, ei oman isän päivä.
Presidentti on näemmä vähän tyhmä kun ei tajua, että ne isät, jotka hän tänään palkitsee mitalilla, eivät ole hänen isiään. Koska isänpäivänähän juhlitaan vain omaa isää. Ei puolisoa (vaikka se olisi myös omien lasten isä).
Lahjojen ostaminen omalle puolisolle tuntuu omituiselta. Siihen on mahdollisuus hääpäivänä, syntymäpäivänä ja jouluna. Miksi vielä isän ja lapsen päivään täytyy tunkea rompetta? Lasten avustaminen päivän muistamisessa/järjestelyissä on ymmärrettävää.
Mies sanoi, ettei halua mitään lahjaa.
Meillä menee isän- ja äitienpäivät aina niin, että mies menee vanhemmilleen lasten kanssa. Minua ei ole koskaan pyydetty sinne, miehen sisko siellä kyllä on puolisonsa kanssa. Olin ostanut hyvät pihvit, mutta kuulemma syövät anoppilassa joten pistin pihvit pakkaseen. Itse syön perinteisesti yksin edellispäivän jämiä.
Oma isäni on kuollut, sytytin hänen muistolleen kynttilän.
Puolisoni keitti mulle tänään aamukahvit ja toi ne vuoteeseen. Minä hain meille toiset mukilliset. Kahvin jälkeen rakasteltiin. Jossain välissä laitoin exälle (lasteni isä) onnitteluviestin.
Onko ap sulla lapsia vaimosi kanssa?