Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomioitte puolisoitanne Isänpäivänä?

Vierailija
11.11.2018 |

Vai huomioitteko mitenkään?
Täällä yksi aviomies jonka vaimo ei edes sano hyvää isänpäivää. Tosin eipä tuo puhu tai tee muutenkaan mitään. Olen ilmaa vain. Omaa isäänsä, naapurin miestä ja veljeänsä kyllä onnittelee.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivotettu hyvät isänpäivät ja muistutettu siitä kuinka hyvä isä hän on, oikein sellainen arjensankari! :-) Vien aviomieheni tänään vielä ulos syömään. Lahjaksi sai toivomansa kirjan ja kunnon kotimaiset villahousut (100% lampaanvillaa) 😁 Ulkoilmaihminen on kyseessä eli erittäin hyvä investointi 👍

Vierailija
22/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä synkeät liitot, jos ette puolisonne / lastenne isää viitsi muistaa isänpäivänä. Arjen keskellä tulee harvoin muistettua kertoa, kuinka toista arvostaa, joten tällaiset teemapäivät kannattaa käyttää hyväksi. Ei siihen tarvita kuin muutama kaunis sana ja vaikka valmiiksi keitetyt kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, ettei halua mitään lahjaa.

Meillä menee isän- ja äitienpäivät aina niin, että mies menee vanhemmilleen lasten kanssa. Minua ei ole koskaan pyydetty sinne, miehen sisko siellä kyllä on puolisonsa kanssa. Olin ostanut hyvät pihvit, mutta kuulemma syövät anoppilassa joten pistin pihvit pakkaseen. Itse syön perinteisesti yksin edellispäivän jämiä.

Oma isäni on kuollut, sytytin hänen muistolleen kynttilän.

Oletko ajatellut missään vaiheessa puuttua tuohon? Minä ainakin vietän tasan tarkkaan omien lasteni kanssa äitienpäiväni, heidän vuoksihan _minä_ äiti ylipäätään olen. Anoppi on aikanaan saanut samalla tavalla viettää omat äitienpäivät.

Vierailija
24/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä synkeät liitot, jos ette puolisonne / lastenne isää viitsi muistaa isänpäivänä. Arjen keskellä tulee harvoin muistettua kertoa, kuinka toista arvostaa, joten tällaiset teemapäivät kannattaa käyttää hyväksi. Ei siihen tarvita kuin muutama kaunis sana ja vaikka valmiiksi keitetyt kahvit.

Samaa mieltä ja vaikka aviomieheni ei minun isäni olekaan on hän oikein mainio isä minun ja hänen lapsille 😊 T, viesti nro 23

Vierailija
25/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti on näemmä vähän tyhmä kun ei tajua, että ne isät, jotka hän tänään palkitsee mitalilla, eivät ole hänen isiään. Koska isänpäivänähän juhlitaan vain omaa isää. Ei puolisoa (vaikka se olisi myös omien lasten isä).

Mistähän vi tusta sinä tällaista olet päähäsi saanut :-/ Ei tänään ole "juhli tarkasti ja rajatusti vain omaa isääsi (saako edes adoptioisät tämän sinun tarkan määritelmän mukaan juhlia!?..), äläkä ketään muuta" - päivä vaan ihan yleisesti isänpäivä.

Vierailija
26/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei oo mun isä joten en huomioi mitenkään erityisesti. Lapset askartelee kortin ja vie aamukahavia sänkyyn.

Vierailija
27/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö meni aamuyön puolelle, rakasteltiin tuntitolkulla. Aamulla tehtiin lasten kanssa täytekakku ja lapset antoi lahjat, minä myös. Tavallista ruokaa aion tehdä.

Eiköhän ole ihan tarpeeksi huomiota saanut :)

Vierailija
28/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei oo mun isä joten en huomioi mitenkään erityisesti. Lapset askartelee kortin ja vie aamukahavia sänkyyn.

Sinä sama jankuti jankuti jankkaaja, näytä missä on se lakipykälä jonka mukaan ei voi toivottaa isänpäivänä lastensa isälle hyvää isänpäivää?

Vierailija
29/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pöydän ravintolasta kuudelle hengelle. Maksan laskun itse, ettei isien tarvitse.

Vierailija
30/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistaa miestäni isänpäivänä, koska hän on lapsieni ihana isä ❤ Aamulla tehdään lasten kanssa aina todella iso ja miehen lempiherkkuja sisältävä aamupala. Sitten herätetään mies ja halaillaan kaikki sängyssä. Syödään yhdessä aamupala. Lapset antaa kortit ja lahjat. Minä annan oman lahjan, tänä vuonna lahjakortti hierontaan. Mies lähti sitten urheilemaan ja myöhemmin teen hyvää ruokaa ja tehdään jotain kaikki yhdessä. Illalla on luvassa penishierontaa öljyllä ja seksiä. Pukeudun myös uusiin seksikkäisiin alusvaatteisiin. Meillä on tapana huomioida toisiamme usein, mutta erityispäivinä panostamme vielä enemmän. Minusta on outoa että näin ei ole muilla?

Vierailija
31/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on näitä "ei ole mun isä/äiti, mitään en tee ja olen siitä ylpeä!" mutta pidän kyllä omalle puolisolle asioiden tekemistä normaalina huomiointina, jos on jotain erityistä. Seuraavana isänpäivänä omakin mieheni saa jotain, nyt on vasta sikiö olemassa.

Vierailija
32/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on näitä "ei ole mun isä/äiti, mitään en tee ja olen siitä ylpeä!" mutta pidän kyllä omalle puolisolle asioiden tekemistä normaalina huomiointina, jos on jotain erityistä. Seuraavana isänpäivänä omakin mieheni saa jotain, nyt on vasta sikiö olemassa.

Just näin, veikkaan että nää negistyypit on muutenkin tosi huonoja puolisoja :-D

Meillä vietettiin isänpäivää heti kun oli tullut plussa testistä :-D:-D Mies oli niin onnesta pökkyrällä kun näki tikun. Nyt lapsi jo taapero :-)

Vierailija
33/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti on näemmä vähän tyhmä kun ei tajua, että ne isät, jotka hän tänään palkitsee mitalilla, eivät ole hänen isiään. Koska isänpäivänähän juhlitaan vain omaa isää. Ei puolisoa (vaikka se olisi myös omien lasten isä).

Mistähän vi tusta sinä tällaista olet päähäsi saanut :-/ Ei tänään ole "juhli tarkasti ja rajatusti vain omaa isääsi (saako edes adoptioisät tämän sinun tarkan määritelmän mukaan juhlia!?..), äläkä ketään muuta" - päivä vaan ihan yleisesti isänpäivä.

Jotkut ei vaan tajuu sarkasmia 😊

Vierailija
34/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tapettia kuusi rullaa ja liisteriä. Josko aloittaisi lastenhuoneen tapetoinnin tänään keittiön klinkkerilattian asentamisen jälkeen.

Vierailija
35/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina että äiti ei muista isää ikinä. Mutta vaatii että isä ostaa äidille lahjan äitienpäivänä. Suuttuu jos isä lähtee käymään oman äitinsä luona äitienpäivänä.

Vierailija
36/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin oletin tuon ylemmän kirjoituksen olevan lähinnä kuittailua heille, jotka eivät suostu muistamaan lastensa isää sillä perusteella, että mies ei ole hänen isänsä.

Vierailija
37/39 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä minä muistan myös pappaa. 

Vierailija
38/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lasteni isä, joten tietenkin huomioin hänet isänpäivänä.

Vierailija
39/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut pöydän ravintolasta kuudelle hengelle. Maksan laskun itse, ettei isien tarvitse.

Sulla kolmelle miehelle lapsia ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme