Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aloittanut 40v nuuskankäytön, mielipiteitä?

Vierailija
11.11.2018 |

Tämä selvisi kun löytyi työtäkin taskusta nuuskapurkki ja kotona laittoi nuuskan vaivihkaa huuleen..

On polttanut tupakkaa nuoresta asti, mutta pääsi siitä ihmeen kaupalla eroon jo yli 5v sitten ja ollut siitä lähtien ilman. Nuuskaa on joskus harvoin käyttänyt, kun on juonut enemmän olutta, ja harvoin juo paljoa.

Nyt on aloittanut uudessa työssä, jossa ilmeisesti työpari käyttää nuuskaa ja hänkin aloittanut nuuskan käytön! En voi uskoa todeksi. Miten altis on aikuinen mies kavereiden vaikutukselle, ja miten typerää on alkaa 40v käyttää nuuskaa, kun kovan työn jälkeen on päässyt tupakasta eroon ja pystynyt vuosia olemaan ilman. Ja sitten tietysti loukkaa tuo salaaminenkin.

Mielipiteitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo miehen oma asia? Mitä varten siitä pitäisi erikseen jotain mieltä olla?

Vierailija
22/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni sellaisen touhun alkaisi, niin hän ei olisi minun mies. Tosin en huolisi tupakoivaakaan miestä, viinalla läträäjäkin saa läträtä keskenään. En toisin sanoen huolisi typerää miestä, mutta on naisia, joille typerötkin ovat ihan hyvä vaihtoehto. Ei auta siis valittaa, jos on sellaisen kelkkaan lähtenyt. Tuskin on pakotettu.

Mä kuolisin rakkaani puolesta ja sinä jättäisit minut, koska käytän nuuskaa? Wau..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies aloitti kans 35-vuotiaana. Ihana esimerkki lapsille, joista kaksi poikia. Hänellä muutenkin jo osa hampaista tekohampaita. Ällöttävää. Ei pysty käsittämään miten ihminen ei välitä itsestään sen vertaa, että keski-ikäisenä pitää aloittaa joku tuollainen tapa.

Vierailija
24/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis aloitti 40 vuotisen nuuskankäytön. Jos mulla olisi noin tyhmä vaimo, joka ei osaa jäsentää edes yhtä lausetta, niin työntäisin varmaan paljon muutakin kuin nuuskaa.

Vierailija
25/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vihjata sinulle, että ymmärtäisit jättää sen. Ei saa suoraan sanottua.

Vierailija
26/27 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies aloitti kans 35-vuotiaana. Ihana esimerkki lapsille, joista kaksi poikia. Hänellä muutenkin jo osa hampaista tekohampaita. Ällöttävää. Ei pysty käsittämään miten ihminen ei välitä itsestään sen vertaa, että keski-ikäisenä pitää aloittaa joku tuollainen tapa.

Kyllä mäkin alottaisin vähän kovemmatkin päihteet, jos puoliso pitäisi mua 35-vuotiaana keski-ikäisenä

Vierailija
27/27 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ällöttää kyllä. Joskus olen kysynyt ihmeissäni että onko nuuska huulessa, kun on näyttänyt siltä, niin on ilmeisesti vielä valehdellut että ei ole! Kun tosiaan viimeisen parin kuukauden aikana, jokunen kerta olen ollut näkevinäni hänellä nuuskan huulessa, mutta on väittänyt että ei ole. Nyt kun aktiivinen käyttö selvisi, niin luulenpa että on valehdellut vaan päin naamaa! Olen tosiaan vielä uskonut häntä kun on sanonut että ei ole... Ei vitsi että ärsyttää! Mistä kaikesta muustakin vielä valehtelee?

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi