Treffit ja asumasukki - yritänkö peitellä?
En ole saanut kerrotuksi enkä ole varma mitä mies ajattelee. Fiksun tuntuinen mutta ei ole oikein tästä aiheesta avauduttu. Ekat treffit maanantaina. Olen ihan hermona :/
Kommentit (90)
Tietenkin kerrot ap! Vai haluaisitko ettei se mies kerro sinulle jotain oleellista kuten isosta mahastaan?
Vierailija kirjoitti:
Repesin.
Synnytyksessäkö?
Voithan salata synnytyksenkin, olet vaan muutaman päivän "työpaikan kurssilla". Sitten olet yhtäkkiä laihtunut ja kotona on viisikiloinen vauva. Ei mies varmaan huomaa mitään.
Eikö ole miehen asia kysellä jos asumasu kiinnostaa?
Kertoisin ekojen treffien lopussa. Ei kannata kertoa heti alkuun, koska sitten se valtaa miehen ajatukset eikä oikeasti yritä tutustua sinuun. Kerro lopussa, kun mies on jo ehtinyt miettiä haluaako tavata sinua uudestaan noin niin kuin luonteesi puolesta. Sitten hän voi alkaa ajatella muuttaako raskaus tilannetta.
Voithan valitella että vähän turvotusta kun tuli varmaan syötyä jotain sopimatonta. Pientä vääntelehtimistä ja leijojen laskemista siihen vielä niin menee täydestä.
Olin kerran menossa ekoille treffeille kun tämä mies tekstasi että myöhästyy koska käy tarhassa hakemassa lapsen. Feidasin.
Porvooseen tämä taitaa mennä mutta siis kerrot tietenkin etukäteen ja kysyt haluaako mies vielä lähteä treffeille.
Miehen asia selvittää mitä naisen maha sisältää, ei tarvi ottaa asiaa itse esille.
Olin itse rv 17 treffeillä eikä mies huomannu.
Kerro ennen treffejä niin ei miehelle tule pettymystä. Ihan ystävällinen neuvo.
Meinaatko antaa heti ekalla kerralla hmmm juu nou? Sitten kerrot vasta parin päivän päästä että oot raskaana hänelle. ;)
tisululilulimamuli voi sanoa miehelle että saa panna paljaalla.
Ei kai miehet tiedä kauanko raskaus kestää, voithan sitten myöhemmin sanoa että lapsi on hänen.
Asumasukki. Mieleen tulee jokin viidakossa asuva apinan kaltainen pieni karvainen puussa elävä olento.