Treffit ja asumasukki - yritänkö peitellä?
En ole saanut kerrotuksi enkä ole varma mitä mies ajattelee. Fiksun tuntuinen mutta ei ole oikein tästä aiheesta avauduttu. Ekat treffit maanantaina. Olen ihan hermona :/
Kommentit (90)
Mikä on asumasukki? Jokin läskimakkara kätketty asuun?
Asumasukki, siis voi iik miten hauska versio. Toivottavasti tähän syöttiin tarttuu tosi moni mamma.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee mies höynäytetyksi..:/
Se on baarissa haku päällä, maanantain treffikaveri on selvä plan b, ellei viikonloppuna natsaa.
Et tietenkään kerro, miehen asia ottaa selvää asioista.
Jos mies oikeasti tykkää sinusta, niin tuskinpa pikku salamatkustaja asiaa haittaa <3
Voithan yrittää väittää sitten aikanaan että se on deittisi lapsi.
Sinuna en kertoisi mitään, saa paljastua miehelle sitten kun tulee lähtö synnärille.
Mies on ilmeisesti kiinnostunut vähän pyöreämmistä naisista? Voi olla pettymys sitten kun asumasukkisi poistuu.
Provohan tämä on. Mutta itse erosin raskaana ollessa ja noin raskauden puolivälissä kävin treffeillä miehen kanssa joka oli myös eronnut. Ei olis tullut mieleenkään etten olisi kertonut. Itse asiassa sen piti olla vaan kahvilla käyntiä ja vertaistukea, mutta mies itse halusi niistä treffit ja sanoi ettei raskaus haittaa. Tuossa tapauksessa ihan ok, mutta kauhea ajatella ettei joku kerro raskaudesta.
asu-masukki asumasukki mikä hitt* on asu-masukki/asumasukki,semmosta o olemasskaan
viikon vitsi :D
Oletko kysynyt mieheltä haluaako hän että synnyttäisit joskus lapsen?
Jos vastaus on kyllä, voi vaikka kolmasilla treffeillä kertoa iloisia uutisia että miehen toiveet tulevat totetumaan.
Jos et saa asiasta kerrottua, niin et tietenkään ainakaan mahaa piilottele. Treffeillä on käytävä ilmi, että vauva on tulossa.
Asumasukki eli sulla siis asuu ukki kotona? Kyllähän tuo selviää viimeistään sitten kun viet sen miehen kotiis
Valitse hyvä treffipaikka, että miehen on vaivatonta vetäistä satasen aidat.
Miten kauan ajattelit salata jos ns. natsaa?