Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sitä lopun alkua parisuhteessa?!

Vierailija
02.07.2023 |

Olemme olleet mieheni kanssa yli 30 vuotta yhdessä. Tapasimme toisemme nuorena ja perustimme perheen. Näihin vuosiin mahtuu niin surua kuin onnellisuutta ja vaikeita asioita joista on yhdessä päästy yli ja eteenpäin. Nyt olemme yli 40 vuotiaita, lähempänä jo viittäkymmentä. Yksi lapsistamme asuu vielä kotona, on teini. Miehellä on selvästi joku ikäkriisi päällä ja on oireillut jo vuoden päivät. Teinikin on ollut helpompi kuin hän!

Tuntuu siltä kuin meillä ei olisi enää mitään mukavaa yhteisestä. Ihan kaikesta esim. riidellään. Miehestä on tullut ilkeä minua kohtaan on myös syntynyt epäluottamusta miehen valehtelun takia. Ja itse olen lähtenyt tähän leikkiin mukaan. Pinna lopulta palaa ja tulee sanottua myös pahasti takaisin. En ymmärrä että mitä meille on tapahtunut ja miksi ja pääseekö tästä enää yli? Haluanko edes hänen kanssaan jatkaa? Miehen mielestä eroon ei ole minkäänlaista syytä. Miltä teistä on tuntunut kun olette miettineet mahdollista eroa, mistä sen tietää että nyt riittää eikä halua tehdä töitä suhteen eteen enää ole?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole ajatellut hänen itsensä kanssa asiasta keskustella?

Vierailija
2/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut hänen itsensä kanssa asiasta keskustella?

Juu, tietenkin olen keskustellut. Kuten sanoin miehen mielestä eroa ei pitäisi miettiä. Tämä on vähän hankalaa kun toinen ei näe mitään ongelmia eikä tietenkään myönnä että hänen käytös olisi muuttunut ilkeäksi tms. Ja olenhan minäkin muuttunut vuoden aikana. En tosiaankaan ole enää ns. oma itseni. Huomaan mitenkä miehen jatkuva ärtyisyys alkaa tarttua ja sanon takaisin pahasti. Aluksi annoin mennä vain toisesta korvasta ulos. Ihan kuin joku alakuloisuus ja masennus yrittäisi tulla päälle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä tahdot niin... 🎶

Aikamoinen aamusatu tänään.

Vierailija
4/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
5/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi samoin. 20v yhdessä ja mies muuttui ärtyneeksi ja tympeäksi. Mikään ei enää ollut hyvin, eikä halunnut enää tehdä mitään yhdessä. Olen tulkinnut asian niin, että miehelle tuli vaihdevuodet ja ikäkriisi. Lopulta päädyimme eroon ja se oli itselleni helpotus. Ei tarvitse enää katsella toisen hapanta naamaa ja kuunnella tiuskimista, eikä yrittää silotella asioita ja vältellä riitoja.

Vierailija
6/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa olisi hienoa joskus nähdä, että nainen tekee eropäätöksen, alkaa elämään arvoistaan elämää eikä jää odottamaan sitä, että mies ilmoittaa haluavansa eron ja samalla selviää, että hänellä on uusi nainen ja kohta myös uusi perhe. 

Nosta kytkintä, ala elämään elämää, laita asiat kuntoon kun kunnon länsimaalaisen naisen kuuluu. Älä jää sietämään ja ihmettelemään kuin alistettuna. Arvatenkin, että mies on elättänyt perhettä, on se varakkaampi, menetät erossa paljon. Mutta tulet saamaan niin paljon enemmän elämääsi, kun nyt vain alat tekemään eroa. 

Voi kun joskus kuulisi, että nainen ehdottaa eroa. Tuntuu, että edelleen naiset vaan kestää ja kestää. 

Vierailija
7/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelkipuja tms, joista ei viitsi muille valittaa? Selkä, polvet? Osta vahvaa b-vitamiinia, siitä ei ole haittaakaan, koska se on vesiliukoinen vitamiini. Auttaa hermostollisiin vaivoihin.

Vierailija
8/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa olisi hienoa joskus nähdä, että nainen tekee eropäätöksen, alkaa elämään arvoistaan elämää eikä jää odottamaan sitä, että mies ilmoittaa haluavansa eron ja samalla selviää, että hänellä on uusi nainen ja kohta myös uusi perhe. 

Nosta kytkintä, ala elämään elämää, laita asiat kuntoon kun kunnon länsimaalaisen naisen kuuluu. Älä jää sietämään ja ihmettelemään kuin alistettuna. Arvatenkin, että mies on elättänyt perhettä, on se varakkaampi, menetät erossa paljon. Mutta tulet saamaan niin paljon enemmän elämääsi, kun nyt vain alat tekemään eroa. 

Voi kun joskus kuulisi, että nainen ehdottaa eroa. Tuntuu, että edelleen naiset vaan kestää ja kestää. 

Sulla on hieman outo käsitys asioista. Tilastojen mukaan naiset hakevat useammin eroa, kuin miehet.

Vierailija
9/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on pitkä aika kestää huonotuulista puolisoa mutta lyhyt aika kokonaisuudessa.

Vierailija
10/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
11/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS yksi nalkuttava akka jota mies joutuu kestämään. Huoh!

Vierailija
12/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt miehelle selväksi riittävän rauhallisesti, asiallisesti ja riitelemättä, että valehteleminen ja ilkeily ovat aivan päteviä syitä eroon ja keskustelette siitä, kumman luona teini sitten asuu.

Älä lähde leikkiin mukaan vaan pysy asiallisena ja ikään kuin ulkopuolisena. Tee suunnitelma siitä, missä asut ja elät, ja muuta omaan asuntoon. Se saa miehen havahtumaan siihen, että olet tosissasi.

Vierailija
13/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli, kuin murrosikäinen oli, minä jatkoin jaksamista ja aloin haastaa itseä kehittymään etten vastaan miehen käytökseen, no kun minua ei saanut karkoitettua ilkeydellä ja muulla pahalla, niin mies petti ja ilmoitti jättävänsä. Nyt elää uutta nuoruutta huomattavasti nuoremman naisen kans, menee lujaa ja saa varmana kokea sen mitä halusikin. Minä olen onnellisempi kun ei tarvi sitä negatiivisuutta ja minun syyttelyä enää kuunnella.

Vierailija
14/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinna palaa joo.

#naiset

Vierailija
15/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN NIIN ALAKULOINEN YHYY YHYY😫😩

Vierailija
16/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLEN NIIN ALAKULOINEN YHYY YHYY😫😩

Yhyy, niinpä olisit sinäkin jos kuukaudesta toiseen eläisit kiukuttelevan ja pahantuulisen ihmisen kanssa!

Vierailija
17/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on viidenkympin villitys. Sitä v...tuttaa rupsahtaneen ja lihavan puolisonsa olemus joka ei varsinaisesti kyllä seksiin kutsu. Älä sure, se mies heivaa sut ja löytää vierelleen nuoren ja kauniin uuden rakkaan. Problem solved!

Vierailija
18/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on viidenkympin villitys. Sitä v...tuttaa rupsahtaneen ja lihavan puolisonsa olemus joka ei varsinaisesti kyllä seksiin kutsu. Älä sure, se mies heivaa sut ja löytää vierelleen nuoren ja kauniin uuden rakkaan. Problem solved!

Tiedoksi vain että monesti se on mies joka rupsahtaa ennen naista! Ja nainen ei enää valittavaa kaljamahaa jaksa katsella.

Vierailija
19/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla tossukka mies. Niiden kanssa pärjää 👍🏻

Vierailija
20/59 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hieman outo käsitys asioista. Tilastojen mukaan naiset hakevat useammin eroa, kuin miehet.

En tiedä tilastoista tarkemmin, mutta aika yleistä tuntuu olevan keski-ikäisten miesten uskottomuus.

Avioliitossa menee huonosti, viritellään ties mitä suhteita vaimon selän takana. Sitten ilmoitetaan yllättäen, että tämä oli tässä. Uusi nainen on valmiina odottamassa.

Vaimo on saattanut aavistella, mutta mies ei ole jäänyt kiinni. Vaimolla voinut olla omat syynsä sietää possu miestänsä, eikä se välttämättä ole ollut raha. Joskus voi olla ihan perusteltua odottaa niin kauan että lapset kasvaneet isommiksi. En haluaisi pieniä lapsia valehtelevien pers.häröjen vastuulle.

Tämä oli yksi esimerkki, asiat eivät ole niin helppoja ja mustavalkoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän