Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako teillä muilla noin nelikymppisillä naisilla viikset ja parta?

Vierailija
10.11.2018 |

Parin viime vuoden aikana minulle on alkanut kasvaa leukaan ja ylähuulen päälle paksuja mustia karvoja, joita joudun nyppimään pois. Niitä on ehkä noin 10, mutta todella paksuja ja selvästi näkyviä. Täytin juuri 39, ja olen kyllä melko tummakarvainen muutenkin. Rasittavaa silti, joka päivä pitää tarkistaa tilanne, ja taistella karvojen alkujen kanssa, jotka näkyy jo selvästi, mutta ei vielä saa pinseteillä otetta. Kohtalotovereita?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikset eivät tahdo oikein kasvaa mutta muutama haiven on leuassa. Ei häiritsevästi kuitenkaan.

https://eatliver.b-cdn.net/wp-content/uploads/2018/08/beards2.jpg

Onneksi vain muutama haiven. Huolestuisin jos muistuttaisit sirkuksen parrakastta naista.

Vierailija
42/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ei XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol ei XD

Sinuun päätee anha sanonta:

Ei parta pahoille kasva, partajouhet joutaville.

Vierailija
44/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, naiset on ällöjä, vai voiko teitä edes naiseksi kutsua.

Eivät taida miehet olla ainakaan tässä parta-asiassa yhtään vähempää ällöjä.

Vierailija
45/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa. Ja nänneihin ja navan ympärille. Ja p*llunkarvojen kasvualue laajentunut reisille. Pelkään muuttuvani gorillaksi hetkenä minä hyvänsä. Ja pco löytyy, pillereitä en voi syödä. Eipä huvita miesseuraa etsiä, kun pitäisi hävetä kuollakseen. Parempi olla yksin karvoineen.

Vierailija
46/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa :/

Nuoresta saakka olen ollut tosi karvainen. Esim reisissä on enemmän karvaa kuin ihoa näkyvissä.

Kasvoissa kasvanut aina, ja iän myötä vaan pahenee; olen nyt 35, ja varmaan saisin kasvatettua ihan täyden parran.

Karvaa kasvaa niin paljon, että ei nyppiminen auta; pitäisi vietttää 24/7 pinsetit kädessä.

Pulisongit, viikset, parta... joka aamu on sheivattava, ja illalla on jo kello viiden sänki.

Ahdistavaa, nöyryyttävää, kamalaa.

En ole vuosiin antanut kenenkään esim koskea kasvoihini. En voisi ikinä mennä kasvohoitoon tms, jossa mun naamaa tutkitaan lähemmin. Liian nolottavaa.

Vierailija
47/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luomissa, joita minulla on aika paljon naamassakin, kasvaa kauheita kissanviiksiä. Ja jessus että ne kasvavat nopeasti.

Ja sitten kasvaa rintakarvat. Tai ainakin muutamia siellä täällä. Nämä ovat selkeästi alkaneet kasvamaan nyt vasta 40 ylitettyäni, säärikarvat ovat nyt vähentyneet kummasti.

Vierailija
48/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kasva, miksi ihmeessä naiselle kasvaisi parta ja viikset?!

Vierailija
49/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v nainen, vuosikymmeniin ei mitään ylimääräisiä karvoja ole kasvanut. Ollessani 20v muistan ylähuulen alueelta poistaneeni pari kertaa sellaisen tumman pitkän jouhen.

Vierailija
50/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pcos-mahdollisuutta miettinyt, kun kipujakin jonkin verran on, mutta kuukautiset on säännölliset kuin kello, ja raskaudetkin alkoivat ja sujuivat normaalisti. Ja karvainen olen tosiaan muutenkin. Mukava kuulla etten ole ainoa. Ap

Vierailija
51/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa, on kasvanut noin 35-vuotiaasta mustia ja paksuja karvoja. Nypin ne pinseteillä tai vahaan koko ylähuulen. Mulla pcos tyyppiset munasarjat nähtävissä ultrassa ajoittain, nuorempana oli myös hyvin epäsäännölliset kuukautiset. Raskaaksi olen aina tullut helposti.

Vierailija
52/61 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa pitkiä vaaleita ja ohuita karvoja. En huomaa niitä aina, kun en tutki kasvoja niin tarkkaan joka aamu, mutta tietyssä valossa esim. hississä tai työpaikan vessassa saatan huomata, että ai hitsi, taas tollanen melkein kahden sentin karva törröttää poskessa, leuassa tai suun vieressä. Olen lähestymässä 40 v.

Vierailija
53/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riipu iästä vaan voi olla joku muukin syy esim. hirsutismi.

Ei siihen kule mitään erityistä "syytä" välttämättä tarvita, se on ihan luonnollista että ylähuulen päällä kasvaa vähän karvaa. Toisilla enemmän kuin toisilla. Monet vain joilla kasvaa enemmän, nyppivät ne aina pois jolloin kukaan ei koskaan näe niitä.

Vierailija
54/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kasvoi viikset 12 vuotiaana. ajan leukani myös joka toinen päivä kun sänki alkaa sormissa tuntumaan. olen jo 60v.

Vierailija
55/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa. Sokerinsyönti kuulema vaikuttaa lisäävästi kasvuun. Ja minulla ainakin tepsi kun lakkasin syömästä sokeria niin karvatkin väheni.

Vierailija
56/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva.

N45

Vierailija
57/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

välimeren maissa karvankasvu on ihan yleistä naisilla, kreikkalaiset espanjalaiset ym.

Vierailija
58/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

estrogeeni vähenee niin karvat kasvaa.

Vierailija
59/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva. Mutta syönkin spironolaktonia. Suosittelen.

Vierailija
60/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia naisia sentään häiritsee ne karvat, menkää vaikka Viron maaseudulle katsomaan miltä naisten naamat näyttää....