Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras Dildo?

Vierailija
10.11.2018 |

Aidon vai raketin mallinen?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tykännyt ulkomailta tilaamastani Craven Vesperistä, jota voi käyttää myös kaulakoruna. Se on kauniisti suunniteltu tuote, metallinen, pieni ja kapea, mutta yllättävän ärhäkkä. Käytän sitä yleensä vain miehen kanssa tai puhelinseksissä, mutta aina se on yöpöydälläni koristeena ja äkillistä tarvetta varten. Vielä en ole kuitenkaan käyttänyt sitä julkisilla paikoilla kaulakoruna:).

En kestä. Joku ei tiedä mikä on vibraattori ja mikä dildo. XD

Vibraattoria voi myös käyttää dildona, jollei ole kovin rajoittunut persoona:).

Vierailija
42/53 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tykännyt ulkomailta tilaamastani Craven Vesperistä, jota voi käyttää myös kaulakoruna. Se on kauniisti suunniteltu tuote, metallinen, pieni ja kapea, mutta yllättävän ärhäkkä. Käytän sitä yleensä vain miehen kanssa tai puhelinseksissä, mutta aina se on yöpöydälläni koristeena ja äkillistä tarvetta varten. Vielä en ole kuitenkaan käyttänyt sitä julkisilla paikoilla kaulakoruna:).

Niinpä. Kurkkukin on vihannes, mutta toimii oikean kokoisena, kuorittuna, muotoiltuna ja lämmitettynä paremmin kuin monet seksikauppojen lelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisit, mikä Vesper on, et todellakaan sanoisi noin. Googlaa ja tule uudestaan keskustelemaan aiheesta.  XD

Vierailija
44/53 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että sinunkin piti se googlettaa? Erinomaista! Olet tutustunut vähän erilaiseen seksileluun ja saatat jopa kokeilla sitä tai jotain vastaavaa, jollei tämä luokitteluasia nyt kismitä sinua ihan liikaa.

Vierailija
45/53 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kurkkukin on vihannes, mutta toimii oikean kokoisena, kuorittuna, muotoiltuna ja lämmitettynä paremmin kuin monet seksikauppojen lelut.

Ei varmasti toimi paremmin. 

Vierailija
46/53 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että sinunkin piti se googlettaa? Erinomaista! Olet tutustunut vähän erilaiseen seksileluun ja saatat jopa kokeilla sitä tai jotain vastaavaa, jollei tämä luokitteluasia nyt kismitä sinua ihan liikaa.

Voi taivas dildo ja klitoriskiihotin on niin eri asiat kuin olla voi. Te miehet ette kans tajua. Huutista!

Vierailija
47/53 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas dildo ja klitoriskiihotin on niin eri asiat kuin olla voi. Te miehet ette kans tajua. Huutista!

Jaa jaa.  Itse et taida ymmärtää lukemaasi. 

Vierailija
48/53 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä dildolla voi kiihotella klitorista?  Kiellettyä?

Vierailija
49/53 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bad Dragon.

50/53 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä imukupilla olevat on parhaita, kiva leikitellä itsekseenkin joskus eikä irtoo kesken leikin. Itse tykkään hieman isommista eikä miestänikään ole haitannut mitenkään vaikka onkin oikeaa meisseliä isompia dildoja lemmessä mukana. Itse asiassa kun ollaan rauhassa harjoiteltu ni mies tykkää sopivaa kiimaa aistiessaan antaa niillä aika hurjaa täyttymystä :) Itsellä vaalea king cock 9 (leveys 5) ja musta king cock 11 (leveys 6). En ostais minäkään mitään eläinkuosista, mitä aidompi sen parempi. Isot dildot vaatii liukkarin, muistakaa se :)

Vierailija
51/53 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettispagetti. 

Vierailija
52/53 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta dildoa olen tässä itsekkin etsimässä. Tälläisen artikkelin löysin: https://iloiseksi.fi/millainen-paras-dildo/

Vierailija
53/53 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan niin, että samoin kuin epätodelliseksi

girurgisesti operoitu nainen implantti rintoineen perukkeineen ym tehosteasuineen

antaa miehille kiihottavan vision ja haluttavan

naisolemuksen, niin samoi nainen voi saada

suuresta dildosta, kun sitä katselee. Kyse ei

siis kuitenkaan ole siitä, että dildo sisään

tungettuna olisi hyväntuntuinen paitsi jos

naisen vagina sellaista todella vaatii kun on

löystynyt synnytyksessä. Tuo ison dildon

näkö visio -mielikuva- vain kiehtoo.

Mieskin samoin katsellessaan penistään-jos

on kookas- ihailee sitä ja on haltijoissaan.

Siis se on vain mielikuva .

Tuotahan harrastettiin pakanallisena aikana

lähi-idässä demonien palvonta riiteissä,

Joten empä usko, että dildon tai peniksen

tarvitsisi niin jättimäinen olla. Normi hyvä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän