Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras Dildo?

Vierailija
10.11.2018 |

Aidon vai raketin mallinen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

2/53 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkostappi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito tietty ja ns. Yli kokoinen. Kikkelin ei tartte olla läheskään niin iso kuin dildo.

Vierailija
4/53 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eniten realistisen oloisesta dildosta.  Parasta on että siinä on myös imukuppi, jotta ratsastushommelit sujuvat ilman ylimääräistä säätämistä. 

Itselläni on käytössä tämä https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/king-cock-18 mutta mieleni tekisi hankkia jo isompaakin kokeiluun. 

Vierailija
5/53 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ehkä luulet että nämä muka-asiakkaiden viestit ovat hyvääkin mainosta, mutta usko pois, eivät ole. Tällainen spammaaminen joka ketjuun jossa vain seksiväline mainitaankin, saa putiikin nimen jäämään ainakin minun mieleeni tasan tarkkaan paikkana, josta lelut ihan viimeiseksi hommattaisiin.

Osta oikea mainos sivustolle, lopeta tuo onneton pelleily.

Vierailija
6/53 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ehkä luulet että nämä muka-asiakkaiden viestit ovat hyvääkin mainosta, mutta usko pois, eivät ole. Tällainen spammaaminen joka ketjuun jossa vain seksiväline mainitaankin, saa putiikin nimen jäämään ainakin minun mieleeni tasan tarkkaan paikkana, josta lelut ihan viimeiseksi hommattaisiin.

Osta oikea mainos sivustolle, lopeta tuo onneton pelleily.

Mikäs sinua nyt kiukuttaa? En ole väittänyt olevani minkään kaupan asiakas. Linkitin vain tuotteen joka minulla on käytössä.  Omani ostin yhdysvalloista lomamatkallani eräästä niin kutsutusta kivijalkaliikkeestä, vaikkei asia sinulle kuulukaan.  Sinä voit ostaa lelusi mistä lystäät. 

Vierailija
7/53 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen. Se on niin uskomattoman sileä ja liukas. Kovuus ei muuten haittaa yhtään! Ja sellainen missä on nystyröitä, juovia, palloja... Taivaallista. Voi lisäksi lämmittää tai viilentää. Kylmä tuntuu yllättävän hyvältä..!

Vierailija
8/53 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin katson tarkkaan, etten osta tuosta spammaajakaupasta yhtään mitään.

Vierailija
9/53 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva

Vierailija
10/53 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän eniten realistisen oloisesta dildosta.  Parasta on että siinä on myös imukuppi, jotta ratsastushommelit sujuvat ilman ylimääräistä säätämistä. 

Itselläni on käytössä tämä https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/king-cock-18 mutta mieleni tekisi hankkia jo isompaakin kokeiluun. 

Siis ratsastaako joku yksinään dildolla :DDD

Vierailija
11/53 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettimallinen? Anaalitappiako tarkoitat?

Vierailija
12/53 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi tapahtuu aika usein ihan yksin, yllätyitkö?

Vierailija
13/53 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Ratsastan, peruutan siihen ja monin muin tavoin käytän niitä. Välillä kahta yhtä aikaa kun tekee sillai mieli. Käytän erikokoisia ja mallisia ihan fiiliksen mukaan. Mieheni tietää asian eikä se häntä häiritse.

Vierailija
14/53 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, porukalla ratsastetaan. 

Menossa mukana minä, mieheni, naapurinperhe lapsineen sekä Pertti-eno ja Aino-mummo.   

Vierailija
15/53 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Ratsastan, peruutan siihen ja monin muin tavoin käytän niitä. Välillä kahta yhtä aikaa kun tekee sillai mieli. Käytän erikokoisia ja mallisia ihan fiiliksen mukaan. Mieheni tietää asian eikä se häntä häiritse.

Minä myös käytän imukuppi dildoa  monin eritavoin. Kun mielikuvitusta riittää niin sellaisesta  dildosta saa kyllä ihanat fiilikset.

Vierailija
16/53 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellyjortikka on kiva."Jorma" myös,on vaan pienempi mikä on miinus.Imukuppihommaa en ole kokeillutkaan.

Vierailija
17/53 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet nukkea?

Vierailija
18/53 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaa vain oikean peniksen näköinen dildo, eikä mitkään vihreät tai pinkit avaruushärpäkkeet. 

Vierailija
19/53 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Jellyjortikka!

Vierailija
20/53 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus alkoi eikä jaksa munan perässä juosta baareissa, joten nyt olis aika hankkia dildo. 

Joku realistinen olis jeba sillä minähän en mitään eläinhahmoja halua itseeni änkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän