Miksi toiset naiset jäävät ns. ”Näkymättömiksi” miesten silmissä baarissa, jos kuitenkin ihan nättejä
Miksi joidenkin naisten ympärillä pörrää kovastikkin miehiä baarissa ja toisten ei ollenkaan? Ja tottakai kauniiden naisten ympärillä riittää juttuseuraa, mutta nyt tarkoitan tapausta, jos normaalikokoinen ja ihan perusnätti. Onko niin, että naisen markkina arvo häviää lähempänä neljääkymmentä, ettei enää herätä kiinnostusta? Mielenkiinnosta kysyn, että mikä tähän vaikuttaa..
Kommentit (62)
Mulla oli noin siitä lähtien kun täytin 18 v eli iästä ei ainakaan pelkästään johdu.
Mitä helvettiä jollain känniurpojen huomiolla tekee
Ei yhtikäs mitään, eikä kännisten yritykset imartele. Lähinnä teoreettisesti kiinnostaa tuo ilmiö, että mitkä asiat tuohon vaikuttaa. Jotkut toiset saavat taas kovastikkin huomiota, juurikin tuolta kannalta jos kuitenkin ulkoisesti ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtikäs mitään, eikä kännisten yritykset imartele. Lähinnä teoreettisesti kiinnostaa tuo ilmiö, että mitkä asiat tuohon vaikuttaa. Jotkut toiset saavat taas kovastikkin huomiota, juurikin tuolta kannalta jos kuitenkin ulkoisesti ok.
Kannattaa miettiä myös toisinpäin. Miksi itse kiinnität huomiota vain tiettyihin miehiin? Ehkä huono kysymys, koska ethän voi tietää keneen et ole kiinnittänyt huomiota. Jotkut naiset ja jotkut miehet saavat paljon huomiota. Jos on perusnätti tai peruskomea, niin se on ihan tuuripeliä kuka sattuu oikeaan aikaan paikalle tai sitten pitää ottaa ohjat omiin käsiin ja laittaa asioita tapahtumaan.
Se on totta et jos ei vaikuta helpolta tai iloselta nii miehet ei tykkaa xDeika myoskaajos eu oo laittautunut
En tiedä, kai se on samanlainen efekti kuin esim. elokuvissakin näen usein ihan kauniita naisia, mutta ei ne vaan minun viisariani kuitenkaan juuri väräytä. Makuja on monenlaisia.
Tympeä ilme? Tai muuten vaikea kehonkinko. Itse en kaopas mitään iskuyrityksiä niin katson tavallaan ," läpi" vaikka hymyilen . Jos haluaa seuraa niin hymyilee miehille, nyökkää ja muutenkin sellainen" kutsuva" . Tai ainaki tämä toimi silloin joskus 12 v sitten kun pokasin mieheni.
Joillain nelikymppisillä on tiukemmat pakarat kuin kaksikymppisillä
Olen yli viisikymmentä, ja baarissa ollessa menen juttelemaan niille, keiden kanssa haluan jutella. Hyvin usein loppuillasta istun juttelemassa itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa. Maistissa oon aika kovaääninen, laulan karaokessa ja haluun jutella kaiken maailman asioista hyväntuulisten tyyppien kanssa. Meikkejä en käytä, en pane enkä lähde baariturisijoitten matkaan. Ainakaan mulla ei oo otsassa näkymätöntä lappua: "epätoivoinen". Mitäpä sinne mennä, jos ei siellä viihdy. Jos sulla on hyvä fiilis ja hauskaa, kyllä sä seuraa saat väistämättä.
Ikä voi vaikuttaa. Mutta mulle ei ainakaan nappaa jatkuva teennäinen hymyily. Vakavammat vaikuttavat mielenkiintoisemmilta.
Miehet jonottavat niiden kauniiden naisten luo. Siksi ne vaatimattoman näköiset jäävät yksin.
Itseäni en pidä varsinaisesti nättinä, mutta pukeudun huolella ja olen aina ollut hoikka. Itse olen saanut aloitteet tehdä, 2-kymppisenä ja 3-kymppisenä.
Muistan hauskan tapauksen juhlista, kun kaksi miestä jutteli keskenään. Puolituttuja olimme. Menin mukaan keskusteluun, kyselin heidän työstään ym. Pian halusivat tupakalle yhdessä. Eivät pyytäneet minua mukaan. 10 minuuttia myöhemmin näin heidät istuskelemassa juhlien kaunottaren vieressä. Kuten ihan kaikki muutkin juhlien alle 5-kymppiset miehet :D
Toimisko sama ihan toisinpäinkin. Että naiset haluaa jotain pikkuisen itseään parempaa ja perusjampat jäävät huomiotta. Ehkä silloin ei olla niin tosissaan liikkeellä vaan ennemminkin hankitaan kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymmentä, ja baarissa ollessa menen juttelemaan niille, keiden kanssa haluan jutella. Hyvin usein loppuillasta istun juttelemassa itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa. Maistissa oon aika kovaääninen, laulan karaokessa ja haluun jutella kaiken maailman asioista hyväntuulisten tyyppien kanssa. Meikkejä en käytä, en pane enkä lähde baariturisijoitten matkaan. Ainakaan mulla ei oo otsassa näkymätöntä lappua: "epätoivoinen". Mitäpä sinne mennä, jos ei siellä viihdy. Jos sulla on hyvä fiilis ja hauskaa, kyllä sä seuraa saat väistämättä.
Kuulostat ihan painajaismaiselta. Räkäkännissä, kovaääninen, tuppautuu seuraan.
No ikä vaikuttaa. Tietty nuorena ja nättinä vetää enemmän miehiä. Omaa rupsahtamista ei ite niin huomaa, kun oman peilikuvan näkee joka päivä. Voi luulla säilyneensä ihan ok. Vieraan silmään oot kuitenkin jo rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä jollain känniurpojen huomiolla tekee
Kaikki on baarissa känniurpoja. Myös naiset.
Kyllä mä ainakin menen sinne just miehiä iskemään. Jos mä sinne oluen takia menisin niin mieluummin joisin sen halvalla pullosta kotona kuin 6 euron tuopillisen baarissa.
Jos persoonallisuus uupuu ja pilke silmässä niin kauneus valuu hukkaan. Huvittavia naiset, jotka baarissakin yrittävät istua/ seisoa niin, että tukka ja kroppa näyttävät hyvältä ja naama ilmeettömältä. Ei kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
No ikä vaikuttaa. Tietty nuorena ja nättinä vetää enemmän miehiä. Omaa rupsahtamista ei ite niin huomaa, kun oman peilikuvan näkee joka päivä. Voi luulla säilyneensä ihan ok. Vieraan silmään oot kuitenkin jo rupsahtanut.
Tuo pitää paikkansa vain jos ihminen odottaa huomiota saman ikäsiltä kuin 10 vuotta sitten. Saman ikäiset, miehet ja naiset, ovat yhtä rupsahtaneita kuin itse on.
Eiköhän se kosijoiden määrän väheneminen kuitenkin johdu siitä, että suuri osa on jo asettunut aloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan painajaismaiselta. Räkäkännissä, kovaääninen, tuppautuu seuraan.
Lässyn, lässyn. Tämä kommentti tulee siitä kun oli maaginen sana viisikymmentä. Yääkk! Mut ei hätää, me ei baarissa kohdattaiskaan.
Ulospäinsuuntautuneisuus, kyky keskustella/hyvät jutut, kauneus, iloisuus,... Niillä jää harvemmin varjoon.
Ei vaikuta helpolta