Haluaako kaikki miehet itseään nuoremman naisen?
Ahdistun ajatuksesta että minä, 25v nainen olisin kohta liian vanha miehille. Etten enää olisi haluttava. Onko miehet tosiaan niin pinnallisia, että omanikäisen naisen kanssa oleminen on tyytymistä?
Kommentit (44)
Miehet taas voi kysyä, onko kaikki naiset tosiaan niin pinnallisia että haluavat itseään (usein paljonkin) pidemmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Muistan kuinka 12 vuotiaana näin päiväunia naisopettajani panemisesta.
Minkä ikäisistä nykyään uneksit eniten?
Kun olin 23, olin aivan tyytyväinen 29 v. tyttö- vai pitäisikö sanoa naisystävääni. Hän sitten jätti minut. Kai en ollut tarpeeksi kypsä tai jotain, enpä saanut tietää syytä.
Oman ikäisen suunnilleen haluaisin.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmista. Ikää on paljon paljon ap.ta enemmän. Kun olin 25, en pitänyt oman ikäisiäni tai vaikkapa 10 v. minua vanhempia ollenkaan liian vanhoina.
Kuinka niin "liian vanha miehille"? 25-vuotiaana olet sopivassa iässä 30-vuotiaalle miehelle ja 30-vuotiaana olet sopivassa iässä 40-vuotiaalle miehelle 😁
Mutta jos mies on sinua lyhyempi tai penis on hyvin pieni, nuorempi mies ottaa mielellään vanhemman naisen. Tämä kaikki yleistämistä.
Taitaa tulla nuorille naisille järkytyksenä, että jossain iässä he ovat tasa-arvoisia miesten kanssa eikä heitä enää jumaloida pelkän ulkonäkönsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain suurin osa.
Aika nastya
Se on totuus eikä se kaunistelemalla miksikään muutu. Vaikka ollaankin visuaalisia olentoja, useimmat ymmärtävät että se mikä on sisällä merkitsee enemmän pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmista. Ikää on paljon paljon ap.ta enemmän. Kun olin 25, en pitänyt oman ikäisiäni tai vaikkapa 10 v. minua vanhempia ollenkaan liian vanhoina.
Tuo auttaa vain niitä ketkä on ikuisesti 25- vuotiaita.
Joo, iän myötä on keskimäärin vähemmän haluttu, sellaista se nyt vain on. Ei tarkoita, että kukaan ei halua. Mutta kukaan ei kuulu ikuisesti siihen "nuori kaunis nainen" - lokeroon.
Olen vanhemman (ikäero 10 vuotta) naisen kanssa parisuhteessa. Hän täytti hiljattain 45 ja ulkonäkö alkaa rapistumaan. Hän oli nuorempana erittäin kaunis nainen, jota miehet tavoittelivat sankoin joukoin. Minunkin piti oikein kilpailla tästä naisesta 6 vuotta sitten kun parisuhteemme alkoi. Vaikka pidänkin kumppanistani niin olen alkanut huomaamaan kuinka hän on saanut ulkonäöllään hyvin paljon tässä elämässä. Työpaikka ja aiemmat parisuhteet on tulleet kuin tarjottimella ja elämä on ollut todella huoletonta. Miehet ovat olleet rahakkaitaja työpaikka kevyt ja mukava.
Nyt kun ulkonäöllä ei enää saa helppoa ja kivaa työpaikkaa sihteerikkönä, joutuu hän tekemään hoitoalan töitä, jotka ovat raskaita.
Minä en aio kustantaa hänen ja lastensa asumista täysin vaan oletan, että hänellä lasten äitinä on myös velvollisuus kustantaa perheemme eläminen.
Kyllä tämä kokemus on minulle opettanut sen, että naisia jumaloidaan nuoriuden kauneudessa aivan älyttömin määrin. Naisten ei kannata rakentaa koko elämäänsä ulkonäön varaan vaan hankkia myös jotain oikeaa osaamista eli kunnollinen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhemman (ikäero 10 vuotta) naisen kanssa parisuhteessa. Hän täytti hiljattain 45 ja ulkonäkö alkaa rapistumaan. Hän oli nuorempana erittäin kaunis nainen, jota miehet tavoittelivat sankoin joukoin. Minunkin piti oikein kilpailla tästä naisesta 6 vuotta sitten kun parisuhteemme alkoi. Vaikka pidänkin kumppanistani niin olen alkanut huomaamaan kuinka hän on saanut ulkonäöllään hyvin paljon tässä elämässä. Työpaikka ja aiemmat parisuhteet on tulleet kuin tarjottimella ja elämä on ollut todella huoletonta. Miehet ovat olleet rahakkaitaja työpaikka kevyt ja mukava.
Nyt kun ulkonäöllä ei enää saa helppoa ja kivaa työpaikkaa sihteerikkönä, joutuu hän tekemään hoitoalan töitä, jotka ovat raskaita.
Minä en aio kustantaa hänen ja lastensa asumista täysin vaan oletan, että hänellä lasten äitinä on myös velvollisuus kustantaa perheemme eläminen.
Kyllä tämä kokemus on minulle opettanut sen, että naisia jumaloidaan nuoriuden kauneudessa aivan älyttömin määrin. Naisten ei kannata rakentaa koko elämäänsä ulkonäön varaan vaan hankkia myös jotain oikeaa osaamista eli kunnollinen koulutus.
Joo siis kauniita nuoria naisia. Tavallisen näköisiä ei.
Totta kai miehet haluavat itseään nuoremman naisen.
Useimmat miehet haluavat lisääntymiskykyiseltä vaikuttavan naisen koska miljoonien vuosien evoluutio.
25 vuotiaalla nyt ei ole vähään aikaan mitään hätää ja tuohon vaikuttaa enemmän ulkonäkö kuin ikä numerona.
Ei tuohon ikä vaikuta vaan ulkonäkö. Moni 25v nainen voisi helposti olla 20v ulkonäkönsä perusteella ja osa taas näyttää ikäistään vanhemmalta. Haluaisitko itse 25v miehen, joka on kaljuuntunut ja näyttää reilusti itseään vanhemmalta vai itsestään huoltapitävän, jolla on hiukset vielä päässä? Valitettavasti elämme pinnallisessa maailmassa.
Olen aina seurustellut ikäiseni naisen kanssa. Parisuhde kun on muutakin kuin kaunista pintaa.
Ei. Osa haluaa itseään nuoremman miehen.