Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako kaikki miehet itseään nuoremman naisen?

Vierailija
10.11.2018 |

Ahdistun ajatuksesta että minä, 25v nainen olisin kohta liian vanha miehille. Etten enää olisi haluttava. Onko miehet tosiaan niin pinnallisia, että omanikäisen naisen kanssa oleminen on tyytymistä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut oman ikäiseni naisen kanssa pari vuotta vähintään on ollut suuntaan tai toiseen. Enkä ole juuri ikäkysymystä pohtinut sitten kun ikäni kakkosella alkoi.

Vierailija
22/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaiset, joille on väliä, mitä joku muu ajattelee. Onko tuo sitten rakkautta? Itsellehän puoliso otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei, koska jos minä vielä suostun miehen ottamaan, sen on oltava mua nuorempi! 

Vierailija
24/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias nainen. MInulla olisi kysyntää jopa parikymppisten miesten taholta, vaan kun itse en ole kiinnostunut lapsista.

Ikää ja sileää ihoa tärkeämpi asia on persoonallisuus ja libido. 

Vierailija
25/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4v vanhempi, ja olen aika nuori (alle 30v ) itsekkin. Suuri osa varmaan toki haluaa.

Vierailija
26/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon ikä vaikuta vaan ulkonäkö. Moni 25v nainen voisi helposti olla 20v ulkonäkönsä perusteella ja osa taas näyttää ikäistään vanhemmalta. Haluaisitko itse 25v miehen, joka on kaljuuntunut ja näyttää reilusti itseään vanhemmalta vai itsestään huoltapitävän, jolla on hiukset vielä päässä? Valitettavasti elämme pinnallisessa maailmassa.

Taas kaljuuntuneita miehiä syrjitään vaikka muualla saa aina lukea että "kaljuuntuminen ei haittaa".

Eli se oikeasti haittaa..

Vierailija
27/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että se riippuu miehen iästä.

16-25v iässä olisin halunnut samanikäisen naisen koska silloin nainen on parhaimmillaan.

Nyt 32v ikäisenä haluaisin nuoremman naisen eli 18-28v ikäisen.

Mutta tämä on vain toivomus/preferenssi, ei mulla ole todellista varaa valikoida iän perusteella..

Vierailija
28/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Toi on vähän sama juttu kuin kysyisit, että haluaako kaikki naiset tosiaan komean, hyvätuloisen, isopeniksisen, keskivertoa älykkäämmän mutta herkän miehen, joka on viimeiseen asti ritarillinen ja hemmottelee naistaan monipuolisesti ja säännöllisesti.

TOTTAI KAI naiset "haluavat" ylläolevaa, mutta käytännön tosielämässä se sopiva kumppani joka on saatavilla on kuitenkin aika paljon tavanomaisempi :)

ihan sama juttu tässä, miehet "haluavat" kauniin nuoren naisen unelmissaan, mutta tasapainoiset miehet tietävät, että unelmat ja todellisuus on eri asioita!

Ei pidä ahdistua ihmisten utopiafantasioista...

Vierailija
29/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, alle 30-vuotiaat miehet haluavat yli 40-vuotiaita naisia. Vanhemmat, yli 40-vuotiaat miehet haluavat korkeintaan 30-vuotiaita naisia. Naiselle vaikein aika saada miestä on 30-40v, kun on liian vanha loliksi ja liian nuori milfiksi.

Miehillä sama homma, milfit haluavat nuoria poikia ja tytöt haluavat hopeakettuja eli setämiehiä. 30-40-vuotiaat ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
30/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret, alle 30-vuotiaat miehet haluavat yli 40-vuotiaita naisia. Vanhemmat, yli 40-vuotiaat miehet haluavat korkeintaan 30-vuotiaita naisia. Naiselle vaikein aika saada miestä on 30-40v, kun on liian vanha loliksi ja liian nuori milfiksi.

Miehillä sama homma, milfit haluavat nuoria poikia ja tytöt haluavat hopeakettuja eli setämiehiä. 30-40-vuotiaat ei kelpaa kenellekään.

:.D

Olisko sulla karttaa, missä portti tohon sun rinnakkaistodellisuuteen sijaitsee? Tai vinkkiä kamasta jota vedät?

Vierailija
31/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haluta kuvitelmissaan mitä vain! Usein jotain stereotyyppistä. "Joo, nuori kaunis hoikka blondi se pitää olla". Mutta sitten elämä ja kemia yllättävät ja voi rakastua minkä ikäiseen ja näköiseen tahansa, tai ainakin erilaieen kuin oli haavemaailmoissaan kuvitellut.

Vierailija
32/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset miehet haluavat 50-v naisen?

Vierailija
33/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vanhempikin nainen kelpaisi, mutta se "mähän oon vaan tämmöne vanha akka ynnynnyy" on melkoinen tunnelmantappaja. Puhumattakaan niistä jotka antaa rukkaset pelätessään leimautuvansa "kehdonryöstäjiksi", vaikka selkeästi kuitenkin tuijottelusta päätellen kiinnostaisi.

Vierailija
34/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vähän vanhempi nainen haluaa itseään nuoremman miehen, koska kunnolliset vapaat omanikäiset alkaa olla harvassa. Alkoholisteja paljon ja muuten viallisia, moni jo aika vanhan näköiseksi ja kumaraiseksi ukonhoriskoksi mennyt. Samanikäisissä miehissä ON joitakin harvinaisia ihania, mutta varattuja kaikki tyynni.

Vierailija
35/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vanhempikin nainen kelpaisi, mutta se "mähän oon vaan tämmöne vanha akka ynnynnyy" on melkoinen tunnelmantappaja. Puhumattakaan niistä jotka antaa rukkaset pelätessään leimautuvansa "kehdonryöstäjiksi", vaikka selkeästi kuitenkin tuijottelusta päätellen kiinnostaisi.

Hyvä kun kerroit - tiedän olla sanomatta noin, kunhan lähden metsästämään nuorempia miehiä! Nuo jotka noin sanoo, varmaan koettaa kalastella jotain kohteliaisuuksia? Tai sitten oikeasti itsetunto maassa, kun on jo vähän rupsahtanut ja miettii kelpaako enää kellekään.

Vierailija
36/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 32 v nainen alkaa olemaan jo vähän väsyny. Ei mee kauaa ku se on 40 ja sit ollaan tosi väsyny.

Paras ikä naiselle on 21-28

Vierailija
37/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus on asia jota on vaikea saada. Siksi sitä tavoitellaan. Katsokaa nelikymppisiä ihmisiä, harvasta on vaikea sanoa onko 40 vai 55.

Elämäntavat ja geenit. Jälkimmäiselle on paha tehdä mitään.

Vierailija
38/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun kerroit - tiedän olla sanomatta noin, kunhan lähden metsästämään nuorempia miehiä! Nuo jotka noin sanoo, varmaan koettaa kalastella jotain kohteliaisuuksia? Tai sitten oikeasti itsetunto maassa, kun on jo vähän rupsahtanut ja miettii kelpaako enää kellekään.

Kun naiset ne aina hehkuttaa sitä miehen itsetuntoa ja ettei mitkään surkimukset sytytä, voin sanoa ettei se asia ole yhtään eri naistenkaan kohdalla. Se itsesääli ja surkuttelu on yksinkertaisesti luotaantyöntävää myös naisilla.

Vierailija
39/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset ne aina hehkuttaa sitä miehen itsetuntoa ja ettei mitkään surkimukset sytytä, voin sanoa ettei se asia ole yhtään eri naistenkaan kohdalla. Se itsesääli ja surkuttelu on yksinkertaisesti luotaantyöntävää myös naisilla.

Paitsi jos näyttää miss Universumilta. Silloin se on vain söpöä vai mitä.

Vierailija
40/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos näyttää miss Universumilta. Silloin se on vain söpöä vai mitä.

No ei. Kyllä se alkaa pattiin käymään kun jatkuvasti nainen vaan kitisee ja minun pitäisi olla kohottelemassa tämän itsetuntoja. Kantaisivat itse itsensä, prkl.