Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako kaikki miehet itseään nuoremman naisen?

Vierailija
10.11.2018 |

Ahdistun ajatuksesta että minä, 25v nainen olisin kohta liian vanha miehille. Etten enää olisi haluttava. Onko miehet tosiaan niin pinnallisia, että omanikäisen naisen kanssa oleminen on tyytymistä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun ajatuksesta että minä, 25v nainen olisin kohta liian vanha miehille. Etten enää olisi haluttava. Onko miehet tosiaan niin pinnallisia, että omanikäisen naisen kanssa oleminen on tyytymistä?

Ei niinkään se ikä vaan katkeroituminen, yli 25-vuotiaat naiset muuttuvat kälättäviksi juorueukoiksi kun ulkonäkö alkaa rapistua, luulevat olevansa kaikkitietäviä ja moralisoivat kaikkien tekemisiä, vaikka itse tekisivät samoin, seksissä on kaikki koettu ja miehiä yritetään alkaa tossuttamaan, jotta saataisiin sisäsiisti isämalli, koska biologinen kello tikittää. Alle 25 v ovat avoimempia ja naivimpia, ns aidompia kuin vanhemmat, lapsikaan ei ole vielä niin ajankohtainen. Miehillä taas vaikuttaa menevän päinvastoin yli 25v mies alkaa ns miehistyä ja naiset kiinnostua.

Vierailija
42/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset haluaa, jotka toivoo saavansa vielä lapsia. Vanhan kurpan kans se ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että se riippuu miehen iästä.

16-25v iässä olisin halunnut samanikäisen naisen koska silloin nainen on parhaimmillaan.

Nyt 32v ikäisenä haluaisin nuoremman naisen eli 18-28v ikäisen.

Mutta tämä on vain toivomus/preferenssi, ei mulla ole todellista varaa valikoida iän perusteella..

Toisin sanoen preferenssisi on:

16-25v iässä olisit halunnut samanikäisen naisen koska silloin nainen on parhaimmillaan.

32v iässä haluaisit 18-28v ikäisen naisen koska silloin nainen on parhaimmillaan.

40v iässä haluaisit 18-28v ikäisen naisen koska silloin nainen on parhaimmillaan.

Vierailija
44/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäsi tärkein asia siis olla haluttava. Että KAIKKI miehet haluaa panna sinua ja jos joku ei halua niin johan itsetunto romahtaa ja kaikki on turhaa. Kasva aikuiseksi. Säälittävää.